Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 5 #49920:
Kus lepsi napad (efektivnejsi a pre cestujucich casovo prijatelnejsi) by bol zacinat linky 18 27 34 na Sofijskej a tahat ich zo sidliska rano opacne... ? Ale to by bolo uz komplikovane ako pre cestujucich tak pre podnik, pretoze priebezne linky by boli zabijak pre vodicov a zbytocne kilometre by sa robili tak ci tak, akurat cestujuci z konca sidliska by nemuseli ist o 10 minut skor na vyhliadkovy spoj cez cele sidlisko ktory aj tak okolo tej zastavky prejde este raz
Reply on: Peter55 #49919:
Vtedy sa to prejavilo aj pri HMT, cestujem tam denne a prvé dni po otvorení Preš.-Seč. bolo v zápche citeľne menej áut, aj od THC smer Mier. No VSS je predsa o kus ďalej, to sa prejaví menej. Ale to je jedno, obchádzkové opatrenie bude už tak či tak nevyhnutné. Lepší nápad sa zatiaľ nenašiel.
Reply on: 5 #49918:
Tie na Seč-Prešovska ano ale z THC nie.
Reply on: TA #49913:
Po skúsenostiach z minulého roku si myslím, že tie zápchy mierne poľavia po dokončení mostu VSS. Aspoň teda minulý rok, keď otvorili Sečovskú-Prešovskú, tomu tak bolo.
Reply on: TA #49914:
Búraním? ?
Reply on: 5 #49912:
Ospravedlňujem sa, myslel som príjazdovú cestu k autobusovej stanici, takže Bajzova, nie Čajkovského.
Reply on: 5 #49912:
pritom originálna Čajkovského ulica na GoogleMaps.com označená ani nie je
Reply on: Dimi #49897:
zaujímavo znie aj toto : " Prepojenie Slovenská - Vodárenská (7) ". Prakticky si to neviem predstaviť. Mostom alebo tunelom ❓
Reply on: M1rcO_o #49887:
" Dopravné zápchy sa však pri výjazde so sídliska stali bežnou súčasťou, preto sme sa rozhodli urobiť toto opatrenie ako trvalé "

--->>> takže navždy. Teda pardon, najskôr " len " do výstavby električkovej trate.
Reply on: jt #49910:
MÚK Palackého - Čajkovského? To by sa musel zbúrať veeeľký kus historického jadra. Prosím naštudovať oficiálne mapy a nešíriť poplašné správy od strýčka Gúgloviča.
jt: Mne je jasne, ze sa nacakame. A asi v dochodku sa budeme "tesit" takymto "tiezupravam" ? ? ? ?
Reply on: jt #49909:
A už keď som odbočil k železnici ? , tak v súvislosti s presmerovaním koridora vrámci mesta sa plánuje výmena mostov, resp. podjazdov, lebo to nie sú skutočné mosty. Má sa to tam postaviť nanovo, čo by mohlo vysvetľovať tú lacnú atrapu rozširovania podjazdov pred odbočkou na stanicu. K stanici sa potom bude jazdiť po novej MÚK (Palackého - Čajakovského).
Reply on: jt #49908:
Ešte k River BC, tak čo sa týka dopravy, zaujímavé to bude tým, že sa tam plánuje vybudovanie akejsi lávky pre peších a cyklistov ponad Hornád k železnici, kde sa presunie hlavný koridor (nepôjde teda popri Jantárovej) a kde pribudne nová železničná zastávka. Lávka má byť postavená na náklady investora.
Reply on: Dimi #49902:
Celkom dobre poznám tie projekty a konkrétne Južné nábrežie - Jantárová bude preklenovať územie ponad južnú časť depa/prekladiska. Výhľadovo sa ale predpokladá, že nákladná stanica sa presťahuje a teda toto územie hraničiace so širším centrom nadobudne úplne iný charakter a teda bolo by dobré ho riešiť komplexne.

Navyše River BC sa bude stavať na etapy, ako prvá sa postaví oválna budova s autocentrom, výškové budovy prídu na rad neskôr a teda nárast dopravy bude mierny.

Čo sa týka diaľnice, tak tá je vzdialená asi tak, ako pre nás dôchodok, dokonca ani s R4 to nevyzerá najlepšie, hoci variant trasovania je už vybraný (samozrejme ten horší). Namiesto toho sa ide stavať R do Maďarska, pre istotu v plnom profile. ?
Reply on: M1rcO_o #49903:
Nejde o to, ze by to bol ultra hi-tech napad. Dovod na vystavbu metra je dostatocne mnozstvo substratu, inak je neefektivne, neoplati sa. U nas nie je take mnozstvo substratu. BTW. Zriadienie bus pruhov a zabezpecenie preferencie pre elektricky je nepomerne lacnejsie ako vystavba metra. Ale ani toto NIE JE OCHOTNE mesto urobit.
Reply on: M1rcO_o #49905:
Zbúrali celé historické centrum kôli náleziskám uhlia priamo pod mestom...
Reply on: Dispecer #49904:
nie som v obraze, čo sa tam stalo ?
Reply on: M1rcO_o #49903:
Joj, len na Košice neprivolávaj osud Mostu (CZ)... ?
jedna z možnosti je aj metro 😃 😃 ... ale na slovenskú republiku je to až ultra hi-tech nápad... A ešte s intervalom ako vo Viedni 4 min... by sme museli asi nájsť pod košicami nejaké veľké ložisko zlata 😃
Reply on: jt #49901:
Juzne nabrezie - Jantarova sa asi bude musiet postavit, pretoze na Opatskom, po pravej strane v smere na Jazero, pred mostom, navadzajucim ku Skolam pre telesne postihnutych, teda tym pri byvalej (starej) mliekarni ( teraz je tam mam pocit autobazar), ma vzniknut River Business centrum. velka krizovatka vznikne dalej, az za mliekarnami. Ma byt mimourovnova, doprava cez hornad na jantarovu (to je ta prepajacia komunikacia), rovno tak ako doteraz na jazero, dolava sa pojde poza mliekaren, poza logisticke centrum Exim Sportu, kde je teraz stavebna uzavera, podotykam, ze tiez asi 20 rokov ? , dalej pojde rovno hore, na Kosicke Olsany, kde sa napoji nabuducu R4 Presov-Sena a D1 Budimir - Michalovce, ktora ma viest ponad furcu.. Cize ta prepojovacka nie je az taka megalomanska.. Dalsia komunikacia, spajajuca furcu s centrom a s Vysnym Opatskym, defacto aj dalsim okruhom veducim k sidlisku nad jazerom... Toto spracoval Pavel Titl, mas to na www.ptinziniering.sk -> aktualne projekty -> Kosice-Vysne Opatske River Business center

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.