Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Furčan #3260:
Vonku vychadzaju minimalne. Dokonca aj posun po areale Elektroline v Kobylisich je velmi zriedkavy. Proste tam stoja.

BTW, co si mal zo slovenciny? Take priserne chyby, ako pises ty (vatsych, ekzistuje, vyndu) som nevidel ani u tych najtupejsich studentov SOU elektrotechnickeho.
Sakra chlopii, nafotte uz niekto aj voz s novym BUSE, naj znam, jak to vypatra. Ta dik more.
Trolejbusy patria firme ELEKTROLINE sydliacej v Prahe.
14tr. chodia pomocou podobních vozikov 2x vätšych ako maju v Hradci, ibaže tieto su napojene priamo na zberače. Malo kedy vychadzaju von ale že vraj chodia.

Trolejbusova trať je v múzeu vo vozovni Střešovice.

?
Reply on: Furčan #3257:
JA vim tak yjenom o vozovne. Esli myslis ty 14tr z brna , tak ty do prahy vyjely pokud vim jenom jednou a to za pomocu voziku z hradce. Jinak ne.
Reply on: Furčan #3257:
Tak o tom neviem. Viem, že pár metrov drátu je v střešovickej vozovni v múzeu MHD, ale inak dosť. O tom prechodnom pobyte pár trolejbusov 14 Tr v Prahe som vedel, ale neviem o tom, aby mali možnosť jazdiť niekde v areáli firmy, nieto ešte vychádzať kamsi do ulíc. Osobne o tom dosť pochybujem, ale ak sa mýlim, rád sa nechám poučiť.
Viete o tom že v Prahe ešte ekzistuje funkčna trolejbusova trať?

Jedna nemenovana firma v Prahe ma vo svojom vlasnictve 5 trolejbusov 14tr. ex.Brno,ktore občas vyndu do ulic Prahy.
?
Reply on: Isidor #3255:
Hej, ale len u vodica v kabine. Zbytok repro sustavy je vykuchana ako kapor, pred vianocami
Reply on: Dopravák #3252:
tak som dnes na Lingove "nááhodou" natrafil na RA6ku... nemohol som odolať a zviezol sa bez problémov, ukazovania mesačníka a aj pripomienok, stojac v priestore predných dverí "až" na Sečovskú... :o)

Všimli ste si včera 359 na L7? Hlásila zastávky... ?
Reply on: BM #3246:
Plný súhlas. Zavedením zastavovania L53 pri Termostave a pri Leteckej akadémii Košice (odhliadnuc od spojov RA a divotvornej pochybnej L60) prišli o posledný expres.

Re #3252 Dopravák: S nejedným vodičom som kamarát, nič proti tejto skupine obyvateľstva nemám, ale za takéto maniere by som strhával prémie a pri recidíve prepúšťal. Linky RA sú riadne verejné linky pre všetkých cestujúcich a všetky zastávky na ktorých zastavujú sú určené na výstup a nástup cestujúcich. To isté platí o L60, ktorú som v pravom slova zmysle (označenú ako L60) ešte nikdy v KE nevidel.
Reply on: Dopravák #3252:
Možno si sa stretol len s nejakým divným vodičom. Spoje RA sa dajú použiť aj v smere od USS, napr. na RA5 je možné nastúpiť na Hanojskej a odviesť sa napr. na Madridskú, prečo nie? Ak má vodič pripomienky, treba sa ohradiť a ak to nepomôže, treba to riešiť formou sťažnosti na konkrétneho vodiča.
Neviem, ako to presne popísať, aby ste ma rozumeli, ale Diggi to tu už písal "Iné je to na zastávkach, nevidím v tom problém nastúpiť napr. na Denešovej a ísť ku Kláštoru, ľudia to takto robia bežne za predpokladu, že sa dostanú do autobusu."
To som presne myslel, že sa dá cestovať v rámci vnútra sídliska a to len zo smeru od USS (pretože otvára všetky dvere a dá sa dostať cez zadné dvere - keď vodič nevidí). Ináč vodiči nemajú radi a nepúštajú bežných cestujúcich do vozov - stále hovorím o smere od USS. Bol som svedkom, keď vodič vyhadzoval "naskakujúcich" (smer od USS), že to je vyhradená preprava. 😞
Samozrejme, že keď nastúpim prednými dverami (v smere do USS) tak ma zvezie, ale pustiť von, to ma nepustí, až v USSteele. No pustí (to som prehnal), ale určite s pripomienkami. 🙂
Reply on: Sarko #3250:
To neviem, ale pre T3ku to bol charakteristicky znak 🙂
Reply on: BM #3249:
Jáj, no ale veď ten sa z vonkajšej strany karosérie myslím nikdy nepoužíval.
Reply on: BM #3246:
myslim klasicky, ten kruhovy co boli na vyrobnych stitkoch T3
Reply on: BM #3246:
Tak to je pravda. Je to už ako bývala L52...

Ešte k tým znakom, detto je aj na KT8D5.
Reply on: BM #3244:
Aký originál máš na mysli? Je to síce len nálepka s imitáciou pochrómovania, ale rozmerovo presne zodpovedá znaku, ktorý je na T6-kách.
Reply on: Sarko #3245:
A to je chyba. Na 53 sa nemalo zaviest zastavovanie na LA a Termostave. Uz to nie je ten expresny spoj co to bol. Je to vec ktoru budem DP vycitat este dost dlho
?
Reply on: Dopravák #3225:
Tak, ako hovoril Vlado, spoje RA sú verejné, ako bežné linky. Ja si pamätám, keď sa do spojov RA nastupovalo ešte všetkými dvermi a raz, je to už viac ako 10 rokov, som na Sofijskej nastúpil do RA5, mysliac si, že sa bude dať vystúpiť niekde v meste. Vtedy sa ešte na LA nezastavovalo a spoje premávali po trase STA 🙂 - Hlinkova - Watsonova - Popradská - Tr. KVP - SAC. Využil som však moment, keď sme stáli na semafore Hlinkova-Komenského a spýtal sa vodiča, či niekde zastaví, pretože som nevedel, že nikde nestojí. Ten ma ochotne ihneď vypustil. Ak by tak neurobil, bola by to najdlšia zachádzka v mojom živote. Doteraz je moja najdlšia nechcená zachádzka s L53, keď som z NO chcel ísť na zast. Termostav a odviezlo ma to až na Sofijskú. ? V súčasnosti však spoje L53 zastavujú už nielen na Termostave, ale aj na LA.
Reply on: Sarko #3239:
Shorty tam mohol mat aspon original CKD znak a nie, ten skaredy T6tkovy
Reply on: Diggi #3237:
Veď ja samozrejme nechcem meniť rozpis zastávok RA-čkam. Len som mal dojem, že Dopravák naznačuje, že obyčajný smrteľník trebárs RA-čkou z Drabovej ku Kláštoru nemôže. Lebo samozrejme, že môže.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.