Na niečo som zabudol. ?
L23 - skrátená po stanicu, celodenná prevádzka, odchody prispôsobené Valeu + int. 60/120'
L30 - Pri hati - Slovenská - Alvinczyho - NO (int. 30/60')
L31 - odklon od zastávky Bratislavská, naspäť návrat ku trase cez Luník 8 (... - Kolibár - L IX, rázc. - L VIII - Stodolova - DPMK - Spol. pavilón - ...)
takze furca opat raz dostala riadne na pixu.....posledny spoj na furcu o 20:24...ta jakzeby ne..a thc vsetko posilnene...ta jakzeby ne..a nech sa skusi este dakto z thc ozvat, ze jak sa oni zle maju... ? ? ?
jasné ale tí ľudia to robia asi preto, že chcú pomôcť mestskej hromadnej doprave a nie mestskému prevážaniu vzduchu... a tí hore tiež nariekajú že nič nemajú ale keď si to takto vymysleli.... ja som len zvedavá, či tie fámy, že sa to vráti do pôvodného stavu sa aj niekedy splnia
asi ten clovek, v ktoreho hlave su dve linky z Kavecan do Krasnej po tej istej trase. To bude mat Kazimir radost. Az mu bude hrncek na stole podskakovat. A pockaj, ked bude dalsia lahodka.
noooooooo čo sa tej 27 týka ja nefiem nefiem, vie mi niekto zaručiť, že 17 bude naozaj chodiť? lebo 27 nevynechala zatiaľ ani raz, a to cestujem takmer denne.... 15 si veselo vynecháva.. a nerada by som čakala 20 minút v tej kose... a to akože inak čo má byť, že po pol desiatej či jak to už to na furču chodiť nebude, to z akých príčin?
jeeeemine ale ta šak to už viacerí písali, že to je absolútne nevyužité, oukej, l50 je super, je to čosi ako bývalá 18 ktorá chodila na furču, podľa mňa ete lepšie vymyslená ale tým pádom je fakt 55 absolútne nevyužitý spoj tak tí šoféri nech aspoň vozia ľudí a nie vzduch....
inak neviem aký veľmi logicky uvažujúci človek toto vymýšľal ale šak toto je neskutočné... nemáme šoférov, nemáme autobusy a z Furče chodia dve linky, ktoré idú po úplne rovnakej trase !!!! sa pýtam NAČO nám je aj 50 aj 55???? keď sa jedným aj druhým dostanem v podstate na to isté miesto??? čo takto zrušiť 55 a na 50 dať a)častejší interval alebo b)kĺbové autobusy? šak sama bývam na furči a vidím, že idú dva za sebou a jeden nosí vzduch.. šak toto je na hlavu! ?
Takže v predstihu informujem o zmenách ku 14.12.2008:
L10 - interval v rannej špičke 4' (istá časť spojov končí na NO)
L13 - zmena trasy: Námestie Maratónu mieru - Štefánikova - Palackého - Južné nábrežie - Slanecká - Krásna n/H. Linka je čisto sedlová v intervale 60'
L17 - predĺžená po Lingov, ranná špička posilnená na interval 15', vo večerných hodinách skrátená po stanicu (posledný spoj smer Lingov o 20.24, posledný spoj z Lingova o 21.34)
L18 - viac spojov medzi 7.00 a 8.00
L19 - posun odchodov
L27 - skrátenie po stanicu, pridané spoje medzi 6.30 a 7.30
L34 - pridané spoje medzi 7.00 a 7.30
L51 - posun odchodov, pridaný jeden spoj z THC o 8.12 a zároveň jeden ubraný (14.23 z THC)
L52 - ráno jeden spoj (o 6.39) z Krásnej zastaví aj na Ľ. Dvore, poobede pribudne z Krásnej jeden spoj o 17.24 a jeden spoj zo Šace o 17.54
L52L - okruh: Krásna - Slanecká - Južná trieda - Jantárová - NO - Stúrova - Moldavská - Pereš - Lorinčík - Moldavská - Štúrova - NO - Jantárová - Južná trieda - Slanecká - Krásna. Sedlová s intervalom 60' (len taká info: jazdná doba na tejto linke sa pohybuje v rozmedzí 72 až 78 minút ? v závislosti na hodine)
O linke 30 som zatiaľ nič nedostal.
Suma somárum:
- Krásnej sa "polepšilo", už nebudú musieť prestupovať na hnusnú nespoľahlivú električku, za "odmenu" im budú dve linky v sedle priamo so súhrnným intervalom 30' z toho jedna, ktorá má jazdnú dobu takmer 80' (to bude meškanie).
- Ťahanovce budú mať v smere do centra interval 4' v smere na Mier 3-4'
- Linka 17 sa predlžuje až na Lingov (náhrada za linku 27) a linka 27 skracuje.
eMareq
L23 - skrátená po stanicu, celodenná prevádzka, odchody prispôsobené Valeu + int. 60/120'
L30 - Pri hati - Slovenská - Alvinczyho - NO (int. 30/60')
L31 - odklon od zastávky Bratislavská, naspäť návrat ku trase cez Luník 8 (... - Kolibár - L IX, rázc. - L VIII - Stodolova - DPMK - Spol. pavilón - ...)