A ja 10 minút po tebe som akurát v zápche pri výjazde z diaľnice na Hlinkovu ul. zastal s 3902... ? Ale dnes meškanie nejaké výrazne iné, ako inokedy nenastalo - cca. 7 - 10 minút. ?
Wow. Vďaka za prepočet. ? +67-53, teda predsa nárast 15tis. ročne. Je to veľa či málo?... Dala by sa ešte škrtnúť zachádzka 20-ky k DH-MiÚ (po tom predĺžení 55ky), ale to by bola minimálne úspora.
V každom prípade by bolo trasovanie liniek logickejšie, lebo:
- dnes 27 aj 55 od Kalinovskej až po Lingov kopírujú T, po novom ani jedna, 27 len po Exn., 55 bez Lingova,
- viac spojov na najrýchlejšej trase na NO cez Sečovskú, pritom ani oblasť Kalinovská by o nič neprišla.
Jediné mínus je, že zastávky od Torysy po Lingov by nemali priamy spoj na Prešovskú (ale nie je problém prestúpiť T+27) a na ŽST (aj tak ľudia radšej idú na Palackého kratšou trasou).
Je to na zváženie.
Re #38334 Peter55: Ja som šiel 6:50 okolo HMT, ale takú zápchu som tam o takomto čase ešte nevidel. Ľudia si asi mysleli, že všetci nechajú autá doma a že budú prázdne cesty, a preto šli všetci autami. ? Košičania.
Ten starosta je fakt super! Staci si precitat diskusiu s nim na http://mutah.tahanovce.sk:8080/mutah/web/sk/forum.jsp?id=0&forum=2.
Nesvieti svetlo - nie je problem, nahlasi sa to a o tyzden-dva to svieti. Fakt na sidlisku riesi aj taketo banalne veci, ktore by mali riesit pracovnici Verosu.
Ale veď ona vám chcela iba dobre. Máte priamu linku ku starej nemocnici. Veď keď budete chorí a umierať, nemusíte prestupovať. To je jednoznačné pozitívum. A že boli (opäť?) uprednostnené Ťahanovce ako Vy - no majú tam schopnejšieho (a asi v rámci celého mesta snáď najschopnejšieho) starostu, ktorý reálne starostuje (nesedí v NRSR) a aj má záujem riešiť problémy. Ja za to nemôžem, že (skoro) každého starostu zaujíma ako sa kde dostanú jeho voloiči priamo a nie ako často budú mať možnosť z tej onej MČ reálne cestovať.
"Akceptovali sme napríklad podnety U. S. Steelu, Sídliska Ťahanovce, Myslavy alebo Šebastoviec."
Tota furčianska starostka je fakt p...nevedela povedat ze na Furci to nije OK???Zase len uprednostnujeme THC.... ? ? ?
"Vypravenosť vozidiel má rozhodujúci vplyv na pravidelnosť a spoľahlivosť MHD. Pri nevypravovaní dispozičných záloh prudko narastajú časové výpadky, keďže poruchy nie sú nahradzované." Zdôraznil, že tieto problémy začali ešte pred augustovým spustením nového linkového vedenia, preto to netreba spájať.
Generálny riaditeľ dodal, že v septembri sa výprava zlepšuje, končia dovolenky, kurzy nových vodičov a vďaka rastu ich miezd i motivačným opatreniam (príspevky, byty) možno očakávať stabilizáciu stavu vodičov aj skvalitnenie MHD, pričom na prelome rokov 2008 a 2009 pribudnú nové autobusy. Verejne poďakoval vodičom za náročnú augustovú prácu v neštandardných podmienkach."
"Niektorí cestujúci sa sťažovali, že niekedy nekorešpondoval čas v cestovnom poriadku na internetovej stránke DPMK s časom v cestovnom poriadku na zastávke, a spoj nakoniec nešiel ani podľa jedného z nich. "Stať by sa to nemalo, ale vylúčiť to nemožno. Stále totiž prebieha optimalizácia a aj v priebehu mesiaca môže dochádzať k menším úpravám niektorých časov. Oznamy o tom však dispečeri hneď umiestňujú na zastávky," reagoval člen Predstavenstva DPMK Antonín Reisinger. Dodal, že na webstránke podniku pripravujú funkciu, kam si cestujúci len zadá, odkiaľ kam a kedy chce ísť a ponúkne mu to už konkrétne, skombinované spoje aj s presnými časmi a miestami prestupov."
"Bruňák: Nie je to také zlé
Predseda Predstavenstva DPMK Ladislav Bruňák (SDKÚ-DS) nevidí stav MHD tak katastrofálne, ako niektorí cestujúci. "Pri dennom počte 160 vypravených autobusov zvykneme mať napríklad 5 až 7 hlásených porúch označovačov, pár nevypravených služieb a možno dve havárie. Keď každý deň prepravíme desaťtisíce ľudí, denný počet sťažností predstavuje relatívne nízke číslo. Keď však autobus uviazne na 40 minút v zápche, čo s tým máme robiť? Ale cestujúcich chápem, lebo keby mne meškal autobus, aj ja by som sa sťažoval."
Re #38311 Irisb: kto? neviem, ja nie, preto som si spravil vyhľadávač ? ?
Re #38314 5: vychádza mi to na plus cca 14-15 tisíc km za rok, už po novom moste. Pokles asi 53tisíc na L27, nárast 67tis. na L55 (ale krátkych vozov miesto dlhých), ak by chodila ráno na Bottovu a poobede k parčíku.
Pre porovnanie, L27 robí ročne spolu asi 655tis., L55 163tis.
Všetko podľa dnešných CP (prázdninový a nedeľný režim na 27) ?
aj v 54-ke blbne hlasenie, v smere na klastor, za gymnaziom opatovska nezahlasi bytovy podnik, za cintorinom zasa polsku alebo trtiton alebo co to tam je, spamata sa az na starej nemocnici ?
Inak, čím to je, že som dosiaľ nepočul hlásenie zastávky Teplého?
(Teda "... Zastávka Hraničná ... Nasledujúca zastávka (nič) ... Zastávka (nič) ... Nasledujúca zastávka Boženy Slančíkovej - Timravy ...")
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dispecer
http://www.youtube.com/watch?v=sQGxVgNTJx8
Spomienka na ZONE 13... ?