Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Axel #44363:
Veď ja Ti to neberiem, ja tiež sem tam používam 52(L). Konieckoncov, aby sa nestalo, že zostane už len 52(L), kvôli tomu čo uvádzaš ďalej.
Táto fotografia musí mať minimálne 5 a viac rokov... neexistuje že je z 05/12/2008, však kuk pozostatky po CVR 513, za ňou 622+623 a v pozadí na strednej 616... ?

http://www.imhd.zoznam.sk/ke/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=41160&idt=u&idg=3761&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Reply on: Axel #44365:
no ale tak snad nepojdes trinastkou, ved ta az tak nekopiruje elektrickovu trat, ide "naokolo" cez opatske, ved neuvidis tie mrzute tvare v elektricke a navyse ani nejde na NO, vsak to treba na palackeho prestupit, no fuuuj 🙂 ? ?
Reply on: pedro77 #44364:
Ak ide 52 o 32 minut, tak to znamena, ze 13 ide o 2... 😉
Reply on: Axel #44363:
no dovod mas taky ze prides na zastavku a zistis ze trojka ide o 4minuty a 52ka ide o 32 minut
Reply on: eMareq #44314:
Znova polozim otazku: aky mam ja ako laicky cestujuci z Jazera - Vazeckej (o Krasnej ani nevravim) na NO dovod nastupit do 3ky namiesto do 52ky?
Ja vidim len to, ze je na NO rychlejsie, je zvycajne prazdnejsia, pri kostole sa dnu nevovali tlupa poboznych pacientov geriatrie, ktora ma ide zlyncovat, lebo si dovolim sediet (Tesco detto). A ked mam pravdu povedat, stav trate VSS-Bajkal je tak ubohy, ze mi obcas nie je vsetko jedno, ked na to niektory vodic stupi o nieco viac.
---------------
PS: pri ceste vlakom na Moldavu je za Malou stanicou na srotovisku pekne vidiet kopku autobusov MHD postrihanych na rezance.
Reply on: Nodes #44359:
neboj sa, optimizmus hned zaklincujeme otazkou kedy sa ma zacat s rekonstrukciami ?
Reply on: jt #44360:
Aj ostravske bulvy su papierovo rekonstrukcie. Ked sa nemylim, tak aj liberecke, plzenske a brnenske.
Reply on: Sheep221 #44358:
Papierovačky nemusia trvať dlho, pretože T3 sa dá na Vario prerobiť ako rekonštrukcia, alebo nový voz. Pri prvej možnosti je to s vybavovaním papierov a homologizáciou jednoduchšie. Presne tak zrekonštruovali T3-ojky v Prahe. Dokonca ich ani neuvádzali ako Vario LF, ale model Tatra T3R.EV(N).
Reply on: Sheep221 #44358:
Z coho vychadza Tvoj optimizmus?
Reply on: Nodes #44357:
bude ich aj viac, ale otazne je kolko sa budu testovat a stat predtym nez ich daju do provozu, pokial pamatam tak 517 dost dlho nejazdila a to nemala modernizovanu vyzbroj, ci to tak dlho trvali papierovacky?

TA: hej povazujem
Reply on: KT6A5 #44353:
Ramcova zmluva bola uzavreta na Vario. Moj optimisticky odhad je, ze ked budu dve, tak to bude uspech.
Reply on: KT6A5 #44353:
toľko vozov? neverím... však to kým by posledný znízkopodlažnili, prvý by bol zošrotovaný... veď len 7 KT sa spravilo za 5 rokov....
Reply on: Yogi616 #44354:
no tak to aj mňa zaujíma.... ?
Reply on: KT6A5 #44353:
no iste to tu bude behať...útlm,ale my opravujeme...
a jaké prečíslovanie máš na mysli?
Reply on: RDZ 50 #44342:
O 404 a vyšie sa neboj...po prečíslovní to budú "opravené odstavené vozy " alebo sa vyskytnú na 6 s "novými menšími intervalmi."

A vraj chcú odstavené vozy T3 prerobiť na wanu teda nizkopodlazak ako v Liberci

http://www.mestskadoprava.net/galeria/picture.php?/23690/category/1056
Reply on: TA #44351:
To je len racionalizácia linkového vedenia ?
Reply on: Sheep221 #44343:
zrušenie nasadenia súprav na L 3 nepovažuješ za obmedzenie ❓
Reply on: pedro77 #44349:
no hej... vyhradené bus pruhy budú... ?
no ved si predstavte tu volnost pri tvorbe LV ,ked tu nebudu ziadne kolajnice ani troleje 🙂 ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.