Tak jednu reklamáciu som počul vo vysielačke. Vodičovi sa sťažovala cestujúca, že prečo ju odniesol na Exnárovú, keď ona chcela ísť cez Furču rovno... detaily mi uleteli, akurát vodič spomenul novo napálené Buse a miesto Exnárky mu to ukazovalo tuším Dargovských hrdinov... (žeby L55???)
Re #20060 Vladimír: Odklon RA-čiek cez obchvat privítal aj Záchvat... ?
V niektorých cesťákoch bola poznámka: Spoj zastavuje na požiadanie na zastávke Palackého... niekedy tam vystupuje zopár kúskov, inokedy nikto... ktovie, možno si niekto tieto zastávky predplatil... tu je všetko možné...
Re #20065 BMko: Ale veď SADka nám už vyfúkla Optimu bus... a celkom jej to svedčí, to lozenie po zastávkach po sídliskách...
Len prečo nám ešte nevyfúkla také Šebastovce, Myšľu, Krásnu...???
Samozrejme, ze su tam neake dotacie, ale DP su aj ziskove. A to najme kvoli kvalitnej hustej doprave, moznosti lepsieho tarifneho odbavenia, cenou CL, ponukou informacnych sluzieb a vacsia ustretovost voci zakaznikom, ktory potom radsej vyuzivaju sluzby MHD ako sluzby vlastnej IAD.
Najlepsie je na tom, ze Brno dokaze zit aj bez dotacii, ist do + a este aj modernzovat, rozvijat ED.
KE maju aj dotacie, este idu aj do - - - - - - - a nic nerozvijaju. Kosice si nedokazu ziskat zakaznikov, lebo niekto si mysli, ze polhodinovy interval je plne postacujuci, tym ze sa postavy do krizovatky a rata si po pracovnej dobe alebo v sedle pocet prepravenych ludi. mame x - milionov liniek od vsade vsade, ktore su zbytocne dlhe a pozieraju zbytocne kilometre. Chyba tu prestupna tarifa a rozum pre urcitych ludi, ale obavam sa, ze to druhe je SCI-FI . Vozokilometre sa rataju pre kazdu trakciu zvlast, v inych mestach sa to rata na priemer vsetkych trakcii a dokaze, sa za taku cenu vzkil. prepravit vacsi pocet ludi kapacitnejsimi dopravnymi prostriedkami ako je elektricka alebo tbus, ktory je ekologickejsi a nehlucny oproti elekt a BUS
neviem ci sa niekde v 315 ke spomina nieco o oznaceni linky, drahovy zakon ti este kusok uznam ale abus nie je drahove vozidlo, ale mozem taky mestsky prepravny poriadok schvaleny ministerstvom dopravy sa o tom zmienuje ? ?
Odklon RA-čiek cez obchvat som uvítal. Sám som už dávno pradávno o takejto zmene uvažoval. Akurát mi prosím niekto vysvetlite, z akého dôvodu vybrané spoje (tuším RA5) idú naďalej cez Palackého. Pre koho? Veď oblasť stanice je obslúžené (resp. by mala byť) spojmi električkovej R1!
až som sa zľakol, že prišiel autobus s informačným systémom z iného mesta, keď som videl veľký "LORINČÍK"! A myslím, že už ani číslo linky netreba pozerať, keď z diaľky vieš kam ten bus ide.
1018 ? ? ?
mne sa tiez velmi pacia, su mi simpaticke tie busy. take je to nezvycajne pri pohlade do predu zo stredu voza, kedze su delene v polovici. predok vyzera tak kratko a zadok tak dlho. ?
No dobre.. Lenže ked som videl ten bočný panel na L 55 písalo tam len smer a nič viac. 6iadne doležité cestné body, nič také. Proste veľké číslo a na pol tabule Lingov- teda v hornej polovici. V dolnej nebolo nič...Len prázdna čiernota...
"na tom celnom paneli bola natlacena kopa textu malym pismom a casto so skratkami, ktoru ked cestujuci potrebuje precitat, tak ani nestihne"
a toto sa mi na košickom BUSEčku nepáčilo...
redburger