tie nove cestovne poriadky podla ktorich ma aj vodic viac prestavok je tak akurat nah----o.pretoze rano ked clovek nestiha a ma meskanie aj 15az25min je mu ta10minutova prestavka tak akurat naprd.ano jazdia neake linky castejsie ale co stoho ked som pomali cely den v praci ale vecer na stasku pisem vikon 6:30?alebo ked bol lepsi den tak7:50?hm ale pritom mam celi den v tahu.a potom vzeraju nase vyplaty ako kkeby som dostal neaky milodar naprezitie nevravim ze je to malo pre niekoho dost ale clovek ktory dostaval niekedy 18500-20.000sk a teraz zrazu 15.000Sk je to dobry rozdiel co mylsite? ? ?
Ja som len chcel napisat aby ste vedely ako to naozaj je podla tych novych CP.trhanar ktory ide do prace rano3:20-prvym zamestaneckym a konci potom okolo 9:15 potom poobednajsia smena ktora zacina o13:00-17:30cca.takto som mal skoro cely mesiac vyrobeny a dostal som vyplatu15470sk.? a nebol som sam kolega ktory bol vypisany 2tyzne a zvysok makal tak dostal vyplatu9800SK,dalsi ktory mal vyrobene vsetko plus jednu smenu navyse dostal15900sk.Ja osobne si mylsim ze clovek ktory je od pondelka do piatku cely mesiac v robote by si zasluzil ovela viac ako tento milodar.Potom nech sa v DPMK necuduju ze vodici odchadzaju a to ze nam vraj zvisili platy o15%.Ale ja osobne som to neako nepocitil. ?
praveze na magnezitarskej by sa aj ten radar zisiel... casto sa tam jazdi aj 80, nedavno sme sli v 25-ke cca 60km/h a to nas este jedno auto este predbehlo (rovno na tom priecesti) ?
Tvrdú preferenciu si predstavujem tak, že na Magenzitársku sa dostaneš len v prípade že si vozidlo MHD. Myslím že sa v dedine Ťahanovce nachádza aj znaèka, kde je zákaz prejazdu medzi 7:00 - 8:00 okrem MHD. Ale ako vidím, tak nikomu táto znaèka niè nerobí, podobne ako vidno každý deò vozidlá prechádzajúce po boèných ulièkách medzi domami neïaleko Prešovskej-Seèovskej, kde je tiež zákaz prejazdu. Alebo sa za minútu nájde aj 5 obyvate¾ov bývajúcich na tej ulici èo idú práve domov?
Policajti zákazy prejazdu nekontrolujú, aj keï by to boli ¾ahko zarobené peniaze, staèí sa len postaviť na zaèiatok a koniec ulice a kasírovať namiesto prekroèenia rýchlosti by tu nemuseli mať ani radar, len ochotu vypisovať bloèky.
Tie CP sú tam už dosť dlho, najskôr tam boli normálne CP, ale niekto robil plexi a L34 s L51 zobral. Najbližšie tri týždne možno dlhšie tam žiaden CP, potom to niektori z cestujucich zobral do vlastnych ruk a vytlačil CP prilepil ich tam lepiacou páskou a pri najbližšej výmene iného CP dali nové plexi, ale CP také aké majú byť nedali.
"V týchto dňoch sa z iniciatívy DPMK, a.s. uskutočnilo stretnutie zástupcov DPMK, Magistrátu mesta Košice, štátnej polície a hlavného inšpektora komunikácií Košice. Hlavným bodom programu bolo riešenie kritických situácií v doprave na území mesta Košice."
Iniciatíva zo strany mesta? ?
"Po získaní týchto skúseností budeme v akcii pokračovať. V pondelok 13. októbra.2008 (v rovnakom čase) za asistencie PZ SR, ktorí budú vytvárať tvrdú preferenciu pre vozidlá MHD. V ďalších dňoch (do štvrtka) bude akcia pokračovať, výsledky budú vyhodnotené a budú navrhnuté ďalšie možné riešenia."
To by bolo bars zložité ísť hneď maľovať bus pruh, treba sebe šednuc a navrhovať ďalšie možné riešenia.
Na zastávke Hanojská sú vylepené CP liniek 34 a 51 z imhd.sk, normálne zašrubované za sklom. ?
Dnes som si všimol nové CP liniek 20 a 20L na zastávke DH-MiÚ. Podstata spočíva v tom, že špičkové spoje idúce len po NO boli z CP 20L presunuté do CP 20. ? Sú označené takto:
- h (ráno) - premáva len po NO,
- e (popoludní) - premáva aj na zastávku Rušňové depo a konečnú NO (z toho si má akože cestujúci urobiť záver, že do Šace to nejde).
Reálne sa teda nezmenilo nič. Iba čo spoje doteraz označené "B" a premávajúce ako "N" sú teraz označené "h" a spoje doteraz označené "n" a premávajúce ako "N" sú označené "e" a premávajúce pod nevedno akým označením. ?
Re #38822 VLI: Potom mi niekto vysvetlite, ako v praxi vyzerá tvrdá preferencia MHD príslušníkmi PZ. ?
Irisb
Re #38838 TA: presne tak, ale nasi policajti nie su nikdy tam kde ich treba....