tak to sa veľmi mýliš,revizor má už kody dávno stiahnuté akonáhle nastupuje do voza a na novo ich sťahovať nebude. Ak sa čas nezhoduje,tak máš smolu,aj ked si si sms poslal v buse a revizori k tebe prišli na kontrolu,a tebe už aj sms došla,tak si overia čas podľa toho kodu,to znamená,že si si kupoval sms CL po ich nastúpení,a toto sa dnes presne odohralo na L19...
hej, ale ked ten listok dojde relativne rychlo, tak je to jedno,a ked revizor nebude mat tvoj kod tak pri danej zlozitosti systemu si myslim ze sa bude dat ukecat ze "nieco zblblo"
v prepravnom poriadku a v tarife je toho veľa popísané. A nie všetko platí, resp. navzájom si protirečia v niektorých bodoch.
Takže, ak bude kontrola CL vo voze a niekto si nechá poslať SMS CL, tak nevidím dôvod na pokutu - veď cestujúci má CL.
Dnes boli anketari na Zupkovej, to budu ale vysledky... Šraci si vyberali iba čaje kore sa im pačia a k inym ľuďom ani neprišli hoci ich tam bolo minimalne 20 na zastavke ? ?
pisali v korzari článok že lístok keď kupovali tak im došiel za 75 sekund.... ale môže to byť rôzne... ale do 2,5 minuty by mal dôjsť.... a pri kontrole sa to nemôože zneužiť lebo revizory stiahnu tesne pred nastupenim všetky kody čo dojdu ako v sms taže ked ho tam nebudeš mať tak budeš platit ?
Je to dobrá vec a hlavne zvýhodnenie ľudí, čo používajú MHD pravidelne. Lebo turista, alebo niekto, kto sa presúva medzi terminálmi (stanice, letisko) využije jednorázový lístok, prípadne ak prespáva, tak možno jednodňový. Čiže takto platia za batožinu len "cudzinci" a tí, čo sa v meste pravidelne nezdržujú a teda podniku neprinášajú pravidelnú tržbu. Určite to nepresvedčí davy ľudí aby využívali MHD, ale je to minimálne také malé plus.
to je teda spravodajský príspevok. Ako mohli niečo vyhodnotiť postávaním pred stanicou? A tie kecy o železničnej doprave a nadväzujúcej ED si môžu strčiť za klobúk.
vyzerá to byť to isté, možno ide len o dvojaký preklad rovnakého termínu z angličtiny.
Dal som len tak narýchlo hľadať niečo v Googli a našlo :
" S hybridným pohonom sa, samozrejme, musí spájať samočinná prevodovka. Klasická automatická prevodovka s hydrodynamickým meničom by však spotrebovala veľkú energiu, preto ho konštruktéri vylúčili hneď na začiatku a zvolili radšej robotizovanú prevodovku. "
zdroj : http://www.automagazin.sk/am0806/pa_05.php
Peter55