nebol som tu už hoooodne dlho,ale sem tam som si čo-to prečítal,a poviem vam,že som z toho na bleee...situacia v podniku je taká,že sa nedivím žiadnemu názoru,len nerozumiem,prečo sa naťahujú ťahanovce a furča,akoby to bolo nejakou prioritou,komu sa viac uškodilo!obe sídliska sa potýkajú s problémom dopravy a nieje to v počte spojov,ale o riešení problémov spojov! všetci poukazujú na danú problematiku NLV,ale väčšina vie,že je to o inom,je to o mestských častiach,presnejšie o starostoch,povedal by som,že je to zas o politike! starostovia nemajú nárok na zasahovanie do vedenia dopravy! ale z politického hľadiska to robia!ved hája záujmi svojich voličov! zainteresovaný poslanci,ako je Halenár by sa mali viac starať o vec,čo je mu určená a nie o jeho blížnosti k riaditeľovi DPMK,alebo primatorovi! hnusí sa mi taký človek,čo je samosudcom,ale druhej strane nerozumie!...súčasný stav v podniku by som pomenoval asi ,,TUNEL" ,mne sa to nijak inak nevidí!!!
tbus
Re #38706 Peter55: ked este chodili busy na THC zdola (36, 53) tak na Bruselskej som nastupoval do takmer prazdneho voza, teraz ked chodi vsetko vrchom tak na Bruselskej v istych casoch rannej spicky uz stojime "na schodoch" (a to hlavne na L18)... a jak som si všimol, na L53 sa nejak pozabudlo (aj na L32 ale to som rad ze sa zabudlo) ?
Re #38747 Axel: tie by sa do KE ani nevosli, by museli ist do centra cez Vysne opartske a VSS, lebo na palackeho neviem ci by vosli do podjazdu ?