Podľa predlohy, ktorú mám sú zvýraznené, ktoré odchody sú vykonávané NP a ktoré nie. Predpokladám, že to bude nejaká iná služba. Ani na L27 Ti stále nejazdí klbák.
Pokiaľ ma pamäť neklame, tak na zastávke Pod Furčou som na CP L37 videl napísanú akurát tak poznámku "Na linke premáva nízkopodlažný autobus"... No comment.
- Obchodné centrum Optima od pondelka 2.1.2006 obmedzuje zachádzanie spojov autobusovej linky MHD č. 15 k obchodnému centru.
K OC Optima budú zachádzať spoje linky č. 15 s odchodmi z východzej zastávky „Exnárova“ cez pracovné dni len v čase od 7.44 do 20.23 hod a cez voľné dni len v čase od 7.53 do 20.23 hod.
Od zastávky „OC Optima“ budú odchádzať spoje linky č. 15 cez pracovné dni len v čase od 8.46 do 21.16 hod a cez voľné dni len v čase od 9.16 do 21.16 hod.
- Od utorka 3.1.2006 sa kvôli zníženiu frekvencie cestujúcich MHD vo vzťahu Košice - Šaca ruší možnosť cestovať vybranými spojmi SAD v danej relácii pre držiteľov časových cestovných lístkov DPMK.
Zostávajúce možnosti cestovania v danej relácii sú uvedené v zastávkových cestovných poriadkoch autobusových liniek MHD č. 25, 38 a 56.
- Vzhľadom na predĺženie školských prázdnin základných škôl v Košiciach aj na obdobie 3.1. – 5.1.2006 (netýka sa stredných a vysokých škôl) bude MHD v Košiciach v týchto dňoch premávať:
ako cez dni školského vyučovania (budú teda premávať všetky linky a spoje v zastávkových cestovných poriadkoch označené značkou „c“)
nebudú sa však vykonávať žiadne zachádzky spojov autobusových liniek č. 22, 25, 28 a 29 k základným školám (Bernolákova, Petzvalova, Polianska, Rehoľná) ani zachádzky autobusovej linky č. 25 na Ľudvíkov Dvor.
Zobuďte sa ľudia ! Buďme radi, že máme vôbec nejakú tú trakciu a snažme sa ju zachovať rekonštrukciami a pododbnými opravami. O chvíľu sa tu zruší ED aj TD. Zamýšľať sa nad tým, že by vôbec niekedy mohla premávať električka na Ťahanovce je nezmysel a strata času. Tu sa už nových tratí viacej nevybuduje, keď DPMK má problém "poriadne" "spraviť" tých pár úbohých. Tomuto už nedávam žiadnu nádej. Skôr by som sa zamýšľal nad tým, ako z KE vypadnúť, alebo aspoň pokúšať sa pracovať v zahraničí (viď Sarko a Diggi).
Buďme realisti...
?
Ja som za zavedenie trolejbusovej dopravy na Tahanovce.Elektricky nie lebo mne a vacsine by to nevyhovovalo kedze by isli len po americkej triede.V lete sa niekto vyjadril ze trolejbus na thc nie lebo by sa mohol pokazit na jedinej pristupovej ceste na thc a zablokoval by dopravu.Ako keby autobus sa nemohol.Chcem trolejbusy na thc a za tym si stojim.Nech naskrabu aj na to ked maju na solarisy
prečo keď sa stále niečo má urobiť ( električka na THC ), vždy sa najprv zhodnotia všetky nedostatky a nevýhody ( - > trať len po Americkej tr. ). Nech sa zhodnotí aj to, čo to prinesie, nie len kydať nato, aké to bude zlé, keď sa to postaví. ?
Ty si ešte nevidel ekologický elektrolejbus? On tankuje aj naftu, pre istotu...
Re #18908 Nodes: Jasné že trolejbus, už len preto že jeho výstavba je menej finančne náročná a tým pádom aj reálnejšia a samozrejme obslúži celé sídlisko. Určite je potrebnejšia, ako trasa po Vojenskej...
Ozaj, nemieni sa tu vrátiť " yeti " ??? Otázok sa tu isto nakopilo...
""Neviem, čo vlastne chcú, my predsa nestaviame mosty ani cesty," reagoval na našu otázku, ako a či vôbec bude dopravný podnik reagovať na petíciu, člen Predstavenstva DPMK Pavel Titl. "Najväčším problémom Ťahanoviec je totiž vstup na sídlisko. Ťahanovčania chceli mať spojenie s Furčou, majú ho. Jazdí tam i najviac expresných liniek. Čo sa týka zavedenia trolejbusov, ak by nám štát dal peniaze, nevidíme v tom problém. Ale dovtedy sa nedá nič robiť. Veď sme len horko ťažko naškrabali desať miliónov na nové oblúky trate pri plavárni.""
1. Menej liniek - častejšie intervaly.
2. A odkiaľ potom DP "naškrabal" na tie 3 nové soláče, každý skoro za 1e7 Sk? Či to šlo z niečieho vlastného vrecka? ( ? )
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=30.12.2005/69818K Odkaz je aj na hlavnej stranke. K clanku asi tolko.
P. Titl sa vyjadril aj k myšlienke zavedenia električiek. Podľa jeho slov sú síce kapacitne výhodnejšie ako napríklad autobusy, ale, okrem nedostatku finančných zdrojov, to má ešte jeden háčik.
"Ani pri najlepšej vôli nedokážeme dotiahnuť električku medzi činžiaky. Jazdila by teda iba spodnou cestou a chcel by som vidieť, ako by sa páčilo ľuďom z horných ulíc, keby museli na zastávky šliapať pešo," uviedol P. Titl.
Vyjadrenie P. Titla je to, na co poukazujem uz isty cas. elektircka do Tahanoviec je nezmysel. Jedine riesenie su trolejbusy.
Toho trapoša zo Zvolena či skade dávali aj v rádiu a dali tam aj tú super hlášku, že autobusy sa vyrovnajú čo do ekologie trolejbusom. No ten človek je kus vola. Ked to podla neho nemá emisie, tak by mohli v telke odvysielať, ako hadicou od vyfuku tak desať minut dycha " čisty vzduch " produkovany motorom splnajucim euro IV, ci kolko uz je to.A potom nech dačo beseduje o ekologii, chruňo.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kverťak