Som za každu dobru vec . Iniciatíva za záchranu TD je len pekným príkladom - priznám sa , nepodpísoval som, ale som bol prekvapený aku to vyvolalo reakciu - dôkaz otom že bojovať sa oplatí.
Je to možne,tento národ sa nechá rad masírovať,dufam ale že sa to nestane.A ak nedajbože budu take aktivity,tak dufam že sa najdu ľudia ako ty-ktorý to budu argumentmi vyvraciať a komplikovať taku iniciatívu.Tiež masírovať v prospech ED ?
Obycajnemu radovemu substratu je srdecne jedno, akym dopravnym prostriedkom pride do skoly, do roboty, ku dochtorovi abo neviem kde. Ale radsej pojdu AD, ked im pride nizkopodlazne vozidlo, akotak pekne, nez 22 rocna T3 bez akychkolvek modernizacnych prvkov s pre mnohych nepohodlnymi skrupinovitymi sedadlami. A keby malo dojst k ruseniu ED, bez obav, bude tomu predchadzat masirovanie hlav, preco treba ED zrusit.
Áno AD tu bude stále v katastrofalnom stave - to bude , neboj TD dožije ešte dlho - ma svoj zmysel a likvidácia by stála viac ako prevádzka - dokonca sa bude ešte možno rozširovať. A KD tu bude stále , ver mi , tak ako je. Nič viac , len tak ako je. Košice bez KD niesu Košice . Chcel by som vidieť reakcie obyvateľov ak by niekto stým navrhom prišiel , myslím že voliči dôchodcovia - ktorý pamätaju vznik KD, priaznivci eko dopravy a neviem ešte ake organizácie by to len tak nenechali.
z pohľadu cestujúceho, ktorý sa zaujíma o MHD, môžem vidieť, že pokiaľ sa veziem busom, tak vyzerá byť v lepšom technickom stave ako električka - ale OK, beriem do úvahy, že busy dožívajú skôr.
To, že niekde sa môže dostať len bus, je fakt, s ktorým sa treba jednoducho vyrovnať - určite by som nepchal ED do Kavečian a podobne. Ale zase taktiež by som nerobil z AD hlavnú trakciu tam, kde je dosah ED alebo TD.
Ani nevies, ako prenaramne sa mylis. AD tu bude stale. TD je na "dozitie", ED je v stave tichej likvidacie. ani tie T3, hci akokolvek odolne, nevydrzia donekonecna. Ani trate, ktorym sa 20 rokov nevenovala ziadna udrzba a ktorych technicky stav nezodpoveda prislusnm normam. A netusis, kolki ludia by najradsej hned vytrhali vsetky kolajnice a urobili by 6 prudove cesty. AD tu bude stale.
Myslíš, že cestujúci čo bude stáť na zastávke, bude špekulovať nad tým či to čo mu momentálne prišlo je nosný systém alebo nie? No asi nie. V Košiciach máš kopec miest kde je autobus jedinou možnou dopravou, tak nevidím dôvod stavať ho nejako mimo, teda do polohy "nenosného systému". Lebo pre tých čo ním pravidelne cestujú je to práve ten ich nosný systém ako sa vôbec dostať kdesi do miesta X. Ad životnosť: autobus ako cestné vozidlo dožije jednoducho fyzicky skôr.
Kroky podniká predstavenstvo (teda -1 človek), ktoré zrejme koná na základe svojich podivných rozhodnutí (nikdy s tým nerobili, nič o tom nevedia, chovajú sa k tomu, ako keby to bolo ich vlastné vrátane celej firmy), alebo aj na možno pokyn niekoho mesta.
Autobus ma menšiu životnosť ako električka,tým pádom sa musí častejšie obnovovať,udržba autobusov je nakladnejšia,ale financie DPMK tomu nezodpovedaju,čo bude za 5 rokov vie len pán Boh,a možno sa najdu potom peniaze na obnovu parku električiek - je to dlhá doba,kvoli tomu KD v Košiciach nezmizne ani neskončí.KD sem patrí,ja si toto mesto bez KD ani neviem predstaviť,a je mnoho takých ako ja-nedovolia to.Za tie roky čo tu pracujem,mam opačný dojem,že AD je na obtiaž,ked prídem do dielne KD tak mi furt spadnu usta-aka je super-ked to porovnám z dielňou AD - kde už potkany ma potkýnaju ked idem tadial rano o 4.00. ? ? TD je na vyššej urovni ako AD a je par krokov od nej. Bol si niekedy na Hornádskej ? a všade? Mame obaja pravdu že mesto je na vine,neda toľko koľko treba , len ma občas štve ten nepomer AD versus KD a TD ?
čo je dôležitejšie riešiť? To, že o 5 rokov budú takmer všetky električky po dobe životnosti alebo to, že treba vyradiť tých cca 40 busov, ktoré sa tu spomínali Koľko peňazí išlo na obnovu vozového parku ED a AD v posledných napr. 5 rokoch? Je podľa Teba ten pomer správny
áno, bez AD sa nedá existovať, ale v prvom rade by si mala rozvíjať ED a TD a AD by mala byť len pomocnou trakciou. Lenže nielen ja mám dojem, že z krokov, ktoré podniká DPMK, je jasné, že ED a TD sú na obtiaž.
Tak zahynie celá MHD v Košiciach , jak hnije už teraz , pomaly ale isto . Či sa ti to páči alebo nie , AD musi mať furt prioritu , ked treba vyluku tak su autobusy dobre, ked treba nahradiť TD - autobusy su dobre , ked je DN na koľajovke zase len autobus treba , vtedy su dobre , ale inak im netreba peniaze na udržbu , na diely , a furt sa len obmedzuje - šetri sa tam kde nema . Ale my dvaja sa asi nedohodneme , ja mam rad AD-TD-ED , ale ty len ED .
Ta raz darmo,keď ani jeden znich nema žiadný vzťah k MHD a poniektorý su zaujatý voči AD - bo vraj smrdí ? ? . Moj 13 ročný brat by to lepšie riadil ? ? GR som videl v dielni ked sa asfaltovala Hornádska , a RDaT som v dielni ešte v živote nevidel - možno sa míňame - aj to je možne ? a o novom veducom techniky AD sa nevyjadrujem už radšej . ?
Hej miesto 10 klabakov zase kupia 20 zbudarenych TEDOMov ktore nahradia IK a interval ja všekto ostane tak jak je len sa zmeini to, že polovica cestujucich na L18, 34, 27 sa nevojde dnu. ? ? ? ? ? ? ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Arksun