Pri nastupe prilozis kartu a on ti zakupi listok az do konecnej, pri vystupe ti ten listok optimalizuje na taky, aky si potreboval, napr. pri nastupe ti odrata za 60 min., ak cestujes 20 min. tak ti ten listok optimalizuje na 30min. a napise ti zvysny cas.
Ale od spustenia systemu to nebolo tak mozne, lebo zakupovalo novy listok pri kazdom prilozeni, neviem ci to uz opravili.
No. Konecne som sa zase dostal na f(l)orum. Tak len aky mini pozdrav Vam posielam a som rad, ze som rad. Zajtra ma dpmk sedenie kvoli vystavbe auparku. Tha.. som zvedavy, co poriesia
zdravim, chcem sa opytat ako sa cestuje "po novom" v kosickej MHD. Mam predplateny kredit na BCK, chcel som cestovat 3 zastavky elektrickou, no ked som prilozil kartu k snimacu, odtratalo mi 16SKK ako 30min. prstupny listok, a to som sa ani nenadychol... ?
ako sa cestuje prostrednictvom BCK za 11SKK?
Toto riešenie zrejme odkukali z Prahy. Tam je použita len polka dverí, vedla vodiča je sedačka inštruktora a dali mu tam presne také okienko . Pražské cvičné vozy boli povodne trojdverové , odstraňovali z nich stredné dvere. Robili to perfektne , vyzerá to ako T3SU z výroby.
Problem je len v tom, že košická 100/261 je historická.
Pokial sa bude "raz" uvádzať do povodného stavu, tak tie predné dvere sú asi ten najmenší problém. Podstatne bol zmenený interiér a miesto pre vodiča.
...ale vsak to je problem ju posunut o 10 min? Ved tym by sa nic nemenilo...
No vidiš , odpovedal si si! tým by sa skutočne nič nezmenilo. doslova. na 41' by mali zas spoločný odjazd.
Konkretne pre prípad 20/72 to vidím tak:
preložiť intervaly 20 a 30 min. nejde celkom dobre.
72 má odchody (z nám.osl.) na 01,21,41.
20 na 01,31.
(mysleno najčastejší interval, nezahrnuje špičky a prechodné obdobia).
Takto aspon vznikne preklad 21,31,41. Keby posunuli dvadsiatku o 10min, nemá to zmysel, keby o 5min. tak je to totálne nepravidelné. Osobne sa však domnievam, a keby som bol trebárs ja ako kompetentný zamestnanec poverený zostavovať cp, tak tento problem ma vobec netrápi, pretože od kr.súdu až po konečnú majú linky celkom inú trasu.
Aj tak si myslím, že Myslava má vysoko nadštandardné spojenie a intervaly.
Počítam, že ak Ti ju predajú za šrotovú cena tak asi okolo 30 a menej tisíc a ak normálne na neajku linku pre sukromníka tak možno aj za 100 aj z EmTestom ? ?
Práve tu vidím najväčší problém - vylobovať si čo najviac liniek hocikam, a nie čo najviac spojov aj s prestupmi a omnoho pravidelnejšou + frekventovanou dopravou. Začnú protesty, predovšetkým u staršieho obyvateľstva: "Juj, ta sce nam zrušeľi toten autobus čo nam tu chodzil šidzemdzešac roky a muj dzedo na nim dakedy šoferoval. A jaky fajny bul, išol všadze! Teraz jakašky mušime šebe prestupic a na eľektričku dzaľeko..." Ale to raz musí padnúť. Kozmetické zmeny nič neriešia.
keby som odpovedal fakticky asi by som pouzil iny priklad. Len som sa pridal a tvoju ironiu som este viac zironizoval ? Vacsinu veci myslim ironicky aj ja sam uz neviem pomaly ak nieco poviem ci to myslim ozaj alebo ironicky ? ale povedzte, to s tymi solarismi nieje dobry napad ? ? ? ?
Re #24706 RDZ 50: uz v septembri mi konci mesacnik, pouvazujem aj ja ?
Inac aka je asi zostatkova cena ojazdenej karosy (napr. takej 12 rocnej C734 zo SAD BA)? len orientacne vie niekto?
LeLe
Ale od spustenia systemu to nebolo tak mozne, lebo zakupovalo novy listok pri kazdom prilozeni, neviem ci to uz opravili.