Pokiaľ sa Eurobus nehodlá presadiť aj v inom meste tak jedine pre Košice, ale pod hlavičkou Eurobusu a nie DPMK. To SNV je 8 kúskov veľmi nepravdepodobné keďže je to pomerne viac ako by bolo ešte potrebné.
Druhé mesto kde prevádzkuje MHD Eurobus je Rožňava, tam boli v roku 2007 2 mestské busy, od roku 2008 len jeden, zvyšné spoje sa riešia prechodom prímestských autobusov a minibusov na rožňavské sídliská.
Táto Krásna robí akurát tak bordel. dajaký gadžo z krásnej sa proste vezie busom, nikde si nestojí a je ešte skôr pomaly v meste, ako Jazerčan električkou. Tak takto si električka oblubu fakt nezíska. Ta nech si krásna má 52 ku a 52L, ale na južnej nech brika stojí až na Rybe, a 52 ky na každej zastávke. to, že sa takto vynechávajú sídliskové zastávky, ked už tam raz linka ide, je uplné zhovadilstvo. Tá expresná linka má byť iba záležitosťou špičky a inak tam mala byť 13 ka po važec.
A električky môžu fachať aj rýchlejšie, tie chronometráže, čo tam sú, sú úplne na prd. že od kostola po námestie 16 minút.... keď sa to dá zmaknuť aj do 14 tich .
A to, že nevedia spraviť križovatku s preferenciu ED pri kostole, to už ani nepotrebuje komentár.
ďalších 8 kusov do SNV by bolo zbytočných...potrebný je tu momentálne len jeden Citelis na linku č. 1 jazdiacu k nemocnici a do polovice roka 2009 maj prísť do SNV ešte 4 kĺbove citelisy, čím SNV vzhľadom na počet a zároveň na ich vek vozidiel bude mať najmladšiu MHD na Slovensku.
Zdôvodnenie prečo len jeden, aby si staré baby nerozbili face keď budú schádzať po schodíkoch LE-čka pri posledných dverách.
Inač nemenil by som Citelisy za Crosswaye, snáď raz bude mať každý z vás sa možnosť previesť na LE-čku....veľmi silný a živý motor to má, takže je to dôstojný nástpuca Irisov
inde zvýhodňujú v zásade vtedy, ak sa predávajú lístky u vodičov...čo bude pre nich naozaj "radosť" a v januári zvlášť (duálny obeh). Ale v KE (a ďalších mestách) je to DP fuk, keďže automaty fungujú samé a trafiky/predajcovia papierových CL ich tiež netrápia. Čiže stačí dať peknú cenu za lístok u vodiča a tá tam je (1€).
No ale v cenách je bordel, to súhlas.
Všade sa snažia DP zvýhodňovať príchodom € BČK, len DPMK to vidí ako možnosť znížiť rozdiely medzi cenou papierového CL a CL zakúpeného z EP. Inak si neviem vysvetliť, prečo nie je stanovený rozdiel v cenách CL ( aspoň tak, ako tomu je doteraz - 1 SKK ). Mišmaš, aký bude po Novom roku 2009 v cenách CL môže vymyslieť len pako, ktorého touto cestou pozdravujem.
Takže základný 30-min. CL je zvýhodnený pre obe pásma ( neuveriteľnými 2 €¢ ), ale zľavnený 30-min. CL a základný 60-min. CL sú zvýhodnené len pre pásmo T1, zatiaľ čo zľavnený 60-min. CL je zvýhodnený - pre zmenu - len pre pásmo T2. Prekvapujúco, CL pre nočné spoje sú zvýhodnené všetky ( dva ).
redburger
A električky môžu fachať aj rýchlejšie, tie chronometráže, čo tam sú, sú úplne na prd. že od kostola po námestie 16 minút.... keď sa to dá zmaknuť aj do 14 tich .
A to, že nevedia spraviť križovatku s preferenciu ED pri kostole, to už ani nepotrebuje komentár.