GPS a jeho "funkčnosť" by som nerád rozoberal, lebo mi dupkom stavajú vlasy, keď počujem tieto tri písmená spolu. A to, že to v celom podniku NIKTO nerieši s dodávateľom - nekomentujem....
Nadbehy a meškani: musím povedať, že momentálne je najväčšiia disciplína u vodičov tram a po 15.10. už aj u trolejbusov, lebo sa im optimalizovali jazdné doby. Samozrejme hovorím o nadbehoch, lebo niektoré meškania sa z objektívnych príčin hodnotiť nemôžu. Taktiež kontrola týchto údajov NIE JE objektívna!!! A to pre ten po..... EMtrest. Ak odíde vodič so zastávky s nadbehom 1sec. EMtest vykáže nadbeh 1min! A je predsa rozdiel, či vodič odíde s nadbehom 59s alebo 1s
A už ani nespomínam, že ak vodič má vôľu počkať na zastávke na svoj odchod, tak mu rozhodne EMtrest prekazí, lebo vyhlási nasledujúcu zastávku a tým spečatí odchod zo zastávky, hoci vodič ešte stále na nej stojí a možno mal v pláne tú minútu aj počkať. V tomto prípade to je už zbytočné, lebo vyhlásením nasledujúcej zastávky sa zaznamenal jeho nadbeh. ?
To sa deje teraz. Pri novom LV sa to diat nemusi. Jednoducho tam cakas a hotovo, dotycny vodic dalsieho busu to bude tolerovat a nenatrepe sa ti na zadne celo vozidla, ale trosku dalej, aby ta obisiel
Prave o tom sme sa bavili, nech ti to povie emareq.. A ten dotycny mal v tom pravdu.. Presne ako u pri vlakoch.. Spoj moze meskat, ale zo zastavky NESMIE odist skor.. Vtedy to bude super.
chcem este k tym casom nieco dodat je rozdiel ist vlakom kde ti nic nezavadza a nestoja po zastavkach 3 tri vlaky ako u nas zastanes na ZASTAVKE a za tebou su hned 3 busi cakaj vtedy na zastavke, alebo ti naskoci zelena budes stat a to nehovorim o case z jednej zas. na druhu prik. Miestny urad - Lingov ?
dakujem za prispevok, konecne som pochopil, co som dlho nechapal, a sice, ze preco ma lekar s praxou kratsou ako 5 rokov nizsi plat ako vodic s rovnakou praxou (pri rovnakom mnozstve odpracovanych hodin). Bez nadcasov to hodi v CR okolo 17500 cisteho (vodic MHD) a okolo 14000 cisteho (lekar). Ja som si furt myslel, ze pricinou je absencia trhovych principov v zdravotnictve, ale chyba lavky - skutocnym dovodom bude vacsia psychologicka zataz a vacsia zodpovednost za zivoty klientov u vodicov MHD
Asi mi uniká podstata alebo len ja som taký barbar? ? Veď ak dojdeš skor aj 5 min, tak postojíš do odchodu a zo zastávky odídeš zase len s minútovou toleranciou.
No ja neviem aj keď na abusových linkách je nadbeh 2.59s a podarí sa prísť aj +4.20 do zastávky viď pri FNSP linka 17, neporušil som nič, odišiel som +2.59 a zase počkám do 2.59s ?
ešte jedna mala úvaha,kedy si myslím,že neviem rátať...v automatoch si môžete zakúpiť celý lístok za 17 sk,polovičný za 8sk,ak sa prihodí závada na 17-korunovom automate,ta je mysliteľné kúpiť si dva polovičné,skúste rátať so mnou 8+8=17???
musím ťa pochváliť,nikto to ešte tak pekne a zrozumitelne nenapísal,to by potom pochopil aj ten............ možno teraz odbočím,ale raz som niekde zaregistroval prieskum najťažších povolaní,bola ich spústa,čo sa týka manual. či psych. povolania,a poviem,kedže sa to týka vodiča autobusu,tak bol na treťom mieste v rebríčku,po letcoch a rušňovodičoch...zaujímavé však?páči sa mi,ak pristane lietadlo,tak mu všetci cestujúci zatlieskajú,mne sa ujde na konečnéj akurát "pán šofer,to neviete zastaviť bližšie pri chodníku? a bla,bla,bla...čo sa týka rušňovodiča,ten do styku s cestujúcim ani nepríde ? ? ? ,už by som chcel vidieť nasrdeného cestujúceho,ako uteká k rušňu,že vlak mešká...,myslím si,že by si to mali uvedomiť všetci,či je to cestujúca verejnosť,či je to papyr,S499.1023 abo hoci kto,kto cestuje a priamo sa ho to týka,že máme ich životy v rúkách my vodiči...dakujem všštkým,že to dočítali až tu...
Ty píšeš o tolerancii inej. Tvoja sa týka odchýlky jazdnej doby v špičke a sedle, presnejšie jazdy po dvadsiatej.
Tiež neuznávam mínusovú toleranciu, lebo tu nemôže vodič často ovplyvniť, to skôr cestujúci- lenivec. ?
Dávnejšie bola jednotná 2 min, neskôr sa zmenilo na 1 min.
Potom z dôvodu zistenia reálnych časov jazdy sa upravila nasledovne: bus a trol 3 min, elina 2 min. Najnovšie sa to upravilo na bus 3 min, trol a elina na 1 min.
Regeta, Dimi a spol : tolerancia +1 minuta je podla mna uplne v pohode. horsie je nad minutu. Osobne mozem potvrdit, ze sa da vyrobit idealna chronometraz, len to treba kusok viac ochoty ludi. Terajsi Emtest pomaha odhalovat nedostatky, starych chronometrazi, preto je dovolena taka vysoka tolerancia aby sa nasla zlata stredna cesta. Chronometraz by sa mala pocitat od dopravnej rychlosti, svetelnych signalov atd. Lenze pokial tu bude aj ten extremny predaj CL u vodica, nevytvoris idealnu chronometraz nakolko kupa CL skresluje udaje. Z nolovou toleranciou by sa dalo ratat len pri dokonalej preferencii MHD a to preferovanymi krizovatkami, bus pruhmy atd. Lenze dosiahnut tieto prvky v KE to je pri terajsom vedeni mesta nemozne. Ak by mesto chcelo sluzit dopravou tak ako slubuju, muselo by sa inac postavit k rieseniu problematiky. Neznizovalo by stavy rocnych vozokilometrov a dotacii, ale naopak muselo by ist s demografickym rastom a rastom inflacie.
V súčasnosti je tolerancia len + / - 1 min.? mínusová tolerancia by nemala byť vôbec. ? Je zaujímavé, že kedysi bola tolerancia pri niektorých linkách až - 6 min. ?
Ak totiz budes nadvazovat pri novom linkovom vedeni na niektory zo spojov, z ktoreho ludia chcu prestupit k tebe a ty odides zo zastavky skor o par minut, resp. odides dokonca este pred danym spojom, bude to velmi blbo vyzerat a tym si dpmk neziska ludi na svoju stranu, co sa tyka prestupov a prestupnej tarify.. ups.. a pardon, uz som aj ja niekoho odhalil, ale to vysvetlim, az sa raz poveziem... ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Diggi
No ja neviem aj keď na abusových linkách je nadbeh 2.59s a podarí sa prísť aj +4.20 do zastávky viď pri FNSP linka 17, neporušil som nič, odišiel som +2.59 a zase počkám do 2.59s ?