Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Prosím vás, ako je to s tým zahusteím trolejbusov? (To bude linkový interval po novom 12/20/15/20?)
Lebo mám akože zaručené info, že to už bude, len najpv k 15.9. nič, žeby k 15.10? stále ticho... a ako povedal Vladimír, žeby pôvodný zámer DP zrušiť trolejbusy a následná petícia vyústili do presne opačného efektu? ☺
Exvymáhač OutClaim sa chystá na DPMK!
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=11.10.2007/80865K

...Sľubovali hory-doly...

Franková: OutClaim? No comment

Bývalý šéf predstavenstva DPMK Ján Bendžala (nominant KDH) uviedol, že s OutClaimom to "ukuli" vtedajší podpredseda predstavenstva Ladislav Vozárik a členka Alžbeta Franková (obaja nominanti SDKÚ). "Predstavenstvu bol predložený len návrh s rozhodcovským súdom. Bol som proti, no väčšina (3 z 5), Franková, Vozárik a Milan Popovič (nominant ANO), to schválila."

Jedinej právničky z expredstavenstva DPMK, advokátky Frankovej, sme sa spýtali, či si alternatívu s rozhodcovským súdom naozaj vybralo vtedajšie predstavenstvo, ako tvrdí OutClaim. "Zaujímavé. Ale k OutClaimu sa už nebudem vyjadrovať," povedala.

Ja navrhujem: všetky škody ktoré ste svojim konaním spôsobili za ten čas čo ste boli v predstavenstve (OutClaim, EMTrEST), do poslednej koruny uhradiť a keď na to nemáte, tak exekútora na Vás!

Dávnejšie som písal, že ešte sa budeme diviť koľko špiny vypláva na povrch vďaka tamtomu neschopnému predstavenstvu. Ďalší príklad je tu. Príde ešte niečo ďalšie?

Súvisiace články

Na čiernych pasažierov MHD zaútočí neúprosný vymáhač!
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=24.3.2006/72170K

Súťaž na vymáhača pokút DPMK: Kóšer hra alebo klientelizmus?
http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=11.4.2006/61682K
Reply on: 280 #26565:
Pozri ja sa s Tebou nebudem hadat.Ak sa Ti nepaci zober si taxik alebo chod peso. ?
Reply on: Isidor #26567:
V skratke SAD STS CCC. ?
Reply on: Isidor #26566:
oprava: "s dopravcom Slovenská autobusová doprava Zvolen, a.s. .."
Reply on: 280 #26565:
treba potom zaviesť ešte špeciálne príplatky cez víkendy/sviatky, príplatky za dvojičky/kĺbové vozy oproti sólam, za cestovanie vozmi trhaných služieb, za R-ky..moment, tie už máme ?

Re #26563 AAA: Babjak bol a je (od r. 2002) predsedom dozornej rady SAD Zvolen, a.s., což nie je síce úplne totožné s dopravcom Slovenská autobusová doprava, a.s. ?, ale minimálne personálne prepojenia tam sú ..
Reply on: Josip3211 #26564:
No a? Ked ides vlakom v noci, mas tam inu taxu ako ked ides cez den? Nie. Ja tiez nevidim dovod platit taku horibilnu sumu za nocnu dopravu. Odkial zoberie podnik na tie nocne "priplatky", mna ako cestujuceho urcite nema co trapit.
Reply on: Peter55 #26562:
Pravda ze mi to nevadi.Ved to je normalne ze ked robim v noci tak je priplatok.Ja len ze emareq pisal ze nevidi dovod platenia vysieho cestovneho za to ze mu to chodi v noci. ?
Reply on: Nodes #26549:
Ako bol Babjak zamotaný do situácie v BB?
Reply on: Josip3211 #26561:
Nebodaj Ti to vadí ❓ (Ja len, že to tak vyznelo)
Reply on: eMareq #26560:
Treba vodicom na priplatky za nocne.
Reply on: LeLe #26559:
Vidíš, to ma nenapadlo. Dobrý postreh. ? ? Ale keby sme sa nebodaj dožili zlacnenia na nočákoch (nevidím dôvod platiť 30 Sk len za to, že mi to premáva v noci), tak by sa to dalo. ?
Reply on: eMareq #26558:
Cestovny poriadok nocnej linky by som nedopisoval do normalnych CP dennych liniek, lebo na nocnych plati pre vsetkych co stikaju listky ina cena, to by podľa mňa pôsobilo trochu zavádzajúco.
Reply on: TA #26557:
Chce to nejakú štábnu kultúru - teda preznačenie a zjednotenie do Nčosi. Druhá vec či denné linky, ktoré majú svoju nočnú verziu potrebujú zvlášť nový CP s novým označením linky, keď tie odchody sa dajú dopísať do poriadku materskej dennej linky. Ja som rozmýšľal, že keby sa našla vôľa prevádzkovať nočnú dopravu na letisko, tak by sa nemusela vymýšľať N23, ale opäť dopísať odchody do CP L23. Je to vecou pohľadu.

