Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tbus #47065:
až na to, že L 53 išla Americkou triedou a L 27 Európskou triedou a Ázijskou triedou, takže najmä tam vznikol rozdiel. Je jasné, že keď má linka kratšiu trasu, tak musí byť skôr na 2. konečnej. Navyše L 53 vtedy nestála ani pri HyperTescu, čo sa dnes o expresoch už nedá povedať.
Reply on: Peter55 #47073:
Stanica mala byť dávno zatrolejovaná a jej obsluhu vo vzťahu k Furči mali prevziať L71 a 72. Žiaľ, dodnes sa tak nestalo a platíme za to daň v podobe potreby:
a., doplnkovej linky, ktorá bude zaisťovať toto špecifické dopravné spojenie
b., zachádzania okoloidúcej autobusovej linky medzi zastávkami NO a Palackého.

Ja osobne som presvedčený, že zachádzka na stanicu medzi NO a Palackého je tak veľmi zdržujúca, že väčšina cestujúcich uprednostní rýchlu a priamu linku z NO na Furču pre každodenné použitie pred zachádzkou na stanicu pre príležitostné použitie.

Ja viem, že to nie je terno, ale pre čiste zostatkový prúd cestujúcich na trase Furča - Staničné nám. navrhovaná L30 podľa mňa postačí a pokiaľ sa podarí ju napasovať na takt rýchlikov do Bratislavy, nemusí to byť také beznádejné. Samozrejme, najlepšie by bolo, ak by na stanicu zachádzal trolejbus. Ale to nie je v moci nikoho z nás v krátkej dobe zmeniť.
Reply on: Vladimír #47072:
Do Poľova s ňou! ?
Toľko možností, ako sa dostať z Furče na stanicu... priamo, nepriamo, obďaleč, s prestupom... a furt nedobre. Niet väčšieho problému v košickej sieti MHD...
Reply on: harry386 #47054:
Jasnééé, nechýbala. Len celé roky sa za zriadenie tej otočky úporne bojovalo, aby sa mohla zlepšiť obsluha Furče...

Neviem ako komu, ale mne pripadá logickejšie mať možnosť viesť silnú linku priamo po Sečovskej na Furču a ukončiť ju na Exnárovej a nie ako kedysi v blahej pamäti L30 po Prešovskej a potom cez celú Furču naspäť na Lingov.
A inak čo to je za nezmysel, že bude aj 24 aj 94?
Reply on: Vladimír #47072:
Ano jasne však stanica je uplne bezvyznamny bod šak naoč tam treba MHD ?
Reply on: Nikoliatko #47050:
NEROZUMIEŠ. Tá L30 je presne pre starých, imobilných, matky s kočíkmi a cestujúcich s batožinou, ktorí obetujú pár minút jazdy navyše, aby nemuseli prestupovať. Všetci ostatní budú na stanicu jazdiť trolejbusmi a L15. L30 je len doplnková linka.
Reply on: Nikoliatko #47045:
Pri všetkej úcte, doteraz si vykrikovala na všetky strany, že po zrušení L18 sa nemáš z Furče ako dostať k TUKE a že L50 a 55 nič neriešia, lebo nejdú v sedle alebo idú len raz za hodinu. A keď niekto konečne Tvoj hlas vyslyšal a ponúkol Ti priamu rýchlu L38 s dvoma spojmi za hodinu v sedle a so slušným intervalom v špičke 8-10 min., tak zrazu zistíme, že asi ani netreba, lebo L17 cez Kalinovskú, Prešovskú, Staničné nám., Nám. MM k Starej radnici a odtiaľ pešo k TUKE bolo to najnaj fajnové. Ja skrátka nerozumiem.

Zase došlo k starej známej situácii, že každý básni o husto premávajúcich a priamych linkách, ale svojho "polhodinového bastarda" si aj tak nedá, lebo s ním chodí "až 3x do týždňa" ?
Reply on: Dimi #47018:
ako Tizo písal, aj pri poliklinike zrušiť... Do Ľava nemá čo autobus odbočovať... Neviem prečo ťahať autobus do prudkého kopca (spotreba nafty a pod.)... Pekne L30 nosná... dole na Prešovskú a stanicu (do prava by odbočovala a tým pádom semafór straca význam)...


