Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

*SOLARIS* maniak

Reply on: I2i50 #27158:
jj, Moskovská hej, ale či bola aj vyhlasovaná to neviem, no ešte na začiatku premávky klbačikov SU18 III sa konečná volala KVP-MOSKOVSKÁ.
Reply on: TA #27155:
Kedy cca sa premenovala KVP - Trhovisko na KVP - Iskra? Existoval niekedy názov zastávky KVP - Moskovská? ?
Reply on: TA #27155:
Aby to vošlo na dispaly-e ?
Reply on: 5 #27154:
Sú dosť označené, nikto im za to nemôže, že su jak blbci a nič nečítajú len sa do všetkého tlačia. A milujem keď stojim na zastávke a keď ide okolo voz do garáže tak tie komentáre "debil do garaže si ide" "ch*maj čo nestal" apod. ☠ ?
Reply on: Dimi #27152:
Juh - trhovisko? ? Opäť raz " exaktný " názov. Akoby sa to nedalo popísať lepšie a vhodnejšie. Ale síce asi lokálna choroba ( - > Juh - obchodné centrum ).
Keď už riešime extrémnosti, navrhujem prijať opatrenia pre zvýšenie bezpečnosti našich dôchodcov, a to výraznejším označením cvičných trolejbusov. Zažil som, keď nejaká 15TrM ako cvičná jazda prechádzala popri zastávke NO, a jedna energetická dôchodkyňa sa bezhlavo rozbehla za tlačidlom... pričom ten trolejbus naháňala PO CESTE ešte dobrých 10 metrov, s barlou pod pazuchou... božský to výjav... ?
Ale nam to poobede pekne na kolajniciach smykalo... Od Domu umenia k plynarnam sme sli takmer 12 minut prakticky krokom. ?
Zmeny umiestnenia a nazvov zastavok, ku 7.11.2007 (streda) http://www.kosice.sk/article.asp?id=2286
Reply on: Irisb #27147:
V popisovanom prípade sa predsa na ďalšej zastávke otvoria len 1 dvere, z čoho logicky vyplýva, že vodič dopyt používa.
Jedine žeby dobiehali na trolejbus naraz 4 cestujúci, ku každým dverám jeden, a všetci by to stlačili už po odchode zo zastávky... Viem si to veľmi živo predstaviť... ☺

*SOLARIS* maniak

Reply on: TA #27148:
zväčša nie, len keď ne nejaká veľká nehoda alebo MU a má ta obchádzka hlavu a pätu.
Reply on: *SOLARIS* maniak #27127:
takže ak to chce urobiť v dobre viere predísť zdržaniu, musí to najskôr ohlásiť na dispečing. Povoľujú sa teda také obkľuky bežne alebo je to len v naozaj výnimočných prípadoch ❓
Reply on: 1018 #27145:
viem ze je to tvoj detsky sen z pieskoviska ? ? ......myslim ze je to celkom realna situacia, stava sa to, a bol som uz niecoho takeho svedkom.....a ak niekto kontroluje dodrziavanie sluzobneho nariadenia, tak pre porusenie tohto nariadenia nasleduje automaticky postih vodica....
Reply on: KVKV #27132:
70-timi novymi vozmi myslis 35 dvojiciek (cize cesta cez nejake Vario ako sa robili reko v BA?) alebo 70 viacclankovych vozov a cize kompletna obnova vozidloveho parku?
Reply on: Irisb #27135:
Kreativnost vo vytvarani krajnych situacii, ozaj. Ale zaver je jednoduchy - NIKTO nepostihuje vodicov za pouzivanie/ nepouzivanie dopytu, takze tych 5 riadkov textu nema zmysel.
Reply on: Irisb #27135:
Súhlas v plnom rozsahu príspevku. Som zvedavý, či niekto z kompetentných tu na iMHD zareaguje na tento príspevok.
Reply on: KVKV #27141:
V tejto urovni uz nerozhoduje lobing zo strany dopravcu, pretoze jeho statutari su politicki predstavitelia zastupujuci zaujmy mesta, zvoleni mestskymi poslancami, reprezentujuci politicke kluby. Nepotrebuju lobovat. Oni totiz standardne na prikaz svojch nadriadenych hladaju naopak rezervy v podniku... Investicne plany sa pripravuju v spolupraci s mestom, ktore vopred direktivne ohlasi, kolko je schopne a ochotne dat. Akekolvek jednanie v tejto veci nie je na mieste a ani sa nepripusta.
Reply on: KVKV #27141:
Myslím že "menežment" musí v prvom rade ukázať, že zverené peniaze opäť nepreleje do vrecák spriaznených firiem a nepostaví si za to domčeky, ako ten pred ním (a ten pred ním (a ten pred ním (a ...))), až po čase, keď sa osvedčí (zatiaľ je tam pol roka), bude mesto ochotné "zveriť" mu vyššie sumy. Teda, malo by byť (nechajme sa prekvapkať..)
Reply on: 1018 #27137:
Tu už od čias p.Reipricha všetci z menežmentu si takmer univerzálne na všetko sťažujú, pre nedostatok peňazí. Toto nejde, tamto nejde ,my by sme vedeli ,ale nie sú peniaze.
Pokial má DPMK na rok (!) 35.miliónov, tak je to katastrofa. To je cena jednej novej električky z produkcie ŠKODA .

Ja hlavnú úlohu menežmentu a predstavenstva vidím v asertívnom prístupe a v tom, že dokážu dostatočne účinne lobovať na patričných miestach so snahou získať pre dp čo najviac. Buď to vedia alebo nech odídu! Nie len trpne znášať bez odporu situáciu , ked im niekto len stroho diktuje ,kolko dostanú. Nikdy nebude mať mesto dosť peňazí, nikdy nenastane situácia , že niekto ponúkne dp viac než by bolo potreba. Veď si z Vás robia srandu ked Vám dávajú 35 mil. „ved oni nebudú protestovať, to im stačí..oni budú ticho.“
Tu v košiciach na omnoho väčšie nezmysly sa dávali a vyčleňujú sa peniaze, ...hl.mesto kultúry , openair bankov, zimné olymp.hry....atd. To majú takých schopných manažerov ?
Reply on: 1018 #27139:
Takže nič z toho? Škoda... ?
Reply on: RDZ 50 #27138:


Neviem o tom, ze by bola nejaka linka 8 schvalena na meste a KSK.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.