Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: pedro77 #49755:
Staci, ked vymyslia rychly bus. Bude jazdit po kruhaku tak rychlo, az si vrazi do zadku ?
Reply on: pedro77 #49755:
Skús byť prvý a navrhni niečo také ?
Reply on: jt #49754:
som zvedavy kedy urobia taky dlhy bus ze ked vojde do kruhoveho objazdu tak nabura sam do seba 🙂
Reply on: jt #49743:
Inak, čo som si vygooglil, tak tento voz má naftový motor, ale aj elektrický. Označujú ho ako hybrid. Zaujímavé ale je, že kapacitu má 180 cestujúcich, čo je menej ako testovaný Mercedes CapaCity. Tomu sa mi veľmi nechce veriť, ale môže to byť tiež tým, že Mercedes udáva počet osôb pri 8 os/m^2, ak sa nemýlim.
Reply on: pedro77 #49751:
Proti nim priamo nie, len som písal o prispôsobení sa na súčasný stav, so zachovaním konečnej na Lingove a prestupom.
Reply on: eMareq #49748:
viem o tom,uz to prebieha asi mesiac/nahlasovacky mier/
Reply on: jt #49747:
no potom ma napadlo ze si to takto myslel.. ale nebol si to ty co sa nedavno vyslovil proti dlhym a na furci priebeznym linkam ? : )
Reply on: eMareq #49749:
Alebo ten, aby ľudia videli rozdiel medzi novým pohodlným nízkopodlažným autobusom a "vysokopodlažným" starým a pomalým trolejbusom?
Reply on: jt #49747:
"prečo sa nové autobusy testujú ba trolejbusových linkách?"

Dôvodov je viacero. Jedný z nich je aj to, že tu nemáme nízkopodlažný trolejbus.
Reply on: pedro77 #49744:
Samozrejme, že som tým nemyslel iba tento úsek, napísal som to, aby bolo jasné, že okolo Tesca vyjde na Furču a zíde dolu na Palackého (a opačne, samozrejme). Celá trasa by mohla byť KVP-Iskra - Poliklinika - Nová nemocnica - Hl. pošta - NMMM - Mier - Furča - Palackého - NO - Magistrát - KVP-Iskra.

Pre KVP by ešte trebalo doplnkovú linku po trase L19 (Kláštor - Klimkovičova - Iskra) a potom dolu na Drabovu a ukončiť ju niekde pri električkovej trati, alebo pri Optime.

To by ale musela byť trolejová doprava v tomto meste podporovaná a rozširovaná. Deje sa skôr pravý opak (prečo sa nové autobusy testujú ba trolejbusových linkách?).
Reply on: pedro77 #49744:
No a čo? To každa linka musi končiť na konečnej ktoru tu je 50 rokov? A vieš ako by bola taka linka vyťažena? Minimalne na 120%
Reply on: jt #49743:
no to snad nemyslis vazne aby take dlhe cudo zacinalo na mieri a koncilo na palackeho.. kto by tym chodil?
http://imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=52148&idt=u&idg=3816&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

Viem si niečo také predstaviť na Furči na jednej priebežnej linke (Mier - Furča - Palackého). Škoda, že trolejové vedenie na Sečovskej je utópia.
Reply on: eMareq #49739:
pekna elekticka len do kosic nikdy nepride
Reply on: Dimi #49730:
Hm, ja keď zapnem režim panorama nič mi displej neukazuje ?
Reply on: redburger #49736:
Ja som ku foťaku Panasonic tiež dostal nejake CD ale to asi vyhrabali z nejakeho archívu, na viste sa nevie otvoriť, pritom foťak som kupoval minuly rok ?
V Dopravnom podniku mesta Košíc (DPMK) vyhodnotili v utorok fotosúťaž "Košická MHD pre všetkých". Autori poslali 60 fotografií, víťazom sa stal 19-ročný Viktor Varga z Košíc. Získal polročné cestovné v košickej MHD v hodnote 90 eur.

"Kvalita fotografií svedčí o tom, že ich autori mali o súťaž záujem," uviedol po vyhodnotení súťaže M. Tkáč. ?

"Venujem sa foteniu od chvíle, keď som dostal svoj prvý fotoaparát," skonštatoval po prevzatí ceny Viktor Varga. ?

http://korzar.sme.sk/c/5032642/za-fotografiu-ziskal-polrocne-cestovne.html

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.