potom by sa mohlo stať pokojne aj to, že prezident si počas nejakej oficiálnej náštevy namiesto vlajky na stôl položí kvetináč s jeho obľúbeným kvetom, veď tiež je len jeho pracovisko a kto sa mu má do toho čo starať nie? ?
Aj v BA(imhd) mnohí používajú označenia ako "pojazdný cirkus", "balkánsky kamión", či "gýčovito prezdobené vozy". A oficiálne sú akékoľvek úpravy vo vzhľade vozidla zakázané. Ale neoficiálne sa to toleruje. Akurát niekde viac, inde menej, závisí od prevádzky a od konkrétneho vodiča...
suhlasím, kabinka je pracovisko vodiča, do ktorého sa cestujúci nemajú čo starať....to je akokeby ja som prišiel počas strankovych hodín lubovolnej firmy do ich kancelarie, a tam by pracovníčka mala na stole fotku svojich detí prípadne nejakú inú dekoraciu....prečo ona to môže mať na svojom pracovisku a vodič nie? ved ide o to isté...tak isto prichadza do kontaktu s ludmi.....každy si chce spríjemniť pracovné prostredie aby sa mu tam pracovalo lepšie a pohodlnejšie.....tak ked ten vodič chce mať toho macíka alebo veveričku tak nech si ju ma.....a ostatnych je do toho veľké nič....
Nie, ale keby som ho tam videl, bolo by mi to tak úprimne jedno...
Mne ako cestujúcemu by rozhodne viac vadilo zalepené zadné sklo, kvôli ktorému nevidno, aký spoj za nami práve ide... že páni prebehovači...
Re #19166 TA: Len preto, že vy sa tu v kuse oháňate jednotným vzhľadom vozidiel dopravcu...
Re #19168 redburger: Terajší stav pratania: Dones si vlastnú metlu a ostatné carajchy a prataj. Keď mám svoj voz, mám ho aj čím popratať. Ale keď v cudziom nenájdem nič, tak smola. Ale je mi to jedno, preto že vám vadia veci v kabínke vodiča a nie odpadky pod sebou...
ja som videl nalepky, maciky, havky, cedecka, privesky........myslim ze ak ma vodic voz prideleny, je to jeho vec, co si tam da,pokial to nejak vazne nenarusuje jeho schopnost plniť si povinnosti. nemoze predsa v kuse byt v takej nevludnej kabine, nech tam ma plysaka, preco nie?kazdy kto kdesi robi si svoje pracovne miesto podla moznosti prisposobi, aby sa tam citil lepsie a aby mu praca bezala prijemnmejsie.no ne tak?akourat nalepky, ti by mi vadili a vsetko co nejakym sposobom zanecha po sebe na voze stopy.
S tým priďeľovaním súhlasím. ..."Čo solaris, to protptyp", ako hovorí istý nemenovaný autobusár. Predsa len gazda už vie, čo si môže s vozom dovoliť a pod. Každopádne, v budaroch ev.č. 62xx a 64xx by bal byť pripravený na hocičo, aj na odpadnutie kolesa. ?
No ono s tymi vozmi, to uz by malo zavisiet od nejakej kolektivnej zmluvy, co ma vodic povinnost, ci popratat, ci len odjazdit a na pratanie tu budu ini.
Ja si stale myslim, ze kazdy by mal mať priidelene vozidlo.Predsalen, ak ma vodič svoj voz, jednak ho šetri, pozna.. a ked ho pozna, vie ist na cas, vie co si moze dovolit, vie sa mozna reflexnejsie vyhnut nejakym koliznym situaciam v premavke.proste to s nim vie.
ale to aj vodici by museli byt seriozni a podobne, nie kazdy ma vztah k svojej praci a ak nema vztah k svojej praci, je mu to jedno.Ale vravim, tam je potrebne podla mna dat nejake hranice, co je povinnost vodica a podobne...ci mu to staci odjazdit a viac sa nestarat a tak. myslim si ale , ze stale tu budu taki, co im je to jedno, odjazdia a dovi, a su tu taki, ktori si toho svojho milacika este upracu, navonaju a az to ho daju spať.
hehe, no ako vravim, ja si pametam, ako to bolo niekedy na t6 kach, to som mal mozn adesat rokov, takze take alternativy ma nenapadali , ale moze byt, ktoho vie.
podla mna pri havarii sa spriahacu nestane nic a ak by s nim nabural aj priamo do nejakeho muru tak tam maximalne urobi velku dieru, spriahace su celkom dobry naraznik ? ale pamatam sa nato aj ja ked este aj u nas boli zakryte a v Blave to ostalo ?
s tým zakrývaním spriahadiel to nebolo náhodou tak, že po pár " záhadných " nehodách vodiči vždy zakryli tou koženkou alebo proste tou plachtou svoje pochybenie a nikto sa o tom nedozvedel?
Najlepsie by bolo keby zaviedli zamky na elektricky.Kazdy by dostal jednu elektricku a zodpovedal by za nu.Inak ked chcem zapnut elektricku nepotrbujem nato kluce??? ?
V celku súhlasím, ale: Niečo tu naznačil aj Mike- Vozidlá by musel po jazde niekto preberať a kontrolovať, dalo by sa...ale tu by musela najviac zabrať dielňa...
Nerobiť rozdiel... ten tu bude minimálne v rozsahu- nové a staré...
Umyselné kazenie- no to je prehnané, ja som sa s ním nestretol, ale... je rozdiel prejsť cez koľajnice 20, 40, alebo 50 km/h rýchlosťou. Postihneš ma? Hádaj akou rýchlosťou pôjdem so svojím vozom. Nespomenul si pratanie, to tiež patrí k estetike. Ako asi pozametám svoj a ako cudzí voz? Metóda pratania by sa tu musela tiež zmeniť od základu. Mali sme tu už aj zakázané metly vo vozoch. Tie vlastné, čo sme si nosili z domu! Firma, ktorá tu vysávala busy na Hornádskej (asi tretinka vozov) už skončila. Páčilo sa mi, že nezodvihla jediný papier zo zeme... to bola vodičova starosť.
A Balkán: nebol by vôbec potrebný, keby vozidlá mali svoje označené miesto na parkovanie... nič príjemné, keď si musíš v polotme obehať garáž ako pako....
Mne to v praxi vychádza ináč: V terajších podmienkach (a budú tu ešte hodne dlho) nepridelené vozidlo môže vyhovovať iba LAJDAKOVI. Ten príde ľahko k novému, čistému a nepokazenému... a že ho postinúť na prémiach? Máme tu takých stálych kmeňovcov, ktorí prémie zo zásady nepotrebujú...(aspoň mi to z ich správania tak vychádza) kto na nich doplatí? Výpoveď? Je nás málo a bude ešte menej, lebo toto už odradí každého zdravého človeka... takého, čo popratá a stará sa iba preto, aby na to doplatil.
Re #19157 Vladimír: Tebe budem odporovať v poslednom slove súhlasu: Balkán nie, ok. A tie reklamy kade tade? To je ta vaša jednotná línia? Alebo jednotná miera? Nejazdíš, ale aj podľa teba je zadné okno busov biznis ktorý schvaľuješ? Mne to prekážať nemôže, ale tebe prekáža macík v kabíne vodiča? Divný meter. Ja ho rešpektujem.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kverťak