V Miškolci že jazdí 5 takýchto električiek? To bude hádam nejaký blud. Aj keď si svojho času chceli nejaké rekonštrukcie robiť sami, ale predpokladám, že z toho zišlo, keďže momentálne plánujú za európske peniaze kúpiť 31 nových NP tram, tiež zrekonštruovať celú sieť (no..jedna trať s odbočkou) a predĺžiť ju o 1,5 km...
"Na zmodernizovanie caka este sedem elektriciek. Prva z nich bude hotova do konca roku." Ked bude kazdy rok jedna, tak dalsich 6 rokov sa budeme tesit zo supermodernej KT8 v socka verzii, kym Prahu budu zaplnat 15T. Na druhej strane, budeme moct byt radi, ked bude aspon tych dalsich sedem KT.
zmodernizovaný bude asi tá 3210ka..
inač pekne foto k tomu článku..čo je modernizované na T6kach?Nový náter a transparenty?TO fakt tam nemohli dať NP KT?
už len laický pohľad na koľajisko dával tušiť, že to od cintorína po VSS nie je až také zlé ako na zvyšnom úseku Južnej triedy. Samozrejme, ten zvyšný úsek bol doslova katastrofálny, takže " až také zlé " ani zďaleka neznamená, že je ( bolo ) to dobré. Šťastným krokom bol teda postup zo severu na juh a nie z juhu na sever, keďže sa rekonštrukcia zastavila.
Hej hej. Ja len, že prečo sa to nerobilo vtedy na ďalší rok (2005) ako pokračovanie predošlých 3 etáp...
Okrem toho na jeseň 2004 a jar 2005 bolo inštalované naše obľúbené modré predstavenstvo + poJaššený GR.
keď sa nemýlim, tak rekonštrukcie na Južnej triedy šli ešte z dotácií od štátu, a tie sa potom v r.2005 zrušili, t.j. pokračovanie od cintorínu by už muselo platiť mesto... ?
Dôvod bol vraj ten, že úsek od cintorína po VSS nie je v tak kritickom stave, že je nutné ho rekonštruovať. Či tam bol až taký rozdiel, neviem, ale asi by som mal veriť odborníkom.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Nodes