Tuším každý netrpezlivo čaká na ďalší príspevok od pána y... možno aby uveril...
Snáď je tu vhodný priestor na obhajobu novo vzniknutej linky 51, ktorá začne premávať od pondelka. Je to vôbec pravda? To je ako že čo??? Záchrana sídliska Ťahanovce? ?
treba take materiali spristupnit ludom ako pisete. Skuste to zaslat mne na email a mozme to spropagovat na tejto webovej stranke, verim ze kusocek to pomoze
Keď sa tu ozýva člen predstavenstva, môžem vari aj ja - asi sa nemusím predstavovať. Mám síce málo času, ale kúštik vecnej diskusie by som prijal.
Verím, že spoločnou snahou všetkých ozývajúcich sa je maximálny podiel verejnej dopravy v meste na úkor rakoviny zvanej IAD (ja tým žijem už od roku 1978 a snažím sa to od roku 1985 robiť čo najlepšie, aj keď som zatiaľ mohol ovplyvniť len málo - naopak, zvyčajne som musel so zaťatými zubami realizovať nemožné nápady iných - a až teraz snáď začína svitať) a nie budovanie vlastných pomníčkov, prvoplánované a megalomanské nápady, stihomam, či principiálne nadávanie na všetko.
Prvá otázka do pľacu: Koho každého je vhodné v MHD voziť priamo bez prestupu a kto každý si musí prestúpiť (a koľko ráz je únosné prestupovať)? Preklad: koľko liniek, do akých smerov, aké intervaly na nich, nadraďovať E a T pred A (a keď, tak do akej miery) atď.
Nechcem tu ako nový určovať témy, ale prázdne reči ma štvú a vidím, že medzi vami sú takí, čo majú aj dobrú vôľu aj charakter aj im to v hlave spína. Rád by som ich počul.
A pán Sch. si pľuvance nezaslúži, bol to odborník (aj keď ma niekedy tak strašne štval... a mnohé dnešné zlá pochádzajú ešte od neho), akí tu dnes nie sú (možno okrem jedného, čo je teraz v Nitre).
TA: Myslí?, ?e na R-kách sa nenastupuje vo ve?kom? Povedal by som, ?e ove?a masovej?ie, ne? na mestkých linkách. Síce sa málo nastupuje (u zrýchlených spojov vôbec) na zastávkach Pere?, Po?ov a Ludvikov dvor, ale to je len zlomok v?etkých ostatných zastávok. Ale typ RT6N1 za tých podmienok, v akých sa ocitol po vyrobení (slabé jazdné vlastnosti, vysoká hlu?nos?, ne?elané vibrácie, ve?mi zlé vyrie?ená koncepcia interiéru a obrovská poruchovos?), sa ukázalo pre Ko?ice ako ve?mi nevhodné, na ?o som aj sám upovedomil vedenie DP.
Viezol som sa tým Citarom-Gitarom. Nič moc to teda nieje. Vzadu schod. Vyššie postavy si vzadu nabijú hlavu do stropu posledná z trojice sedačiek je nižšie ako ostatné dve. Interiér sa mi zdá OK, aj keď pri poslednom okne je nad hlavou plast inde je všade kov. Vozíčkari si nejak na svoje neprídu, lebo tam chýba žehliaca doska - teda sa nemajú ako pripútať. Otvárateľné (vyklápateľné) sklenené okná sú až štyri. Je vybavené el. označovačmi a informačným systémom, ale pri zatváraní dverí sa neozýva žiadne zvukové znamenie ?. Bol som ho testovať spolu s Furčanom, Solaris maniakom a neskôr sa pridal na krátku trasu aj Pivix.
SHORTY