dnes okolo tretej nefunkcny terminal EMTREST na Roosveltke,
4212 stikatko pri strednych zadnych dverach - listok treba podrzat dnu aspon 3 sekundy, BY EMTREST !
"11.9.2009-DPMK, a.s. zrušil tender, v ktorom si chcel prenajať na osem rokov 40 mestských nízkopodlažných autobusov za predpokladanú cenu 15,933 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty. Rozhodnutie o zrušení verejnej súťaže zdôvodnil tým, že sa zmenili okolnosti, za akých bola vyhlásená." http://openiazoch.zoznam.sk/info/zpravy/zprava.asp?NewsID=83307
Ododnes v obehu nová databáza, medzi inými po príchode na konečnú na displej BUSE naskočí "NENASTUPUJTE ďakujeme / thanks !" na zadný displej sa opäť vrátil nápis PRESUN po nahodení hlášky MANIPUL. JAZDA, na vútornom ukazuje konečnú zastávku veľkými písmenami spolu s linkou, toľko som zatiaľ videl. Konečne to vyzerá pekne a nie ten EMtest systém že linka zmizne cieľ ostane.
Tych 90 litrov bolo obrazne povedane. Keby som to chcel spresnit, tak napisem, ze Mercedes Benz CapaCity ma velku spotrebu. A hlavne do kopcov, o tom ani nehovorim. Ach jaj...
Neverím, že ten meďák má spotrebu 90 l na 100 km. To by bolo vopred odsúdené na zánik a nepredajné nikomu, keďže konkurencia by tento parameter v spotrebe hravo a výrazne podliezla. Tipujem tak do 50 l na 100 km.
maximalka moze byt okolo 50 litrov. Nase najnovsie Mercedesi Citaro G mali pri mne priemerku okolo 37 litrov na 100vku a to som to nesanoval a k tomu je Oslo kopcovite.
A obe maju rovnaky motor Mercedes-Benz OM 457 hLA, EURO 4, naftový radový 6-valec s technológiou Blue-Tec a aj prevodovka rovnaka . Takze mas velmi zle zdroje
pershing
4212 stikatko pri strednych zadnych dverach - listok treba podrzat dnu aspon 3 sekundy, BY EMTREST !