aka ironia ze podla mna najviac dymiaci solaris (3522) je vlastne NP trolejbus ?
Re #38409 Yogi616: 4055 po GO jazdila len jedno polkolo, potom ju vodič definitívne vymenil za 4085, a 4055 zošrotovali lebo v druhej vlečke smrdela korupcia ?
ALe to je aj tak ludia maju kecy ze su stare, hegaju nepohodlne ale de by sme boli bez nich???? A ked vynechaju tote supermoderne cerebugy budaris ta uz dobry aj IKARUS ?
Inak dnes v L15 o 7:22 zo Zupkovej bola taka plnka, že konec, už na menovanej zastavke bol uplne plny voz ? Dzfam, že keď dojdu shitelisy tak budu jazdiť na L15 keď už tu maju jazdiť budare tak aspoň nech dlhe.
ta bodaj by nesmrdelo v Ikarusoch ked robia objednavku pre Lunik 9.......ale jednym dychom dodavam ze Solarisy smrdia od vyroby, s ich smradom nema nic spolocne Lunik....cize nadalej plati moja oficialna ziadost o vyradenie ? ? ? ? ?
? ? ? ? ? dikééés za podporu , ja sa pripájam , a tiež nato že v službe sa 40015 sa robí objednávka pre Lunik 9 - Krásna , zlaté vyfukové plyny ? ? ? ? ?
cize smrad je kriterium pre vyradovanie?? heeej??? tak potom oficialne vznasam staznost ze autobusy znacky Solaris smrdia vsetky, od 3501 az cez 3701 po 3903....vyradia ich teraz?? ? ? dufam ze ano....v takom smrade sa predsa neda vozit...fuuuj....
Asi taaak,ale ta vieš,stažujme sa,treba zlikvidovat Ikarusy , to nemoderne,smrdí.Už takýmito akože stažnosťami sa vyradili 2 Ikarusy,potom neplačme že nesu dlhe vozy ? ? ? ?
Len aby som upresnil, že som nemyslel spoplatniť "vstup do zóny", ale "prejazd nejakým úsekom" (kde sa tvoria zápchy). Na východnej strane mesta by to mohol byť:
- prejazd mostom medzi zastávkami HMT a Pri hati,
- prejazd podjazdom pod železnicou na Palackého.
Ten úsek by mohol mať hoc aj len 10 metrov. Čiže pokuty by sa vyberali stále na tom istom mieste, teda dali by sa vytvoriť určité podmienky na odstavovanie previnilcov.
Sofistikované riešenia by to veru chcelo, ale tu sme v KE a teda musíme hľadať len primitívne riešenia. ? Na diaľniciach to funguje, prečo by nie aj tu. Previnilcov predsa nebudeme zastavovať na ceste, ale sa odstavia kdesi povedľa na "záchytnom" parkovisku. Vhodným nastavením výšky pokuty by sa dal motivačný efekt znásobiť. Pokuta vo výške 12 mesačníkov, teda 6600,- by mohla byť dostatočne inšpirujúca k zakúpeniu známky. ?
Dnes je denne na T linkách niekoľko autobusov, pokiaľ viem kvôli nedostatku vodičov TD. Ak bude vodičov TD dosť a DPMK bude chcieť rozširovať ponuku NP garant. spojov na T linkách, považoval by som za seriózne zakúpiť aspoň 2 ks 18m NPT.
"Rada starostov, ktorá sa konala dňa 23.9.2008, mala na programe okrem iných bodov aj riešenie mestskej hromadnej dopravy. Starostovia vyjadrili veľkú nespokojnosť so zabezpečovaním prepravy cestujúcich DPMK, a.s. Košice. Konštatovali, že navrhnuté uznesenie , ktoré inicioval JUDr.Cyril Betuš, starosta MČ Košice-Sídlisko Ťahanovce, nebolo splnené, a to vo veci zorganizovania pracovnej porady primátora mesta s generálnym riaditeľom DPMK, a.s. Košice a starostami všetkých košických mestských častí. Starostovia trvajú na tom, aby sa predmetná pracovná porada uskutočnila a aby boli prizvaní na rokovanie aj predseda predstavenstva DPMK, a.s.Košice a poverený riaditeľ zodpovedný za dopravu."
Neviem čo by tá (z)rada starostov vlastne chcela!? Vraj rokovanie "primátora" s GR DPMK. Veď tento "primátor" vhodný na čajíčkovo-kávičkové posedenia s koláčikom má v hlave už len EHMK a potom hrať pred zvyškom mesta trápne divadlo s Auparkom.
Lenže odvtedy sa vymenilo vedenie (aj mesta). Keď v minulých voľbách dominovalo v MZ KDH-DS (dve samostatné strany) a tí presadzovali trolíky tak od volieb 2006 má väčšinu SDKÚ-DS (už ako jedna strana) a tí presadzujú busy. Problém prečo sa nekúpia, je len jeden: $$$ a samozrejme vôbec v ochote.
V rámci združenia vyvíjame činnosť dotiahnuť tu jeden NP trolík (25Tr) aby sa súčasnému "vedeniu mesta" ukázalo, že tento dopravný prostriedok nie je podľa niekoho "prežitok hodiaci sa do menších miest". Aj keď ja osobne nečakám, že sa na pretrvávajúcom negatívnom postoji niečo tak skoro zmení.
Však Citelis na CNG je predsa ekologickejší, lacnejší, netreba mu drôty, ...
Re #38395 Sarko: Na stránke magoriátu som niekde čítal o parkovacích domov blízko samotného centra (Vodná), tak možno tvoje slová budú zanedlho realitou. ?
Hej, ale chcelo by to trosku sofistikovanejsi system, nie ako spomina 5. Takze parkovanie v centre je este stale zadarmo?!? Tomu sa hovori priama a otvorena podpora individualnej hromadnej dopravy... K uplnej dokonalosti uz chyba len zavedie cerpania pohonnych hmot v meste bez dane a zriadenie CS PHM priamo v centre mesta s cerpanim PHM navyse za polovicnu cenu...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Irisb