Osobne by som ešte natočil video, ako to naozaj funguje, lebo a budú presviedčať a stále si za tým stoja, že ten automat ak má mince, tak vydá, ale ja som ešte výdavok nevidel nikde inde len na Rooseveltovej.
Tak taketo prilisne byrokraticke poziadavky zo strany DPMK je ciste sikanovanie a voci cestujucemu ako (ne)vazenenu zakaznikovi nepripustne.
Na mieste poskodeneho zakaznika (da sa tak povedat, kedze zakaznik je bezdovodne nuteny vykonat dalsie platene cesty do DPMK niekolkonasobne prevysujucu hodnotu bezcenneho zdrapu papiera, stracat cas a nakoniec sa este natahovat s nejakou pracovnickou, ktora si mysli, ze je dolezitejsia ako nejaky vysokopostaveny uradnik) by som zaslal DPMK DOPORUCENY LIST S REKLAMACIOU s prilozenym listockom a POZIADAVKOU PREPLATIT AJ VYDAVKY za zaslanie doporuceneho listu, aby ich to raz-dva preslo.
pri vystupe opatovne stiahlo krädit. Bolo to uz davnejsie niekedy v aprili. Ked prilozim hoci aj kartu s mesacnikom tiez mi napise listok zakupeny, to viem.
Re #41746 VLK: po restarte sa oznacovat spraval tak ako keby som nastupil do druheho vozidla. Odvtedy som po restarte nikoho odznacovat listok nevidel, a radsej som to neskusal.
je to štandardné chovanie v zmysle, že sa to tak bežne deje. Avšak nemalo by sa to diať.
Hovorí sa, že treba prísť do 30 dní, ale nikde to nie je oficiálne uvedené, takže tá pani nemá právo nevydať ti nevydané SKK z automatu. Problém je v tom, že DPMK nebol dodnes schopný si vypracovať reklamačný poriadok.
Áno je to štandardné chovanie. Nakupoval som tri rôzne lístky, každý nezávisle, ako nový zákazník. Na každý lístok som mal vyhradené len koruny a dvojkoruny. Pri tretom mi nechcelo zobrat posledne 2 Sk, tak som tam hodil 5 Sk a dilino automat vytlacil potvrdenku na 3Sk. Pricom sam som mu tam pohadzal taku zasobu minci ze uz musel byt pomaly prezraty.
Ale odporúčanie: Pre výdavok som išiel po takmer dvoch mesiacoch a bol s tým problém. Pani mi aj tak dala 3Sk, ale so slovami, nabuduce treba prist co najskor, kludne aj v ten den. Najneskor vsak do mesiaca.
treba reklamovať, lebo DPMK žije vo svete, že všetko je v poriadku, lebo nedostávajú takmer žiadne sťažnosti od cestujúcich. Ale opak je pravdou. Veď kto by išiel pe 2 / 4 / 6 / 8 SKK na Bardejovskú?
Ano, ale ako si spravne napisal, len ak kupujuci suhlasi (osobne nehodlam platit od januara v SKK, ale ak budem musiet, nebudem mat problem s vydavkom v SKK a vzdy ho budem akceptovat )
VLK: včera pri kupovaní 8Sk lístka 10korunáčkou mi automat nevydal dve koruny, ale lístoček, že si ich mám ísť vyzdvihnúť na DPMK ? Otázka - je to štandardné chovanie, alebo nastavenie zákazníka ?, alebo došli mince, alebo súvisí s prechodom na ojro? Inak teta na DP sa najprv vypytovala, ktorýže stroj mi to vydal, potom chcela na ten kus papiera môj podpis, napokon som sa vytúžených peňazí dočkal ? ale koľko ľudí sa pre podobnú sumu bude trepať na Bardejovskú? Fakt by ma zaujímalo, k akému zisku sa DP takto bez práce dopracuje ?
jasné, že pri ňom nebude stáť, ale môže podniknúť kroky voči tomu. Inak, zaujímalo by ma, ak by DPMK dostal kvôli tomu pokutu, či a ako by ju zosobnil vodičovi.
odstrániť? V KE sa preto nepohne ani prstom. Ba naopak, DPMK sa ešte stráni takým reklamáciám a najprv sa snaží presvedčiť cestujúcich, že chyba je na ich strane.
to nie je o tom, čo si pamätá označovač, ale čo máš na karte.... ak máš konkrétnejšie poznatky, napíš ich, aby sa mohli odstrániť... inak tu budeš len mútiť vodu...
v 2. a hociktorom ďalšom vozidle sa Ti už lístok neoptimalizuje, hoci podľa manuálu by sa mal, a to z toho dôvodu, že manuál zverejnený na oficiálnych stránkach DPMK je CHYBNÝ. DPMK takto vedome KLAME cestujúcich, keď ho nedokáže za takú dlhú dobu, ako je zverejnený, aspoň stiahnuť zo stránky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TA
Hovorí sa, že treba prísť do 30 dní, ale nikde to nie je oficiálne uvedené, takže tá pani nemá právo nevydať ti nevydané SKK z automatu. Problém je v tom, že DPMK nebol dodnes schopný si vypracovať reklamačný poriadok.