Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 5 #37510:
A keby bolo po tvojom, tak dôjde k rozdeleniu intervalu (napr. pri 12-minútach) na 6-3-3 (18, 27, 34). Tam vznikne z THC 6 min. diera. Rozdeliť to na 3 x 4 min je pekné, ale to platí len po Mier potom zase linky 27 a 34 majú medzi sebou 8 min. dieru. Jednoducho, najlepšia by bola jedna / dve linky z THC jazdiace poriadne a nebol by problém riešiť čo s čím kde a ako. Pri tom počte liniek ale najmä spojov (pri pôvodných 10 min intervaloch) to vychádzalo na 40 spojov medzi 7 a 8.00 je umenie to spraviť tak, že by sa ti niečo s niečím nestretlo.
Reply on: eMareq #37508:
A ja si myslím, že treba koordinovať linky z koncových sídlisk. Dole v meste (Mier a ďalej), tam už toho chodí toľko, že furt dačo príde. Ráno medzi 7. - 8. sú od HMT po Mier aj tak zápchy, čiže výsledný efekt z koordinácie na Mieri je už mizivý. ?
Reply on: 810zssk #37507:
To máš tak, zaspaté vedenie mesta, neschopné sa dohodnúť na ničom, len stále omieľalo to isté: "pokúste sa ešte na niečom dohodnúť, nepodpíšem kým nebudú všetci spokojní". No na čom sa mal DPMK dohodnúť, keď väčšina si stála neochvejne za svojim? Tam sa stratilo zbytočne niekoľko mesiacov. Ale mohlo sa nechať kľudne všetko tak, s tým, že by sa jazdilo defacto náhodne a čakať na lepšiu situáciu v meste (ktorá by ani nemusela prísť a "súčasný" (do 1.8.) stav by sa zase a opäť dlhodobo konzervoval). Potom by prišla objednávka od mesta na menej a muselo by sa rušiť, otázne je však čo z toho starého. Proste aj tak by sa nadávalo. ?

Re #37506 5: "IKP CE? Igor Karol Partners - Cheops Embassy?"

?
Reply on: 5 #37506:
Ja si myslím, že koordinovať má zmysel 71 - 72 - 27 - 34 (majú najviac zastávok spoločných) a až potom 18 a 55. Tie vsunúť medzi ne.
Reply on: Kari #37497:
Problemom KE je ze sa prisnejsie nepresadzovala povodna verzia a tiez ze prislo v case ked ta MHD zacina kolabovat.
Reply on: Mike #37501:
Tento argument neberiem, lebo:
1. Stačilo posunúť odchody 55-ky o minútu, dve. Takto to kole oči.
2. Ráno cestuje gro ľudí z Furče a THC a tam by sa malo primárne koordinovať (odchody zo sídlisk, teda 71-72-55 a 18-27-34), nie od HMT.

Re #37502 eMareq: IKP CE? Igor Karol Partners - Cheops Embassy? ?
Reply on: Kari #37493:
pre ktorých 90 %? Predtým sa síce chodilo pravidelne - ale v sedle napr. raz za polhodinu. Teraz častejšie. Takže to je horšie ako predtým?
Či stále je o tom istom, že ľudia chcú mať priamy spoj do kostola, do obchodu, na cintorín, do nemocnice? Takto to nejde ❗
Tá glosa MHD v Korzári nemá chybu ? . Jednodocho zachytáva každodenný život človeka, ktorý cestuje MHDčkou.
Reply on: Mike #37501:
Presne tak. ? ?
Reply on: 5 #37499:
Veď je rád, že mohol trochu zamútiť stojaté vody. Čo by výkrik do tmy: "dajte ma tam naspäť a všetko bude tak ako predtým" a ešte lepšie - pribudne nová električková linka. A trolejbusy budú chodiť 2x do hodiny. ?

BTW, to nové linkovanie bolo zadané firme IKP CE s.r.o, t.j. tej istej firme, ktorá rieši KORID. ?
Reply on: 5 #37500:
A tam ďalej, od Tesca HM sa neprekladá L55 s L18? Stále je týchliniek toľko, že treba koordinovať dosť veľa úsekov s dosť veľa linkami, čo nie je ľahké...
Že to veru zďaleka nie je skvelé, hovoria aj nasledujúce ranné odchody z Lingova:
L55 - 7:05, 7:17, 7:29, 7:41
L72 - 7:05, 7:17, 7:29, 7:41
Bol to veľký problém pichnúť expres medzi 71 a 72.
Netreba znevažovať, Arpád S. je odborník na dopravu, len z inej doby a trochu si nevšimol, že svet sa točí ďalej. Určite mal veľkú radosť, keď sa dnes objavil na titulke spolu so slovom "PRIAME". Že to nevie s počítačom je predsa logické, za Cheopsa sa také neučilo.
Čudujem sa len, že ešte so svojimi názormi nevystúpil 30-ročný náčelník. ? Asi si maľuje Korid...
810: Každá zmena sa zvyčajne sprvu považuje za negatívnu, potom si ľudia zvyknú. Ale z pohľadu bežného cestujúceho, ktorému predtým jazdil autobus pomerne pravidelne a teraz cestuje len s problémami, je ťažko vysvetľovať výhodnosť NLV. Netvrdím, že nové LV je zlé, je to síce zlý kompromis, v rámci možností povedzme optimum, ale súhra faktorov, ktoré niekto veľmi podcenil dáva možnosti na prezentáciu zastaraných názorov, aké boli včera v Korzári...
Reply on: 810zssk #37495:
?
Reply on: Kari #37493:
Vela zmien v MHD je spociatku povazovanych za negativne. Totiz, ked sa robi zmena takehoto rozsahu vzdy to sposobi chaos (je pravda ze v tomto pripade mu DPMK vyrazne dopomohol). Casto vsak ludia po case (ked si zvyknu) uznaju ze zmena bola pozitivna..
Reply on: irizar #37477:
ak si vybavis danovu kartu a ako slovak mas este ulavu na dani na 2 roky, mas to potom len 29 percent. ?
Schwarcza netreba posielať do hrobu, je to trochu sprosté, ale ako som už tu písal, nech chodí kŕmiť do parku holuby a nerozdáva kade-tade svoje prežité názory. Na druhej strane s prvou jeho vetou súhlasím a pochopte to aj vy, ktorí ste zamilovaní do nového LV a celkovo do MHD: z pohľadu možno 90% obyvateľov KE sa MHD od augusta ZHORŠILA, z pohľadu zvyšku sa spravidla nezlepšíla. A tie zmätky, ktoré jeho zavedenie sprevádzali, opatrenia šité horúcou ihlou, zmeny už vylepených CP, vynechávanie spojov, to je nonsens, aký som v živote nezažil. Kecy typu, že sa postavíme na zastávku a za chvíľu niečo príde, ktorými sme boli kŕmení, sa ukázali v realite ako totálny výsmech ich autorov. A tomu cestujúcemu, ktorý ten cirkus platí, je jedno, či sa vinník volá MZ, Filipko, Tkáč alebo Nagy. Predpokladám, že po prázdninách sa bude zase všetko prehodnocovať a vôbec by som sa nečudoval, keby za ten chaos, ktorý nemá obdobu padali aj hlavy.
Reply on: tbus #37491:
A po tých 4 a ½ hodinách si stretol revízora, čo? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.