Tak skús navrhnúť nejaké kritériá a ich bodové ohodnotenie tak, aby to Pemtus nevyhral a súčasne nemohol úspešne napadnúť. Hlavne si položme otázku, či to výberko nebolo napísané práve pre Pemtus...?
Tak to som teda zvedavý, čo všetko za 48 tisíc eur bude v tých vozoch navyše. Výkonnejšie motory by určite nezaškodili a hlavne dobre nakalibrované prevodovky.
Re #52694 S499.1023: Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka sa musí zistiť podľa zadaných kritérií a bodového ohodnotenia, resp. koeficientu, prideleného ku každému kritériu. Každé kritérium teda zaváži viac, či menej podľa toho, na čo chceš klásť dôraz. Na základe počtu bodov následne zistíš víťaza. Pokojne teda môže vyhrať drahšia ponuka, napríklad pokiaľ trhne veľa bodov na nákladoch na spotrebe paliva, obsaditeľnosti, údržbe a podobne. To, že kúpiš drahší voz vôbec nemusí znamenať, že na ňom prerobíš viac, ako na low-coste. Lenže to musia pochopiť iní ľudia.
To je fakt. Suhlas. Ale ked vychadzam z toho, co bolo v predchadzajucich tendroch - sice vypisanych podnikom, nie mestom - tak mi nevychadza ine ako najlacnejsia kombinacia.
To nie je pravda. Do podmienok si môžem napísať kabínku, motor o výone 500 kW, individuálnu klimatizáciu pre každého cestujúceho a POTOM vyhodnocovať podľa najnižšej ceny.
Mozno nebudu uplne rovnake, ako tych prvych desat kusov.. Mozno bude protiteroristicka (plne oddelena od cestujucich) kabinka a silnejsie motory. Boh vie
Ja som to pochopil tak, že otázka smerovala na dodávku Syfelisov pred tým, teda tých desať kusov. Ak sa nemýlim, tak to bola uzavretá rámcová zmluva. Či je to uzavreté, alebo nie, tak to neviem, ale rámcová zmluva k ničomu nezaväzuje.
Mimochodom vtedy sa podarilo vysúťažiť cenu o jeden a pol milióna Sk za vozidlo nižšiu. Zaujímavé, že teraz, keď sú tie vozy staršie (síce nie o veľa, ale predsa), morálne zastaralejšie, nakupované vo väčšom v čase krízy keď sa ceny výrazne prepadli, tak je jeden voz o 48.000 eur drahší. Tomu sa povie transparentnosť.
jt
Re #52694 S499.1023: Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka sa musí zistiť podľa zadaných kritérií a bodového ohodnotenia, resp. koeficientu, prideleného ku každému kritériu. Každé kritérium teda zaváži viac, či menej podľa toho, na čo chceš klásť dôraz. Na základe počtu bodov následne zistíš víťaza. Pokojne teda môže vyhrať drahšia ponuka, napríklad pokiaľ trhne veľa bodov na nákladoch na spotrebe paliva, obsaditeľnosti, údržbe a podobne. To, že kúpiš drahší voz vôbec nemusí znamenať, že na ňom prerobíš viac, ako na low-coste. Lenže to musia pochopiť iní ľudia.