Tak ako ja som konečne pochopil čo furt hovorili ľudia z Furče, že prečo necestovať s trolejbusom na NO, tak aj ja hovorim velke NIE.
Neviem či si uplne v pohode, ale podľa terajšieho som na NO za 12-15min a s tovjím cestovaním som na NO za dobrých 20-25min. Takže skrátiš linku THC-NO o 4 min a pritom prinútiš ľudí cestovať o ďalších najmenej 10 min. dlhšie.
Uvedom si že MHD je pre ľudí a nie pre šetrenie, to ju môžeme rovno zrušiť.
Možno býva na Furči a chce mať priame spojenie THC s Furčou, to že sa budeme podľa neho voziť namiesto 10 min. pomaly 25min, tak tam asi šetriť netreba.
Ok, konkretny priklad...
linka t1: bruselska, mier, watsonova, kvp 10min spicka
linka t2: hanojska, mier, zst 7,5 min spicka
linka t3: madridska, secovska, NO 7,5 min spicka
takze, ak ti treba prestupit, mozes kdekolvek od tesca po zst a nemusis iba v ramci tahanoviec. ak sa ti prestupovat nechce tak sa mozes prejst na bruselsku
?
vidím že stále stojíš za svojími futuristickými názormi o doprave. Ja Ti ich neberiem, možno by boli dobré keby bola električka na THC ako už poznamenal aj tbus. Ale pri dnešných podmienkach a nárokoch ludí sú totálne nevyužitelné.
Musíš zobrať na vedomie že MHD funguje pre ľudí. V provom rade ber ohľad aj na efektivitu liniek z pohľadu ludí. Nie len čo najlepšie ušeríť.
A ešte taký malý názorný príklad : ( V školský deň o 7:00, LV podľa tvójho názoru )
Všetci, ktorý bývajú ďaleko od americkej by využili tú jedinú linku idúcu z hora. No a potom následne by museli vystúpiť aby sa dostali k linkam ktoré by nešli z hora. Vieš si predstaviť ako dlho by trval výstup a následný nástup ?? Pri klbovej karose ?
Tak asi tak dlho ako trvá tá tvoja "zbytočná obchádzka okolo THC. A to ešte koľký by sa nedostali do autobusu....
Nakoniec by si ušeril maximálne dve minúty. A ty by si od radosti skákal a výskal na stoličke riaditeľa DPMK ako si úžasne ušetril. Ale to ako nezmyselne by ludia museli prestupovať to ti je úplne jedno.
BMko s tou anketou si to totalne dobabral. Tu vobec nejde o to, kedy malo zastupitelstvo schvalit navysenie rozpoctu na platy vodicov a ani o to, ci to schvalili skoro alebo neskoro. Oni totiž ziadne peniaze pre dpmk na platy doteraz nedali. Tu ide prave opacne o to, ci za stav v dpmk (vseovecne) moze alebo nemoze město a ci sa svojim konanim dostatocne stara o rozvoj mhd v meste !
Nevravelo sa pri vzniku večernej zachádzky L29 na Podhradovú, že má ísť o prípoj k R1? Lebo posuny spojov od utorka to zas krásne ničia - príchod R1 na stanicu 22:58, odchod L29 22:58 (pracovné dni), 22:56 (voľné dni) ?
aha, Ty narážaš na smer koordinácie. OK
Ale ako vieš, že nie sú koordinované dotyčné linky aj z opačného smeru - z KVP? Lebo ak sa daný stav, ktorý je od amfiteátra smerom na KVP nazýva koordinácia, tak potom sú tie linky koordinované aj z KVP. Ale chápem, že lepšie, vzhľadom na ich intervaly, to nejde.
Sice niesom z THC ale to ako keby si povedl, že načo nam linky cez celu furču šak stači, že dačo ide z prešovskej a dačo z lingova, zbytočna zachadzka ne? Uvedom si už, že ta MHD ma obsluhovať cele sidlisko a nie len Madridsku a nie su to žiadne zbytočne zachadzky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dimi