Reply on: Vladimír #5316:
Bola to normalna, legalna cislovacia sluzba, cez vikend tzv. stvrta trojka.Tato sluzba urobi R2, potom jedno kolo na L3, pred vylukou na Juznej triede precislovala na L7, poobede znova na R2. Zaskakuje za bezne sluzby, ktore celodenne jazdia na jednej linke.Vlastne vdaka tejto sluzbe maju ostatne tzv. bezpecnostnu prestavku-dlhsiu pauzu na konecnej.Nebola to teda mimoriadnost, lebo mala vypracovany normalny CP, akurat jej odchody nie su zaznacene v CP na oznacnikoch, ani na nete.Nakoniec aj v nedelu som zaregistroval 2 trojky, co isli s odstupom 3 zastavok.Urcite to nebol 20 minutovy interval.
mišo
L11 - tak ako ju poznáme dnes
L27 - Ťahanovce - Mier - Stanica - NO - Rastislavova - Cassosport
L34 - tak ako ju poznáme dnes, s malým rozdielom, že z KVP by nešla ďalej smerom ku Jedlíkovej, ale končila by za mostom, tak ako L18
pri hustých intervaloch by sa mohla zrušiť L36, rovnako aj L37, ktorú by hravo nahradila L27, takisto aj L35 - rátam už s posilnenou novou L18, na ktorú by sa ľahúčko dalo prestúpiť z L27 či L34 kdesi na Mieri s maximálnym čakaním 3-4 minúty v špičke.
ak by bol špičkový interval 8-10 minút a všetky tri linky rozumne preložené, netrebalo by žiadnych rýchlych spojov L53, L54, či L56.
na KVP by sa na NO s kratučkým dvojminútovým čakaním prestupovalo na trolejbus a do Šace by sa prestupovalo na Moldavskej na dnešnú L38, samozrejme ak by sa L11 s L38 vzájomne dopĺňali
táto holá fikcia už zohľadnuje prestupnú tarifu a aj kozmetické úpravy zastávok na Ťahanovciach. zrušenie Hanojskej - a posunutie Berlínskej o 200 - 300 metrov vyššie, kdesi pod zákrutu - cieľ je dosiahnuť päť maximálne šesť minútovú vyhliadkovú trasu po sídlisku a vlastne nechať zabudnúť spodnú trasu okolo kostola.
ďakujem ?