Tak, vazeni, v tom pripade vyslovujem zelanie, ze skutocne sa elektrickova doprava v KE zachova. Opakujem este raz, budem len rad.
). Šlo by akurát, keby každý druhý spoj L4 končil na Strojári, ale to sme, obávam sa, zase pri probléme s vyčkávaním vozidiel. Alebo robiť služobný CP tak, aby jeden vozeň sa striedavo odstavoval raz pri Strojári a raz v Barci? Ešte si to bude nutné premyslieť.
To sú základné pravidlá a fakty a Ty si tým, akokoľvek by si chcel, nepohneš. Nemôžeš znásilňovať prúdy, že budeš posielať kvantá spojov niekam, kam netreba iba preto, že Tebe sa nepáči nejaká otočka.
Ale aj ty máš pravdu
Okey! Ináč napísal som, že neplatí to pre Lingov a aj Modrák - Hnedák -Torysu ... Preto by tade mal premávať (pozor dvihne sa Ti adrenalín) expres L55, ktorý by Furčou prechádzal (doviezol a vyzbieral cestujúcich)
L32 zrušiť, trolejbusy doviesť na ŽS a urobiť expres prechádzajúci Furčou (popri trati L18) - nezachádzal by na Lingov, nestál by na Sečovskej ani na Colnici. A všetci sme spokojní
Peter
Samozrejme ze potom vodic nestihal ani odchod z namestia osloboditelov a namiesto 11:53 isiel az 12:06 !!!