Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sarko #24826:
? ? ? , tak to si velmi pekne napisal.
Ved ja prave toto vravim, ze to mestu to je jedno toto alebo ako.Neviem ci v tom nebudu zapleteni aj mestski.Predsa podnik vo vlastnictve mesta a takato hanba.Ved DPMK je absolutne neschopna firma.. vieme preco.
Ale toto je uz ozaj vela, takto okato robit , no bordel.....
To kazdu chvilu mozme cakat, ak im toto prejde, ze cely podnik sa rozpreda,porusia sa vsetky druhy dopravy a love ostanu papalasom.....
?
Reply on: redburger #24825:
Pokial kompetentni zamestnanci DPMK hovoria o akomkolvek ruseni (ci utlmeni, ako sa vyjadruju, co je to iste) trolejbusovej trakcie, tak tu ide jednoznacne o zaskodnicku cinnost a rozvracanie vlastnej spolocnosti. Toto by zo strany mesta nemalo ostat bez povsimnutia, kedze ide o zamernu likvidaciu majetku, ktory v priebehu 15 rokoch budovania nadobudol vysku CCA JEDNEJ MILIARDY KORUN.

Firme ako DPMK, ktorej by ako priamej zainteresovanej organizacii malo zalezat, aby ekologicka trolejbusova doprava aj pocas vystavby Auparku bola dotknuta co najkratsi cas a snazila sa vybojovat si napr. terminy, sa presne naopak vystavba Auparku pozdava ako NAJVHODNEJSIA PRILEZITOST sa vyjadrovat o akomkolvek utlme trolejbusov. Jednak ako jeden z vyznamnych znecistovatelov ovzdusia by si mal uvedomit pojem EKOLOGIA (pre neserioznu firmu a la DPMK asi najlepsie zakonom o povinnom rozsirovani a udrziavani elektrickej trakcie...). A jednak by si mali kompeteni uvedomit vlastnu hlupost a nekompetentnost, pretoze neverim, ze plany s prelozkami elektrickovej ci trolejbusovej siete nepocitaju a ze takymito vyjadreniami skodia nielen sebe, ale napr. aj Auparku, ktory by ich po pravnej analyze mohol podla mna aj zazalovat. Taketo osoby by v DPMK nemali co hladat a vo vlastnom zaujme odstupit!
ten clanok v SME je calkom supa ?
Tak dovod aupark im padol, som zvedavy s cim pridu dalej.....
Reply on: Peter55 #24816:
Skupinka v DPMK.

*SOLARIS* maniak

Reply on: *SOLARIS* maniak #24821:
EXPRES má veľa správ a redaktori nestíhajú. Takže správa bude odvysielaná v ranných hodinách.
Pekný príklad toho ako je to tu v KE postavené všetko na hlavu. Ale úprimne ma teší, že DPMK ako sa ľudovo hovorí "vytrel hubu".

Tak, už len si počkať ako to nakoniec dopadne..... ?

*SOLARIS* maniak

Dnes o 21:00 by mala odznieť ďalšia informácia v správach rádia EXPRES k rušeniu TD v Košiciach.
tu je mozne vsetko,som zvedavy komu ostane cierny peter v rukach.Vzhladom na politicku otrlost "ucastnikov zajazdu" je mozne,ze cierny peter nebude cierny,ale ruzovy.
Este to bude zaujimave.

*SOLARIS* maniak

Reply on: Isidor #24817:
aby niekomu ten smiech neprešiel
Len sa smej...
Hehehe...no toto je rozkošné
"Podľa ich názoru niekto zavádza košickú verejnosť alebo nejaká skupinka ide proti záujmom mesta a jeho občanov."

Tou skupinkou mysleli koho? ?
Reply on: KVKV #24812:
tie by mali kamsi prelozit alebo posunut na ine miesto na Namesti osloboditelov, teda vlastne Namesti Auparku
Mimochodom, čo sa má stať s pomníkmi ČS a Sovietskym ??
Reply on: m2001 #24810:

No veď to je dnešný stav. Južnú stranu to nerieši, takže neviem.
A tá predraďovacia kolaj je pekná volovina pri dlhodobo predpokladanej "hustote" ed. A ked už ,tak sa to robí dnes inak. Predsunutá výhybka može byť už na južnej, po nej nasleduje súbežná splietka až k miestu odbočenia. Napríklad v Prahe vvýjazd zo Sřelničnej smermi na Palmovku a Troju.
Reply on: m2001 #24809:
+ ešte výňatok z textu projektu :

Koľajovú MHD ponechať v jestvujúcej trase na severnom okraji námestia. Dopravný uzol kríženia električkových tratí pri hoteli Slovan vrátane zaústenia Južnej triedy prebudovať podľa regulačného plánu. V úseku hotel Centrum - hotel Slovan v smere od Južnej triedy vybudovať tretiu predraďovaciu koľaj. Autobusovú a TROLEJBUSOVÚ dopravu v smere Protifašistických bojovníkov/Palackého-Štúrova ponechať na severnej strane Námestia osloboditeľov v spoločnom koridore s električkovou traťou. V úseku Mojmírova-Moyzesova na ulici Štúrova v smere Moldavská vybudovať tretí jazdný pruh vyhradený pre MHD.
Reply on: eMareq #24808:
čo som našiel, v súčasnosti má vlastnú projekčnú firmu, ktorá robila dopravný projekt aj pre investorov Auparku.
Reply on: KVKV #24807:
Neviem či nie je náhodou "nezávislým" (niekto ho predsa len platí) DI-om. Nie už nepracuje, keď padne predseda predstavenstva tak padne celé predstavenstvo (dané v obchodnom zákonníku). Nič v zlom, ale to by bolo také prihrievanie polievočky: "ja som tú trať chcel, ale zlí ľudia (vieme kto) v dpmk boli stále proti, tak som nemohol nič presadiť." Teraz sa dobre rozpráva o zachovaní / budovaní TD, keď je mimo (to vie kde kto). Svoju šancu mal! Vedel by som sa s ním porozprávať na túto tému - ak by ho niekto zavolal medzi nás, ale nezbavím sa určitých "predsudkov" na jeho osobu. Ťažko sa zmýva to čo tam bývalé predstavenstvo zanechalo, aj keď on bol možno proti, ale nič neurobil a možností mal.

To je nádherná ukážka, keď sa dosadzujú do funkcií politici čo o tom nevedia nič (samozrejme oni si myslia opak). A na to som minulý rok upozorňoval primátora mailom, že to ich voľba bola katastrofou. Prihrávanie kšeftíkov spriazneným osobám zo svojej strany - veď je to predsa tak výhodné pre jednu aj druhú stranu, vytvorenie si svojej súkromnej firmy v mestskej firme, kde sa všetko robí v tichosti, neprehľadne, lebo to nikto nekontroluje a peniaze prídu každý rok. Keď sa minú priskoro, tak v lepšom prípade obmedzíme nejakú linku (dá sa ešte niečo vôbec tu obmedzovať???), v horšom ju rovno zrušíme. Dajak proste prežijeme, zvyšok si nejako zvykne. Však ešte tu nie je taká dobrá ekonomická situácia, aby si to auto mohol dovoliť kúpiť kdekto...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.