Chcete vidiet kto ma najlacnejsiu dopravu v na Slovensku ale len v urcitych castiach mesta a dokonca na primestsky linkach jazdiacih zaroven s trolejbusmi a oznacovanymi ako xove linky?? Ze nie je mozne jazdit za 5 a 3 SK?? Neverite?? kliknite si na http://www.mhdbb.sk/ ..... takze sadzv ktory tam nema ani cestovne poriadky tychto xliniek (klonov trolejbusov) samostatne, si vycapil takyto oznam no pekne....aspon vidiet aku prcu si robia z nas obcanov, vuc (vid ostatne primestske linky ktore jazia podla vymeru), a celeho mesta ako zriadovatela mhd (na ostatnych linkach mhd ktore prevadzkuje SADZV do Sasovej a do Podlavic jazdi za 14SK, 13sk z cipovej karty).... skratka kocurkovo ako vysite sme na smiech celemu Slovensku
?
PS: Tieto ceny su reakciou na mesacny program "maxi jazdy" od DPMBB a.s ktori prevadzkuje trolejbusy a citybusy v BB jedna sa o mestku spolocnost ktora robi dopravu kvalitne v cistych vykurenych spojoch narozdiel od SADZV ktora si u vuc (kde ma svoje spriaznene duse) dala schavlit tzv. x -ove linky urcene na likvidaciu tejto spolocnosti kedze kopiruju trasy a casy trolejbusov.
Zníženie počtu liniek mestskej hromadnej dopravy (MHD) v Košiciach a ich následné posilnenie tak, aby premávali v hustejších intervaloch, pripravuje od 1. apríla vedenie Dopravného podniku mesta Košice (DPMK), a. s.
"Cieľom nového linkového vedenia je zjednodušenie a zefektívnenie cestovania hromadnými dopravnými prostriedkami pri rešpektovaní novej prestupnej tarify, ktorá v košickej MHD platí od 1. júla 2007," uviedol pre TASR riaditeľ pre dopravu a techniku Robert Nagy. Podľa neho DPMK od tejto zmeny očakáva aj zníženie počtu vypravovaných autobusov, ktorých je v súčasnosti nedostatok a zároveň posilnenie nosnej električkovej a trolejbusovej doprava, kde takéto problémy nie sú.
"Očakávame aj väčšiu efektívnosť v preprave a prostriedky na obnovu vozového parku, ktorý je skutočne vo veľmi zlom stave," spresnil predseda predstavenstva DPMK Ladislav Bruňák. Filozofia zámeru spočíva podľa neho v tom, aby cestujúcich dopravili do cieľa čo najkratším spôsobom a pritom najekologickejšie (pozn: he-he) a aby nejazdili štyri autobusy vedľa seba prázdne a potom sa rozchádzali z jednej mestskej časti na jednom konci mesta až na druhú mestskú časť. "Aby to bolo zokruhované tak, aby nám cestujúci nečakal na zastávke dlhšie ako päť minút a sa z každej zastávky dostal všade," dodal Bruňák.
Tak neviem ako to v tom článku myslia, ale čo viem, vyzerá to dosť pesimisticky s tým novým linkovaním. A z 1. 3. je odrazu 1. 4. ? Dokonca aj súdruh Schwartz prišiel s nejakým návrhom (asi predĺžiť 30 minútovky na 45 či rovno 60 minút ?) a potom je nejaký interný 2. variant podniku. Už mám z toho guláš. Tými návrhmi sa to tu len hemží. ?
V KE pomeroch páni majstri umyju popripade namaľujú pantograf riedenou farbou, že vidim na ňom šmuhy z pohľadu cestujuceho, umyju voz a keď s apodari ta aj novy lak dostane ? ? ☠
eMareq
Časť vodičov nitrianskej MHD chce štrajkovať
http://ekonomika.sme.sk/c/3688719/Cast-vodicov-nitrianskej-MHD-chce-strajkovat.html
citát:
Košická MHD plánu zmeny v linkách
Zníženie počtu liniek mestskej hromadnej dopravy (MHD) v Košiciach a ich následné posilnenie tak, aby premávali v hustejších intervaloch, pripravuje od 1. apríla vedenie Dopravného podniku mesta Košice (DPMK), a. s.
"Cieľom nového linkového vedenia je zjednodušenie a zefektívnenie cestovania hromadnými dopravnými prostriedkami pri rešpektovaní novej prestupnej tarify, ktorá v košickej MHD platí od 1. júla 2007," uviedol pre TASR riaditeľ pre dopravu a techniku Robert Nagy. Podľa neho DPMK od tejto zmeny očakáva aj zníženie počtu vypravovaných autobusov, ktorých je v súčasnosti nedostatok a zároveň posilnenie nosnej električkovej a trolejbusovej doprava, kde takéto problémy nie sú.
"Očakávame aj väčšiu efektívnosť v preprave a prostriedky na obnovu vozového parku, ktorý je skutočne vo veľmi zlom stave," spresnil predseda predstavenstva DPMK Ladislav Bruňák. Filozofia zámeru spočíva podľa neho v tom, aby cestujúcich dopravili do cieľa čo najkratším spôsobom a pritom najekologickejšie (pozn: he-he) a aby nejazdili štyri autobusy vedľa seba prázdne a potom sa rozchádzali z jednej mestskej časti na jednom konci mesta až na druhú mestskú časť. "Aby to bolo zokruhované tak, aby nám cestujúci nečakal na zastávke dlhšie ako päť minút a sa z každej zastávky dostal všade," dodal Bruňák.
Tak neviem ako to v tom článku myslia, ale čo viem, vyzerá to dosť pesimisticky s tým novým linkovaním. A z 1. 3. je odrazu 1. 4. ? Dokonca aj súdruh Schwartz prišiel s nejakým návrhom (asi predĺžiť 30 minútovky na 45 či rovno 60 minút ?) a potom je nejaký interný 2. variant podniku. Už mám z toho guláš. Tými návrhmi sa to tu len hemží. ?