to nie je o tom. Lebo tak isto to môže povedať aj cestujúci: keď niekto nevie poskytovať služby poriadne, nech ich neposkytuje a uvoľní miesto inému subjektu, ktorý ich bude poskytovať lepšie.
By ma zaujímalo, ako by revízor vyriešil situáciu, keď kredit na karte je dostačujúci len na 4-zastávkový lístok, kvôli systému však neoznačím žiadny, a pôjdem si nabiť kartu.
Ja čo stretávam revízorov, musím povedať, že sú celkom slušní, stále počujem dobrý deň a ďakujem, i keď 98 percent cestujúcich je ticho. Vzhľadom na to a na iné situácie, ktoré zažívajú, si myslím, že sú veľmi v pohode.
To je podľa mňa blbosť, za prvé, ako dokážeš, že si ideš dobiť, za druhé, to by sa mohlo veľmi zneužívať, take veci sa rýchlo rozkríknu. Jednoducho kto nemá nič na karte , nech platí, každá výnimka (podotýkam, mimo pravidla, ale aj vo všeobecnosti)
môže znamenať kopec problémov.
a veď čo komu bráni, aby si kúpil nový mesačník aj mesiac dopredu? Je dokonca možnosť si ho zakúpiť 24h denne, keď bude aj možnosť cez internet, potom sa bude vyhovárať na čo? Že zabudol ísť na internet?
Re #54065 tbus: hovoril o tom, že ho mal niekoľko dní neplatný
no ako dalo by sa to nejako vyriešiť,ale tak cestujúci by si nemal nechávať dobíjanie na posledný deň,lebo sa môže stať presne to,o čom sa tu teraz bavíme
uznavam, pristup niektorych revizorov k cestujucim je castokrat na dost nizkej urovni, ale tak, mnohokrat to zavisi aj od toho ako sa dany clovek sprava k revizorom .. to uz je ale zase nieco uplne ine .. presne ako si napisal, toto treba riesit staznostou, ak je opravnena .. a nie, ze nemam listok, nechcem dat revizorovi obciansky, a ked na mna zacne zjapat, tak sa na neho budem stazovat .. bohuzial toto je ale teoria mnohych ludi .. a presne to ma cim dalej tym viac utvrdzuje v neustale upadajucej inteligencii kosickej cestujucej verejnosti .. ?
To sa uplne porovnavat nedá, ale faktom je, ze zabudat sa nema. Ono, zamrzí to, hlavne, ked clovek je poctivy a nieco mu unikne... COMFORT: prosim, nieze sa zamestnas v jadrovej elektrarni ? ?
veď každý mladý človek je teraz nasratý na revízorov...stačí sa pozrieť aké skupiny sa tvoria na známej socialnej sieti,rôzne diskusie atď...a nechápem to,veď presne jak hovoríš,platí sa za to a ak to "ukradnem",tak jasne,že bude pokuta...nechápem prečo by sa malo odpúšťať,ak argumentujú tým,že naši spoluobčania cestujú zadarmo,tak nech ich vyhodia,keď im vadí,že idú na čierno...prístup zamestancov je iná kapitola a komu vadí,tak nech to rieši sťažnosťou na danného zamestnanca...
porovnajme si to .. dajme tomu, ze 5,5 roka chodim do toho isteho obchodu kazdy mesiac a stale im spravim trzbu 50€ z toho isteho tovaru .. a zrazu sa rozhodnem, ze si vezmem ten isty tovar, v tej istej hodnote, a proste nezaplatim, len tak odidem .. myslis, ze mi to len tak prejde, lebo uz 5,5 roka nakupujem kazdy mesiac ten isty tovar za taku istu sumu? trosku blbe zmyslanie nie? je to proste tvoj problem.. na taketo veci nemas co zabudat.. nepoviem, keby si mal 70 rokov a zabudol by si nato.. to je trosku ine, ale podla toho, ze nemas ani vodicak sudim, ze si este velmi mlady na zabudanie.. tak skus prosim ta trosku pouvazovat nad tym, co ziadas od podniku a za co si na neho nasraty.. mne to velmi zmysel nedava.. jediny, na koho mozes byt nasraty si ty sam..
Fakt je ten, že ak chybí cestujúci, DPMK to dokonalo potrestá tak, ako sa len dá. Ak však chybí DPMK, človek sa svojej niekedy nedočká ani len obyčajného ospravedlnenia, ktoré nič nestojí.
Dnes som tam bol. Nič neznížili, nič neprihliadli sú to hoväda. Hovoril som im aj o pravidelnom dobíjaní aj o iných veciach. Odteraz, keď stretnem revízora tak sa inač budem chovať. Už sa teším na vodičák... DPMK si zákazníka nezaslúži...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Crossfire