Bude zachádzať... v smere do Šace na zastávku pred vchodom, v smere do mesta na nové zastávky a ďalej po novej ceste popri Optime. Veď to už celé týždne visí v schéme v novinke o plánovaných zmenách na hlavnej stránke...
priatelia. naše občianske združenie východné pobrežie hľadá dopravného odborníka na odhadnutie nákladov stavby električkovej trate. podrobnosti na miso.hudak(at)gmail.com, ďakujem.
L20 nema zastavku pri optime a to uz by bolo lepsie ist pesi z lunika8, kedze L20 nema byt silna linka. Polozil som tu otazku preto, lebo teraz ked tam zachadza cca kazda druha L10 tak je to vraj stale malo, navyse po novom uz z lunika8 prichadza do uvahy len L10, kedze L34 uz nebude zaujimava(nejde do centra) a L17 sa zredukuje. Kombinacia L15(16) a L34 ma napadla len preto, ze je to prva linka (34) ktora spaja optimu s cassoviou a navyse je silna, co je len koli obsluhe kvp uplne zbytocne a tak ma napadlo ci nema plnit prave ulohu obsluhy optimy pomocou L15,16, ak nie, tak vobec nechapem preco je silna.
Prejazdovanie vozňov medzi L2 a 4 malo byť robené kvôli vodičom, aby mali aspoň na jednej konečnej zabezpečené sociálne zariadenie. Lebo tu má L4 problém, nakoľko v Barci, pokiaľ viem, nie je pre vodiča nič, a na stanici z priestorových a časových dôvodov vozne tejto linky prestávkovať nebudú môcť.
Re #48599 pedro77: A prečo takto dookola? Oveľa logickejšie je ísť z mesta priamou L20...
Peter55