Načo kafreš mechanikom do roboty keď sa do toho nerozumieš?
Furt sa tu vyhovara každy na stav voza atď.ale hlavne , že niektorym vodičom keby si dla do ruky hocičo tak dokažu obehnuť voz pred nimi.
obidvaja máte pravdu. Je to aj o technike jazdy aj o technickom stave vedenia a k tomu ešte aj o technickom stave vozidla. Nie každý si trúfne poriadne našlapnuť na jazdu keď vie, že ak náhodou trafí nejaký ten kanál, tak môže zrušiť niektorú z náprav alebo jednoducho nemá chuť vybiehať každých 5 minút za voz, lebo naviják z ktorého tečie neznáma kvapalina a nestíha navíjať, sa považuje za skontrolovaný a premazaný...
KVP si nikdy ten spoj nepytalo.. aj ked sme mali OPTIMA BUS, tak som do OPTIMY chodil L34 na Lunik VIII a odtial pesi cez intraky.. tak ako napisal Isidor, ta zachadzka je uplne zbytocna.. ale tak pre stare baby tak akurat vhodna, sa stihnu pomodlit ruzenec kym dojdu do optimy.. ?
No L34 bude veľmi lukratívny spoj do Optimy...keď vystúpim na Luníku VIII a prejdem pešo, môže to trvať tak 5-6 minút, 34-kou cez Blšák cca 13 min. (ale priamo!!!) ?
v DS radia expres o pol hlasili, ze sa tam stali 2 nehody .. na miery jedna 3 auta v sebe, o kusok dalej 2 auta v sebe + este na Vodarenskej 1 auto niekde havarovalo.. takze to bude urcite tym..
konkretne:
"v Košiciach na sídlisku Mier pri Bille v smere na Furču sa zrazili 3 osobné autá a o pár metrov ďalej ste videli ďalšie 2 osobné autá, nezdržíte sa a na Vodárenskej havarovalo osobné auto, taktiež sa nezdržíte"
moj zlaty.....pochybujem, že je vedenie zlé kvoli tomu, že je zlá technika jazdy vodičov, ale kvoli tomu, že je jednoducho zle namontované....dolu furčou by sa dalo ísť aj tých 50 km/h, ak by bolo normálne vedenie ....podľa teba je asi fakt vodič zodpovedný za všetko čo sa deje.....ale za to, že je zlé namontované vedenie, za zhrzdavenie vozov, pokazenie navyjákov, ktoré majú tiež už svoje roky, ešte aj za roztrhané sedačky, a nie sú peniaze na ich opravu, zrekonštruovanie a všetko s tým spojené, nemôže vodič ale ľudia vo vedení, lebo na to jednoducho nie sú financie, lebo všetko ide im do vreciek.....troliky už mali dávno jazdiť po miestach, kde jazdia busy, ale problém - peniaze, ktoré mizli, miznú a kým sa nevymenia určité osoby, tak aj miznúť budú, tým pádom sa doprava nezlepší asi nikdy a vždy sa tak nájde niekto kto nebude s niečím spokojný
Pripomienky k schéme boli zapracované a schéma zaktualizovaná. Jediné, čo som nevedel, je zakresliť zastávku Valeo. Nuž, hádam to nie je hanba, že naposledy som šiel na letisko, keď tam ešte Valeo nebolo. Ak mi niekto zrozumiteľne vysvetlí polohu tej zastávky, budem povďačný.
1. Ušla ti hlavna pointa prečo sa meni LV - mesto objednalo menej vozkm.
2. Už tu prestaňte všetci trepať debiliny o tom, že sa neda jazdiť rychlo lebo vedenie je zle. Ako to , že niektori vodiči vedia isť na niektorych usekoch 60 a na inych 40, 50 a kde naozaj treba tak pribrzdia a idu ďalej a niektori idu celu cestu 30 lebo na KVP klaštore je vyhybka kde treba isť 30? Chyba je vo VODIČOCH a ich TECHNIKE JAZDY
akožeexpresné spoje mali byť už dávno zrušené a miesto nich zavedené zastávky na znamenie. Ale nie na košický spôsob.
Inak, to cielené hádzanie polien pod kolená trolejbusovej doprave má už aj nejaký priamy charakter, či stále ide len o nepriamu snahu o jej zrušenie (neposielanie na údržbu, garantované autobusové spoje, prejazdy z a-liniek)? Podľa reakcií ale usudzujem, že už to prešlo do vyššieho levelu. ?
Pod sa povozit do Frankfurtu autobusom - jednak si mozes kupit listok na kazdej jednej zastavke v automate, ktory akceptuje mince, bankovky a karty, a na dovazok este aj priamo u vodica autobusu, mincami, bankovkami a niekde aj kartou - a toje DOPLNKOVY predaj. A za cenu presne taku istu ako v automate. Cuduj sa svete, vodic stiha aj vydavat, aj rozmienat, aj chodit nacas.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peter55
Furt sa tu vyhovara každy na stav voza atď.ale hlavne , že niektorym vodičom keby si dla do ruky hocičo tak dokažu obehnuť voz pred nimi.