Reply on: JJ #25010:
Len malicku poznamku. Ak sme (a to sme!) presvedceni o spravnosti zachovania trolejbusov v Kosiciach ( a vsade inde), nemozeme prijimat hlupe argumenty rusitelov Tb, ale ich spochybnovat. Teda v peticii malo byt "hlavnym dovodom je jej UDAJNA financna a ekonomicko-hospodarska narocnost prevadzky".Osobne som sa predvcerom zucastnil tlacovej konferencie v Syndikate slovenskych novinarov, aktivne som podporil dobru myslienku a verim, ze nakoniec vsetko s kosickymi trolejbusmi dobre dopadne.

KVKV
...že sa v Korzári objavil článok o kamžitom zastavení trolejbusovej dopravy v Košiciach, a to kvoli požiaru na meniarni, ktorý vznikol na kabeláži. "Rozsah poškodenia je tak velký, že neumožňuje ďalšiu prevádzku trolejbusovej dopravy a náklady na opravu sú tak velké, že sa nevyplatia pre aj tak stratový a drahý systém t.d. "
Hroza !!! Potom som sa prebudil a zistil, že to tak zlé (ešte)
nie je.
A prečo o tom píšem? Lebo v Košiciach sa situácia "riešila" týmto sposobom v nedávnej histórii viackrát. Väčšinou sa jednalo o architektonické objekty ,pamiatkovo chránené, ktoré prekážali iným investorom v ich zámeroch.
A keď už je to vonku, tak aspon dúfam, že ak niektoré skupinky už uvažujú o takomto alebo podobnom riešení, že im to skomplikuje vymýšlanie sposobov likvidácie t.d.
Pokial by konali podla toho o čom sa už písalo, že by sa mohlo stať, bolo by to velmi okaté a neskutočne drzé. To by znamenalo , že nám nevládnu politici ale mafiáni!
(Ja si to tak trochu myslím už teraz)