Reply on: eMareq #36466:
tomu sa hovori objavit teplu vodu. Ak si zamestnancov nezaplatim, zmykam ich, co to da tak je jasne, ze pri prvej prilezitosti na lepsie podmienky zamavaju na rozlucku. Aj ked verim, ze pre niekoho moze byt taketo jednanie prekvapive ?
Dopravák
Amatérske, ale predsa...
Furča
L10 – Exnárova, Pod Furčou, Colnica, ŽST, okolo Hasičov a NO – konečná, späť: NO cez Bottovu na stanicu a po prešovskej na Exnárovu /prestup na a z trolejbus na Kalinovskej... /interval v silnej špičke 8min, potom 12, 15 a v noci 30...
L71 – ostáva, ale interval v silnej špičke 4min/5, večer 8 a v noci 12min
L72 – NO – Bottova Myslava... – 15min, sedlo a noc 30min...
Ťahanovce
L12 – okruh po Ťahanovciach, konečne sa nikto nebude hnevať, prečo spodkom nič nejazdí, robila by okruh, čím by robila rozvoz po sídlisku a hlavne rozvoz na prestup na L13 a L14, ktoré by chodili z Madrickej, ale vrchom po sídlisku... interval 8min/15min
L13 - Madricka, vrch Ťahanoviec, Pod Furčou, Colnica, Bottova, okolo Hasičov na NO, späť cez Bottovu... – interval 5min/8/12/16
L14 – Madricka, vrch THC, Tesco, Mier, Beta, Vodná, Žel. Stanica... – interval 4min/6min/10 a noc 15
Všetky mnou popísané linky nadväzujú na prestup na prestupných uzloch Mier /Zoo, Amfiteáter, nemocnica a pod/, NO /zas Železníky, nemocnica obchodné centrá/
Nerozumiem prečo to takto podobne v novom linkovom vedení nevyzerá, samozrejme čísla liniek sú nepodstatné, ale narážam na opätovné množstvo zbytočných liniek na jednotlivé sídliska a opäť /aj keď podstatne lepšie, ako doteraz/ nezmyselné intervaly... Konečne zrušiť nezmyselné expresy a posilniť nosné linky...
? ? ?