Pstatní: neviem čo s atu rieši nejaká L17... Na Furči ma byt nosný TROLEJBUS... Žiaľ stanica nie je zatrolejovaná a aj na Prešovskú treba chodiť, tak L30 urobiť nosnou na tento smer, ale len LEN z EXNÁROVEJ... A hore v okolí Lingova zahustiť L20 a prechádzala by cez Lingov a Modrák... Nič viac tam netreba... Samozrejme trolejbus by musel mať veľmi atraktívny interval...

PTI: Ja som nehovoril o ostatných semafóroch, ale o tých nezmyselných... Iba tieto 4 sú totálne na...
Reply on: Nikoliatko #47045:

" 2. trolejbus a 17 na NMN išla 1:1, trolejbusy sú skrátka pomalé, s tým treba počítať "

--->>> nezdá sa Ti, že si protirečíš? Najprv tvrdíš, že trolejbusy sú pomalšie a potom napíšeš, že je to 1:1. Tak potom aj L 17 je pomalá a jej pomalosť pritom obhajuješ.
Reply on: Tizo #47038:
SuperSmolkovej " výmyselníctvo " sa prejavilo už predtým - keď sa kvôli jej požiadavke musela zaviesť L 50 a na oplátku zrušiť L 73. Či si myslíš, že to DPMK len tak sám od seba pre srandu zrušil linku, ktorú predtým zaviedol na základe nového linkového vedenia❓
Mam otazku k novemu LV: Na konečnej KVP Moskovská bude koncit L38 ci L36? Predpokladam ze asi trasa L19 sa velmi nezmeni len sa potiahne do Krasnej a trolej 72 ostane.
Reply on: tbus #47065:
Nie, nič sa skracovať nebude.
Reply on: TA #46977:
Linka 53 bola zrychlena... jazdna doba od THC - MÚ k mlynskej baste bola popoludni 9 minut, kym linkou 27 to bol takmer dvojnasobok ?

Re #46992 eMareq: ja som si to vsimol hned, lebo mi udrelo do oci cislo 36 ☠ BTW so subehom 16/29 sa nebude robit nic okrem skratenia L29?
Reply on: eMareq #47059:
nebolo by to celkom korektné porovnanie, kvôli dnešnej L19 a X. L4 je slabo vyťažená najmä v okrajových častiach dňa, ale problém treba hľadať na druhom konci linky, nie na Havlíčkovej. Minimálne cez PD po nejakej 19 a cez VD do 9 a po 18 by mohla končiť na Rybe, ďalej jazdí úplne prázdna.

Ale pochopil som, podľa tej adresy...
Reply on: 5 #47056:
Samozrejme osm nechcel aby tam zachadzala celodenne ale v takom rozsahu ako teraz t.j po skončeni poobednajšej špičky.
Načo mi je zachadzka L15 na stanicu? Na to, že nebyvam v dajakom debilnom zapadakove aby som vlačil kufre kilometer na autobus a aby som mohol prestupiť zo spojov ktore na stanici končia, napr. 17ka ? ?

A k tomu rozdielu L15 a L50 keď s budete mať s tymito linkami aj ine skusenosti ako, že na nich kliknete na imhd tak potom tu filozofujte o ich vyzname.
Reply on: eMareq #47059:
počas špičky vyťažená... po VSS pochopiteľne...
Reply on: eMareq #47059:
no nebudú to celkom pravdivé výsledky.Lebo veľa ľudí vystúpi na VSS,x. Ale čo som bol minule na O302,tak od VSS,x do Barce (L3) išli tak 2,alebo len jeden cestujúci... ?
Tak ma napadlo, že keď tu prebiehala vášnivá diskusia ohľadom presmerovania a zmyselnosti linky 4 v novej trase Barca - Stanica, nemôžte niekto odprieskumovať záujem tohto spojenia keď tam premáva dočasne odklonená L3 kvôli výluke? Zostávajú na to nejaké 3 týždne. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.