Reply on: Ferkho #35846:
problémom je práve systém, ktorý DPMK využíva. Správne by mal mať každý bus na kabínke pultík s papiermi na podanie reklamácie nesprávne stiahnutého kreditu - aby ju mohli cestujúci spísať priamo v buse a vhodiť do pripravenej urny, ktorá by sa na konci služby vyprázdňovala a papiere posielali na príslušné oddelenie. ?
Ferkho
ukazovanie vodicovi je dost od veci, lebo da sa ukazovat vsetko mozne co ma parametre BCK karty ?
Ale prikladanie k oznacovacu: stretol som sa s viacerymi prikladmi, ked ludia maju dobitu penazenku, ale proste pride mesiac, ked musia vela cestovat a lepsie ich vyjde mesacnik...a nechcu minut peniaze, ktore maju v el. penazenke. Tak si dobije mesacnik a ked priozi kartu k oznacovacu, tak mu strhne aj z el. penazenky a pritom ale ma kupeny aj mesacnik...
Takze nevyhovies kazdemu