Neverím, že sa budú zbavovať T6tiek, tie na to nemajú vek a v roku 2017 budú mať 22 rokov. (Čo tu bude v roku 2017 neviem odhadnúť. Ale asi ma to trápiť už nebude.)
No veď s dodávkou 250ks 15Tčiek sa bude Praha postupne zbavovať T3jok. Veď na slovo vzatý odborník blue boy Bruňák povedal, že sa začne modernizovať ( ? ) a potom sa budú predávať. Len nepovedal komu. ?
A na ušetrenie 418 miliónov Sk netreba žiadneho riaditeľa. ?
ako už napísal eMareq. Počas výluky na Južnej triede v roku 2004 ( myslím, že to bola výluka v najsevernejšej časti Južnej triedy ) jazdili namiesto súprav 2 kĺbové busy hneď za sebou. Minimálne na L 3 to tak bolo. Avšak logiku takéhoto kroku si neviem vysvetliť. To už radšej mohli predeliť intervaly dvoma a každý spoj by bol obslúžený 1 kĺbovým busom.
Kĺbový autobus sa sólo električke kapacitne vyrovná možno tak na 90%. Tiež by ma ale zaujímalo ako sa počíta potrebný počet vozidiel, napríklad pri náhradnej doprave.
LC
http://www.novinky.cz/ekonomika/171293-v-prazskych-ulicich-se-objevi-nova-tramvaj.html
Pravda az potom co ich za 30rokov v Prahe vyradia.
BTW
Je este nejake volne miesto riaditela v DPMK vedel by som mestu usetrit 418milionov za jeden rok.