Re #26551 KVKV: Nočná verzia EL1? Heh, však úsek Komenského - stanica už dlhodobo vykazuje nezáujem o nočnú dopravu (dotyčné miesto dobre poznám). Vysvetľujem si to predovšetkým zložením obyvateľstva (majorita sú dôchodcovia a tí v noci nepotrebujú nikam cestovať) a dokonca nie je tam nič také extra za čím by sa oplatilo v noci cestovať (zábavné podniky). Tu "skapal pes" niekedy aj o 21.00. 🙂 Mimochodom nemáte tam zahrnutú stanicu, čo je dosť dôležitá zastávka. Ak existovala nočná električka, tak sa jednalo predovšetkým o divadelné spoje spred sto rokov, kde vtedajší dopravca sa zaviazal po skončení predstavenia v divadle pristaviť vagón(y) na rozvoz diviakov oboma smermi (Južná trieda, Čermeľ). ?
Reply on: eMareq #26556:
tak, zbytočná komplikácia s " N ". Nehovoriac o tom, že asi bude mať aj samostatný CP ako kedysi. Keby bol názov linky rovnaký aj odchody by mohli byť v jednom CP.
Taktiež sa mi zdá zbytočné premenovanie liniek na N1, N2 a N3. Mohlo ostať číselne označené po pôvodných linkách. Teraz to možno bude trochu zvádzať Nekošičanov, že ide nočné verzie L 1, 2 a 3 ( ako v prípade L 71 ).
Reply on: Dispecer #26553:
Máš pre toto označenie nejaké zdôvodnenie? Zdá sa mi celkom logické, že linka nočného spoja, ktorá má identickú trasu ako jej denná sestra má rovnaké číslo (čo u N1, N2 a n3 neplatí). Dokonca ja by som v tomto prípade nedával ani písmeno N (keby som mal tú možnosť to ovplyvniť), len dopísal odchody do súčasného CP L71.
Reply on: Dispecer #26553:
Ver tomu, ze by mala, cela Terasa ako sidlisko s najvacsim poctom obyvatelov by v noci neuprednostnovala taxiky a vlastnu dopravu pred vyhliadkovou jazdou Kosicami nocnou A-linkou. Mne trvala cesta na Moldavsku este starou 105-kou cca 40-45 min. a ked som nebol velmi unaveny, tak pesi za polovicny cas.
Reply on: KVKV #26545:
Ano, za zachranu trolejbusov. Ale asi nevies podrobnosti.. Zachrana trolejbusov sa velmi uzko spaja aj s bluebirdom.. Nebudem to dalej rozpisovat
Reply on: KVKV #26551:
Neviem posudiť, či by tá N6 mala nejaký úspech... ?

Re #26550 eMareq: Nebolo by dobré, ak by trolejbusový nočák bol označený N7? ?
Reply on: Isidor #26546:
tak čo tu vlastne chce? Keď nikoho nepotrebuje, tak nech už neoxiduje v KE. Len robí zbytočný rozruch a zdvíha žalúdky ľuďom, ktorí rozmýšľajú hlavou, nie peňaženkou.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.