Je dobré ked odstupujú od tej rady „astronomických“ čísel. No neviem či je z mojho pohladu dobré to zamiešať s abusmi. Zrejme sú inšpirovaní linkou s kombinovaným nezávislým pohonom . Nechcem do toho Bratislave hovoriť, ale lepšie postupovali v Brne, - návrat do klasiky.
"Schválená bola aj zmena platnej tarify DPMK. Nový návrh zohľadňuje nové požiadavky pre kvalitnejšie a uspokojivejšie cestovanie MHD a znemožňuje špekulatívne zneužívanie cestovného zo strany verejnosti. Zmena sa dotkla doplnkového predaja cestovného lístka u vodiča, ktorý bude od 1.1.2008 stáť 30 Sk"
Barkas je asi najdrahší preto, lebo je prešpikovaný "špičkovou meracou a záznamovou technikou" (zhruba z 80 tych rokov), používajú ho napr. na hľadanie podzemných inž. sietí (el. vedenie, vodovody a pod.)
Rozmýšľam, či ten cenník technologických vozidiel nepremenovať na cenník historických vozidiel. Lebo poniektoré vozidlá by vedeli rozprávať príbehy. ?
Ale to státie vrátane mzdy pracovníka za ten Barkas B 1000 ( ? ) je zo všetkých najdrahšie (darmo, ani vstupenka do múzea nie je zadarmo). Čo stojí státie? 0,- A mzda 110,- ? ?
To sa snahy podnikať v DPMK premietli do takej roviny, že sa ponúkajú dispečerské vozidlá? ? ? ? To si ich prenajmem všetky 3 a nech si dispečeri jazdia ako vedia (trebárs aj na tom Barkase alebo drezine). ?
DPMK si dal namahu dopracovat interaktivny manual pre oznacovace. Pozrite si hlavne menu a tam si dajte Interaktivny manul a cestovanie do 4 zastavok s info. o karte. Ked som stlacil info tak ako kazali sčernela obrazovka označovača a napisalo ze vidite informaciu o zakupenom cestovnom listku.
Aspon ze sa ta simulacia podarila a pracuje podobne ako oznacovace.
Stevqo