Čím by bola frekvencia spojov vyššia, tak by si menej čakal, hoc by aj jeden vypadol. To čo tu píšeš, je príkladom dokonalého zmagorenia a'lá Schwartz - t.j. zvykol si sa učiť cestovné poriadky (a nazval si to 90% istotou), lebo vďaka jeho "modelu úspornej, kvalitnej, hospodárnej, racionálnej MHD, ktorú nám tak všetci závidia" to ani inak vypáliť nemohlo. A TO JE CHYBA! Prečo si mám plánovať cesty podľa odchodov MHD? Prídem, sadnem a idem. Iste aj _súčasný stav má ďaleko od ideálu_, ale vracať sa ku naspäť ako tak prekonaným problémom? Tvoj názor Ti samozrejme neberiem. ?
po 21. hodine a cez vikend staci byt nauceny prvy odchod potom uz len lahka matematika (+20 , +40). Aj nocaky si pocitam tak, prvy 23.30 a potom (+45, cez tyzden +hodina 30,...) ?
na pôvodné LV so zdvojnásobenými intervalmi by terajšia avantúra nemala šancu.... ? Keď mi šiel voz raz za 30 minút, vedel som, kedy ísť na zastávku a mal som 90%-tnú istotu že mi niečo pristaví... CP sa netreba učiť? Že keď vymešká cez víkend trojelbus od Magoriátu tak na smer KVP čakám 20 minút??
Furča má ráno viac intervalov ( ? ) ako THC. Dopravák ich napočítal medzi 7.-8. ráno z THC 35. Furča má však 2 výstupy zo sídliska (musíš ich sčítať) a keď to urobíš, dokopy ich je 44.
- výstup z Kalinovskej: 0,1,4,6,10,12,13,16,18,19,22,24,28,28,30,34,34,36,40,42,43,46,48,49,52,54
- výstup od Laborca: 0,5,6,10,15,18,20,23,30,30,35,35,42,45,47,50,54,59
Najprv sa nauč byť objektívny a potom tu "diskutuj". Nadávaš, lebo nevieš počítať.
eMareq