Reply on: jt #43776:
Síce opravovaný byť môže, ale treba si uvedomiť, či by opätovné vyváranie rámu prinieslo očakávaný efekt. Myslím si, že by sa na tom istom mieste kde praskol predtým, by praskol aj potom, lebo by už nemal takú pevnosť ako mal predtým.Re #43760 280: Môže to byť aj zlou konštrukciou. Rám pri prevádzke pracuje. Ďalšia vec je spomínaná tuhá predná náprava, tá kvalitne prenáša nerovnosti na ceste. Trasie to tak, že človek má dojem, že si prekusne jazyk. ?
Pozerám na tie fotky #5201 - silné fáro -> veľké ego, vodič frajer a bum. K 38 dlhodobo odstaveným sa pridal ďalší. ?
Alco
Neviem, ako by si porovnával neporovnatelné, keby si tam sedel za volantom alebo ako cestujúci. Môžem ti zaručiť, že keby to bol Soplaris, tak bilancia zranených by bola oveľa horšia, pretože menovaný typ je niečo také ako Trabant (neviem, či mladší účastníci tohto fóra poznajú tento výrobok "soudruhú z Endéer), čiže oceľový rám potiahnutý plastom (po celej dĺžke vozidla!), čiže pasívna ochrana prepravovaného "tovaru" je takmer nulová. Tedom je asi niečo podobné (nesúvisí to s nízkopodlažnosťou, ale s dátumom výroby - holt móda "plasťákov"), takže buďme radi, že to bola 5201, aj keď je momentálne o jeden spoľahlivý voz menej.