ano predtym postihnutí cestovali....ale špeciálnymi taxíkmi,take biele mikrobussy chodili,a tie si objednavali radšej akoby sa trepali do MHD...Tebe sa to ľahko hovorí,no inak by si hovoril na ich mieste
NP vozy tu jazdia posledných niekoľko rokov (cca 8?). Aj pred tým tu boli ľudia s postihnutím a predsa cestovali.
Linka 31 nikdy existovať nemala. Hodinový a polhodinový interval v MHD nemajú čo robiť. Je to nekoordinovateľná linka s intervalom, ktorý sa hodí možno tak pre SAD. Vyšné Opátske je plne vykryté linkami po Južnom nábreží, na Opatovskú cestu, kde jazdí táto linka sa tam dostaneš za menej ako 5 minút a spojov tam máš v špičke okolo 10 (L19&54). Konečná zastávka je asi 100 metrov od zastávky Tepláreň na Južnom nábreží ?.
Na Opatovskej ceste sa ale nachádza Ústav sociálnych služieb, kde sa potrebujú dostať ľudia s telesným postihnutím. Preto by tam mohli zachádzať vybrané spoje, čo by bolo určite lacnejšie a pohodlnejšie.
Veď na tom sa nič nezmení. Luníčania budú naďalej demolovať svoj vyúdený, všivavý autobus, ktorý však pôjde až do Myslavy. Čo viac môže Myslavčanov motivovať k cestovaniu trolejbusom? ☺
Príklad: Nastúpi na Maši Myslavčan. V autobuse bude taký smrad, že na Grunte bude celý šťastný, keď po vystúpení sa bude môcť dosýta nadýchať čerstvého vzduchu, keďže L72 mu práve ubzikla pred nosom. ?
Myslím, že zmysel paličkovej linky sa tu už pertraktoval dostatočne. Ide o to, aby Luníčania hromadne neza5ierali iné prostriedky MHD, mali ten svoj blchavý, všivavý, vyúdený a ešte neviem aký spoj (tú priamosť si myslím môžme v tomto prípade oželieť). S predĺžením vrátane zachádzky L11 nesúhlasím, lebo sa vrátia staré známe problémy (obťažovanie cestujúcich, demolácia interiérov vozidiel, naviac povinne nastupovať cez predné dvere aj pre ten zvyšok čo si riadne platí považujem za diskriminujúce). Luníčania majú svoje (so špecifickými podmienkami) a Myslavčania tiež svoje.
Objektívne treba povedať, že z L10 Ikarusy 280 pomaly vymizli. Viď dnes dispečer, zo 6 na L10 vozidiel sú 4 NP. Na L31 predpokladám vzhľadom na zariadenie na Opátskom len NP vozidlá (dnes 2 z 3).
Ešte ma napadlo k Myslave. Pri navrhnutej L32 po Spol. pavilón je vopred jasný kopec námietok a sťažností od miestnych. Ako alternantívne riešenie by tu ešte bola vcelku elegantná možnosť predĺženia linky 11 do Maše (+1 voz navyše), ktorá by tak na Luník IX zachádzala.
Inak povedané, ako by sme Myslavčanom vysvetlili, že z vedľajšieho geta IX ide autobus až na NO a im nie?
S tou L32 by som súhlasil len za predpokladu bezkolízneho prestupu na L72 na Grunte, čo splnené nie je.
ale pozri sa...určite sú takýto ľudia aj na iných sídliskách.Takže LV sa nerobí podľa nich a tak ako píše Isidor malo by sa to riešiť garantovanými nízkopodlažnými spojmi...
to mi je jasne,ale aj tak pre ZTPckarov je aj chodenie problematicke nieto este prestupovat a stat niekde na namesti na pripoj..ja by som to kludne ozelel ja prestupovat nemam problem,ale kvôli takym ludom ma to štve,lebo sa natrápia
ta 34 si myslim že sa ešte bude prerábať nejak ? a možno ma ukameňujete,ale niesom spokojný ako sa mení 31ka...síce ten spoj nemal ktovieaký interval,ale ked šiel dosť ľudí v ňom cestovalo...ale prečo ma to najviac štve-mám spolužiaka ztp,chodi o barlach,ma riadne problemy s chodením a potrebuje sa dostať z opatskeho kde je ubytovany na petzvalovu do školy...teraz mu pekne ide nizkopodlažny autobus priamo...ale keď 31ka pôjde do poľova či kde,bude musieť prestupovať..z opatskeho do mesta sa možno dostane na nizkopodlažnom,ale v meste bude musieť asi rpestupovať na linku 10,pride nejaky ikarus280 a on s problemovym chodenim nielen že bude musieť prestupovať,ale aj sa štverať do toho ikarusu ako na mount everest ? kvôli nemu má táto zmena najviac štve ?
Okolo Cassosportu popri hádzanárskej hale, poza Baumax a Hornbach vedie normálna asfaltka, ktorá sa napája pri parkovisku pri personálnom vchode do Optimy na svetelnú križovatku. Pred ňou sú v oboch smeroch vybudované aj zastávky MHD. Neviem ale či trasa autobusu povedie od Cassovie tadiaľ, alebo okolo NAY Elektrodomu a Mercury Marketu, po obchvate a cez vjazd na parkovisko pred MÚK pred Perešom. Tá prvá varianta by bola lepšia, pretože je to bližšie, lúka za Cassosportom sa bude zastavovať, čiže to nebude ako cesta cez step. K NAY je to blízko aj priamo od Cassovie.
romeo
no a tie ikarusy je pravda že už na 10ke ich toľko nieje ale ešte ich vídavám-ja som rád,lebo ikarusy ja môžem,akurát tie schody.. ☺