Vy ste náhodou neboli v menežmente DPMK??? V akom stave v tom čase boli trate ? Určite nie vo vyhovujúcom. A čo ste urobili s nimi? Odstavili ste električkovú prevádzku??
"Co sa tyka tych cifier na reko trate od VSS po Jazero, tak v minulorocnom rozpocte bol navrh pre II.etapu Most VSS - OC Branisko za 55 mil. Sk. Tak teraz neviem, ze kde je vlastne pravda, a co konkretne by mala zahrnat I.etapa. Inak, zaujimave je, ze do minulorocneho rozpoctu bol navrh pre DPMK 38 mil. Sk a neschvalili ani korunu, hlavne, ze Mestskej policii bez vahania dali 7,4 mil. Sk na odtahovku a osobne auto + nejake drobnosti, ako keby sa nemohli vozit v 10 rocnych Meganoch, chudaci, alebo si na Magistrate v pohode odklepli 8,4 mil. Sk na reko ich budovy vratane vsetkych moznych i nemoznych signalizacii. Neriesia sa priority, ale hluposti. Som zvedavy na tohtorocny rozpocet..."
To nikto nevie, však sa prinajhoršom upraví rozpočet, lebo bude treba riešiť ostrovy kultúry... Síce tu hrozí kolaps celej MHD, ale to je predsa vedľajšie.
Pre tých čo nevideli návrh linkovania od bývalého dopravného námestníka, tak dávam k dispozícii. Ale pred pozretím doporučujem si ísť natrhať na hnojisko Durmanu a okamžite užiť priamo kvet! ?
Vraj je to neoddiskutovateľne lacné, ba dokonca pokrok voči tomu čo on navrhol a presadil v septembri 2000. No veď iste, podľa toho čo načmáral, by tu nič nejazdilo. To je teda pokrok... ? ☠
Chceš vedieť priority na tento rok???
Výmena okien za plastové v administratívnych budovách - veeeeľmi potrebné, aj keď neviem na čom chcú ušetriť, keď na Bardejovskej sa vykuruje poloprázdna budova B a C ? ,
Kamerový systém - tiež veeeľmi potrebný, najmä ak máme oddelenie IT, stačí kúpiť pár kamier a napojiť na internú sieť...
A ešte mnoho vecí, ktoré doprave absolútne nepomôžu... ?
I. etapa reko bola od Mosta VSS až za oba oblúky smerom ku Jazeru za cca 8 mil. v dĺžke cca 120 m. II. etapa rieši reko po začiatok Jazera (zastávka Branisko) v dĺžke cca 800 m. Reko celého Jazera po konečnú zatiaľ v plánoch pokiaľ viem, nebola.
Co sa tyka reko elektrickovych trati, v prvom rade by som vyriesil krizenia - krizovatky, prip. bodove zavady, a to najma pri VSS a pri SŠH. Dalej je potrebne nutne riesit obluk pri Steel Arene (ak som nezaspal dobu ? ) no a samozrejme rekonstrukcia trate na Jazero atd.
Co sa tyka tych cifier na reko trate od VSS po Jazero, tak v minulorocnom rozpocte bol navrh pre II.etapu Most VSS - OC Branisko za 55 mil. Sk. Tak teraz neviem, ze kde je vlastne pravda, a co konkretne by mala zahrnat I.etapa. Inak, zaujimave je, ze do minulorocneho rozpoctu bol navrh pre DPMK 38 mil. Sk a neschvalili ani korunu, hlavne, ze Mestskej policii bez vahania dali 7,4 mil. Sk na odtahovku a osobne auto + nejake drobnosti, ako keby sa nemohli vozit v 10 rocnych Meganoch, chudaci, alebo si na Magistrate v pohode odklepli 8,4 mil. Sk na reko ich budovy vratane vsetkych moznych i nemoznych signalizacii. Neriesia sa priority, ale hluposti. Som zvedavy na tohtorocny rozpocet...
Zrekonštruvaný úsek na Južnej triede (od Fejovej po Cintorín) má podľa mapy 2,4 km. Trať na Jazero od mostov VSS po konečnú má 3 km, mne vychádza suma cca 200 M. Teraz dostane DPMK úver od mesta v sume 100 M, kde myslíte, že skončia?
Re #31685 redburger: Toľko autobusov tu nemáme (ani vodičov), naviac by sa musel skrátiť interval na každej linke, lebo 1 kĺbový bus = 1 sóloelektrička.
V dopravnom podniku by mal byť človek ktorý sa stará o kvalitu a pod., bol tam Šelmeci, potom tam je aj hlavný majster tratí, sú to pracovníci, ktorí z titulu svojich funkcií majú upozorňovať na situáciu, ak sa im niečo nepozdáva, dajú vypracovať odborný posudok u oprávnenej osoby s pečiatkou - a tá rozhodne či je trať prevádzky schopná, resp. či sa majú vykonať opatrenia - napr. obmedziť rýchlosť, alebo prehlásia, že trať nie je prevádzky schopná. A je tam menežment, ktorý by mal ďalej konať. Chcem vidieť toho riaditeľa techniky a dopravy, ktorý rozhodne prevádzkovať električkovú trať, keď odborný posudok hovorí o tom, že trať nie je prevádzky schopná.
Asi tak nejako ...
Áno ale celý úsek bol vyhlásený ako trať v havarijnom stave a peniaze na opravu sme vtedy na magistráte do rozpočtu dostali. Podobne by sa mal riešiť aj celý úsek na jazere, hoci po etapách.
Dnešná šírka jazdného pruhu na moste je 3,85 m. Keď sa z každého pruhu zoberie pol metra, ostanú pruhy šírky 3,25 m , čo plne vyhovuje norme a ešte vznikne dvojmetrový stredový pruh, bez toho aby sa musel zužovať chodník a prekladať trakčné stožiare.
PTI: trošku odbočím od témy a vrátim sa späť k regulačnému plánu Moskovská...
Pán Titl, na to pláne mi nie je jasný jeden technický detail. Na moste je zaznačený stredový deliací ostrovček šírky 2 metre.
Avšak na moste nie je dostatok miesta. Iba ak by sa ubralo z chodníkov a posunuli sa stĺpy osvetlenia, čo mi však príde zbytočne nákladne kôli ostrovčeku.
Alebo som niečo prehliadol?
Asi si ju netrufli zrusit len tak jednoducho. Navyse, cely usek od zastavky Senny trh po vjazd na obratisko na stanici je o dost kratsi ako Jazero. Oprava stala menej, aj tak ju robili na niekolko etap.
saly