Pokiaľ viem, tak "on" je jediný, čo nahráva do palubákov, a keď niečo musí nahrávať viackrát, tak to znamená, že to posral on!!!
A nahráva sa raz a stále niečo nové (new version).
A to, že sa v tomto meste dejú zmeny každodenne, to už nie je problém ODT. A keby bol celý systém BUSE dotiahnutý do dokonalosti, tak by nemusel chodiť s káblom do každého busu ?
Pod pojmom aktivna preferencia rozumiem prejazd krizovatkou zavisly od polohy vozidla vzhladom na svoj CP. Ale ta hranica ma byt nastavena tak, aby vozidlo bolo pripadne zdzane len v pripade naskoku; ak ide nacas alebo nebodaj meska, ma cez krizovatku prejst s minimalnym zdzanim (potrebnym na upravu svetelneho signalu).
Prosim ozvi sa mi na mail 1018@imhd.sk, zrejme budeme my dvojko v buducnosti uzsie spolupracovat.. ?
Elso: Ty ma tu pucuješ ako keby som do Košíc tlačil EMtest alebo čo. Ak si si nevšimol, ja by som radšej bral dobudovanie súčasného systemu. Neviem, kde si vzal, že tvrdím, že EMtest tabule sú lepšie ako BUSE.
Odpoviem ti . Lebo nemenovana osoba z PCD Hornadska sa nabaluje na tom kolko on stravi cas nahravanim, cim dlhsie, tym vacsi cash. Cca do 2 min, mas standardne nahraty BUSE palubak, na urychlenie nahravania sa v BA pouziva LSI karta.
1018
Pod pojmom aktivna preferencia rozumiem prejazd krizovatkou zavisly od polohy vozidla vzhladom na svoj CP. Ale ta hranica ma byt nastavena tak, aby vozidlo bolo pripadne zdzane len v pripade naskoku; ak ide nacas alebo nebodaj meska, ma cez krizovatku prejst s minimalnym zdzanim (potrebnym na upravu svetelneho signalu).
Prosim ozvi sa mi na mail 1018@imhd.sk, zrejme budeme my dvojko v buducnosti uzsie spolupracovat.. ?