na verejnom priestranstve si napríklad aj vo vozovni. Takže nie celkom. A taktiež sa môžeš nachádzať na verejnom priestranstve, ale pritom môžeš fotiť súkromný majetok. Nie je to také jednoduché.
Určite by Ti niekto z cestujúcich dosvedčil, že si si ten lístok kúpiť chcela. Teda pokiaľ necestuješ z Džungle, tam by so svedkom mohol byť problém. ?
Re #37021 baj: Keby ste miesto kvetnatého slohu uviedli aspoň 1 konkrétny údaj (ktorý spoj, kedy, odkiaľ, kam), možno by sa aj dalo diskutovať o tom, kde a či sa stala chyba.
A huuurá, ten slávny prestup. Dnes som musel na rychlo a na pár minute do roboty. Ale čo auto som ešte doma nemal a tak som sa vybral na MiHaDe však čo to je 16,2 km zacestovať ( Šaca - Krasna). bus zo šace už nový ( nie z mäsokombinátu - stara šunka alebo kolbasa) TEDOM cesta po mesto pekna kľudna ale prišiel bod "B" čiže prestup na NO. Pripravil som sa včas, na semafóre červena a to bola príležitosť si pozrieť ako cez križovatku prechádza L 3 (a v KE zavedené ČSAD -čakaj s..... autobus dôjde). Za pár minut t.j. 18.25 min som si prehľadol ako SLOVAN rastie alebo ako CENTRUN chátra - inak by som si to nezbadal. Týmto sa chcem poďakovať ing. Nagymu a jeho K ako dokazal splánovať prestupy na B a ako zabezpečil dopravu pre šacu na nad jazerom, lebo nie všetci robíme v "AMERIKE" (USS). A som zvedavý ako sa zajtra dostanem na 06.00 hod. do práce. Lebo som požičal auto synovi a ing Nagy a jeho K by som nechal precestovať celý ich ...... ( neviem to ani nazvať). Pán Ing. Nagy, sú ešte robotníci ktorí musia chodiť na 06.00 do práce!!!!! rozumiete ??????? (Ale asi nie)
pretoze ten vodic, vyzeral byt dost "ochotny" skor vyzeral ze sa mu nechce rpedat mi listky, lebo ho to asi obtazuje,alebo ho asi obtazovalo sa vobec ozvat... ale mozno ze ich naozaj nemal..neviem, len vravim ako mi to pripadalo
no tak to som nevedela:D myslela som si ze by to revizori brali ako moju chybu ze som si nezohnala listok... a co ak by vodic revizorom povedal ze listky ma, a ze ja som od neho nic nekupovala.. myslim zeby revizori skor verili vodicovi ako mne..
V dnešnom Korzári sa dočítate:
- Z dôvodu nevysporiadaných vlastníckych vzťahov sa pravdepodobne v tomto roku nezačne robiť prepojovacia komunikácia Moskovská-Klimkovičova na Sídlisku KVP, takže prostriedky vo výške 4,76 milióna korún by sa mohli použiť na iný účel (pravdepodobne na stavebné úpravy komunikácie, kanalizácie a chodníkov na Palackého ulici),
- V septembri sa podľa plánu začnú robiť stavebné úpravy vozovky na Watsonovej ulici v úseku od križovatky B. Němcovej po Festivalové námestie,
- Za sedem mesiacov roku 2008 využilo služby košického letiska spolu 348,56-tisíca pasažierov, čo bolo v porovnaní s vlaňajškom viac o 53 percent,
- Mesto ide žiadať 5 miliónov z eurofondov na vzdelávanie úradníkov, ako byť kreatívnejší, šikovnejší, slušnejší a ako nebrať úplatky ?
V jednom Ťa poteším. Ak si chceš zakúpiť CL u vodiča a on ich nemá, je to Tvoja výhra. Pri prípadnej kontrole CL revízorom treba povedať, že si si chcela zakúpiť CL u vodiča a ten ho nemal. V tomto prípade Ťa sankcionovať nemôžu. (Dopravca deklaruje možnosť zakúpiť CL u vodiča a teda ak ich vodič nemá, chyba je na strane dopravcu.) Čiže si ušetrila 30,- Sk. ?
tie návrhy na CL sa mi veľmi pozdávajú. Dnes sa stačíť potrieť okolo seba, inšpirácie je dosť. Ale tie návrhy nemá dávať Filipko ani nejakí priaznivci MHD (myslím to v dobrom). Za to sú, predpokladám, v DPMK dobre platení ľudia. Čo oni za posledné obdobie navrhli?
To má byť priorita č. 1. Niektorí sú tam na nič, ale drží si ich tam mesto, lebo sa poznajú.
Zo svojej "pozície" som písal Filipkovi o tom, že sú z lístkami problémy (keď už nikto nemá záujem to riešiť). Odpoveď bola v tom zmysle, že mesto pridalo z rozpočtu DPMK na nákup automatov (suma mi prezradená nebola) a že sa staré automaty kupovať nebudú (kvôli prechodu na €).
Potom som navrhoval, nech sa s predajcami lístkov dohodnú. Koľko stojí výroba 1. lístka, koľko z toho pôjde DPMK a koľko predajcom. Nech sa nájde rozumný kompromis, tak aby súkromníkom sa to oplatilo predávať (iná možnosť tu ani nie je). Ďalej písal, že podporuje predaj lístkov cez SMS (to by som privítal aj ja), samozrejme nie všetkých druhov. Mimo to som navrhoval, aby cez víkendy sa na 30 a 60 minútových lístkov predĺžila doba platnosti na 45 resp. 90 minút (za tú istú cenu). Na lístkoch na nočák, takisto na 90 minút. Plus rozšírenie sortimentu na 3-dňový a 15-dňový lístok.
Zhrnuté: Ďakujem, dobré návrhy, zrejme ich uplatníme alebo nejako podobne.
Emtrestizácia sa započala za Reipricha v roku 2002 (boli aj iné možnosti).
Ad. rukou písané služobáky. Niekto vymazal súbory (asi omylom), kde to bolo komplet pripravené, preto sa narýchlo čarbalo. Ani pracovníci z FS Software stratené údaje nevedeli obnoviť (je to ich systém) a teraz to treba tvoriť nanovo všetko. Otázne je či sa vôbec nejaké údaje zálohujú a kde.
RDZ 50
Off topic ->