Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 5 #40744:
Ja neviem ale preco sa v tomto pripade za kazdu cenu nusi ist proti ludom. Bolo to uz odskusane L 27 od r. 1999 a fungovalo to. Jednak to odlahcilo na NO linkam na Furcu a bolo to rychle spojenie pre dolnu cast sidliska. A v pohode by som prestup bral ale nie ze budem cakat do 20 min na Palackeho. Ja neviem ale ked sa bavime o prestupnej tarife bavme sa o normalnych intervaloch v spicke nieco ako v BA , a ked to nejde tak nerobme mackopsa, lebo potom sme na hanbu s takou dopravou aku mame. Este aj Presov, ci Zilina je na tom hodne lepsie ako my....
Reply on: erikson #40742:
Stále som nepochopil, aký je problém na NO nastúpiť na čokoľvek smer Palackého a tam prestúpiť na L17. Ak ťa to "ani nenapadne", na priame túžby tu máme aj trolejbus.

Uvedom si, že zachádzka od ŽST cez Požiarnickú na NO aj so státím na križovatkách zožerie minimálne 5 minút navyše. Takto predĺžiš cestu tým, čo idú zo stanice, lebo Teba "ani nenapadne" prestúpiť (+navyšuješ vozkm). Zachádzka cez Bottovu by v tomto smere bola nezmyslom, všetky stanovištia jedným smerom treba koncentrovať v jednom mieste.
Reply on: Arksun #40741:
je otom aj niečo v archive TV JOJ- dnešne Prve noviny-11 minuta ?
Reply on: 5 #40739:
No a zase sme pri tom istom. Tak treba pripomenut ze hlavny prestupny uzol je NO a nie Palackeho. A vidime ako to dopadlo s tou L 27 doteraz. Bez zachadzky na NO bude nosit aj L17 vzduch. A druha vec ak mam vyuzit prestup na Palackeho v smere z NO na Furcu tak aby sme sa bavili o prestupnej tarife a ludia to vyuzivali tak interval by v spicke mal byt kratsi ako 10 min. Inak nikoho ani len nenapadne kvoli busu ktorý ide kazdych 20 min ist z NO na Palackeho.....
Reply on: tomik55 #40728:
Načo ku novej optime? Veď to je jedna ulička do ktorej prejdeš zo starej optimy. A inak 10 už nebude vôbec chodiť ku optime lebo sa nedohodli DPMK a OPTIMA.
Reply on: erikson #40724:
Čo máte všetci s tou zachádzkou L17 na NO v oboch smeroch? To kvôli prestupu medzi Palackého a NO, resp. opačne chcete zhovaďovať zachádzkami linku určenú primárne pre spojenie so ŽST? Málo spojov ide medzi Palackého a NO? 10, 10N, 15, 20, 20L, 31, 33, 50, 51, 52, 56 nestačí?

Re #40732 TA: Že L30 chodila prázdna sa nečudujem. Pri takej "obsluhe" by som si aj ja kúpil auto. Pravdu Ti poviem, ja by som im dal niekdajšiu 22-ku v trase ŽST - Pereš - Lorinčík - ŽST so sedlovým intervalom 90'. Stačil by tam 1 voz a garantujem Ti, že by boli spokojnejší ako dnes. Nech si majú priamu linku.
Reply on: Apeer #40736:
V tomto case je poddimenzovana aj L 6. Solo vozen je sardinkova konzerva.
Reply on: TA #40733:
V nedeľu podvečer a večer ide dosť študákov na L17 práve v úseku Staničné námestie - Považská, kde práve na tejto zastávke vystupuje plno veľa študentov a idú na intrák na Medickú, to isté máš aj na L19 v úseku Staničné námestie - Nová Nemocnica... ?
Reply on: TA #40733:
V smere Furca - ZST to zachadzka ako vravis skoro ani nie je. Len je otazka co s opacnym smerom?? Bottova alebo cez Požiarnicku ku parčiku?
Reply on: pedro77 #40725:
No tak 17 na Terasu z Furce budu vyuzivat asi iba ludia co nevedia co s casom ?
Reply on: erikson #40724:
zachádzka na NO v podstate ani nie je zachádzkou na NO, keďže zastávku by mala na Bottovej.

A čo sa týka študentov, nechápem, prečo sa tlačia do L 17, keď z Luníku VIII majú L 5, ktorej cesta na stanicu trvá takmer o polovicu kratšie ( samozrejme, ide o dobu, kedy L 5 premáva ).
Reply on: 5 #40714:

1. až takých idiotov z ľudí netreba robiť - komu ide domov jediný bus, zapamätá si aj odchody 40-minútového intervalu. Navýšenie kapacity o 50 percent je podľa mňa dosť. ( Aj tak chodila často L 30 prázdna - a to úplne prázdna. )
4. ten úsek je kratší, ale čo z toho, ak teraz idú zaviesť aj sedlovú L 52? Samotná existencia tejto linky je postavená na hlavu, nie ešte pridávanie jej spojov.
5. áno, MHD je pre ľudí, ale MHD musí byť efektívna. A vzhľadom na využívanú ponúkanú kapacitu zo strany obyvateľov Lorinčíka a Perešu, je aj 60-minútový interval viac než dosť ( mimo špičky ).
Reply on: tomik55 #40728:
Na com ficis?
V PIATOK RANO Okolo 8 KRATKA L34 na BRUSELSKEJ SA DO NEJ NEDALO NASTUPIT
treba uplne zrusit TZR vybudovat elektricku az do SACE
alebo castejsie Rky s prestupom na L26 lebo elektricky aj autobus do sace je hovadina
potom nieaku L30 ktora ostane len nepojde az ku optime ale bude koncit na PERESI alebo ludia budu dochadzat na elektricky peso
cela L10 az ku OPTIME ale az ku novej OPTIME
L26 bi isla castejsie a dlhe busi ludia zo sace by isli na elektricky
a RA by chodili na DPMK a stamad elektrickou R6 ale to by museli na vedeni trochu rozmyslat
a pridat na L15
L18 od 6 trosku castejsie
L53 MADRIDSKA-HANOJSKA-MIER,MLYNSKA BASTA-NO
27 je jedna uplna sprostost
lepsie je mat L53 po NO cez Mier s intervalom iba v spicke

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.