Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
pete: Dakujeme pekne za Tvoj vyrok, ze ziaden Kosican nema "zdrave" nazory 😃 co davali v detstve pit Tebe, radsej ani nechcem vediet
Reply on: Záchvat #16473:
O tebe by som zase povedal ze ani niesi kosican, lebo mas vcelku zdrave nazory. Mozno len nepijes tu istu vodu z tych olovenych trubiek ako ostatni. Kazdopadne je dobre, ze DPMK neriadia ludia ako cybernetic, lebo to by ste tym systemom - mne je to jedno, neda sa to, nestaram sa o to, boli v este vacsej riti ako ste.

V Ziline su tiez v riti (aj ked nie az takej ako tu), ale tam sa aspon vedia obhajovat na urovni. Tu sa len vsetci hned urazate, ked vam niekto povie pravdu, pred ktorou sa skryvate, alebo ked vam niekto poradi, lebo vas to nenapadlo samych. Darmo, najzakomplexovatejsie mesto sa nezaprie...
Reply on: cybernetic #16433:
Všade sa dá, v Košiciach nie! A keď vodič napadne oficiálne údaje o spotrebe autobusu, tak tiež uspeje?
Este si dovolim take male zamyslenie. Ako tak citam rozne clanky mam cim dalej tym silnejsi pocit ze na cestach rapidne pribudaju arogantni soferi (teraz nemyslim soferov MHD) ktori aj napriek tomu ze hrubo porusuju pravidla cestnej premavky stale sa citia v prave a presadzuju to aj nasilim. Vid nedavny ripad na LOKY ci kde to bolo. Rozmyslal som nad tym ze keby som bol soferom napr na MHD tak by som si zaobstaral nejaku lacnu videokameru (napr. firma Mustek ma modely aj do 4000Skk) ktora by bola pocas mojej jazdy polozena na palubnej doske. Keby sa pocas pol kolecka nic zaujimaveho nestalo v dalsom pol kolecku by sa zaznam premazal novou jazdou. Keby to robili vsetci v DP tak verte tomu ze na konci roka po zostrihani by z toho bola pekna telenovela na pokracovanie ?. Samozrejme ze rychla zachranna sluzba a poziarnici by taketo nieco mali mat standardne pri kazdom vyjazde. Zaznamy postupovat policii a ta by posielala "pohladnice" ignorantom, machrom a spol.
Reply on: Papyr #16478:
Sorry za OT: Pri citani poslednej vety ma napadol stary vtip: Nikdy nehovor ze sa nieco neda, lebo stale sa najde iniciativny blbec ktory nevie o tom ze sa to neda a urobi to ?.
nema to tu uroven... ziadnu a uz dlhsi cas... skoda, chodil som sem rad... ?
Reply on: Papyr #16478:
Mam pocit že ty sa chceš len hadať lebo nemaš čo robiť. Ak neviužívaš služby DPMK tak načo tu pišeš somariny. AK na to DPMK raz nema ak to nebude a nemyslim si že vedenie DPMK by posluchalo nejakeho Papyra z imhd ?
Reply on: basta007 #16475:
To je pravda. To je ako ta klasicka otazka: kto zaplati za topanky viac, chudobny, ci bohaty? Chudobny ma malo penazi, preto si kupi topanky za 1000 korun, ale vydrzia mu rok. Bohaty si kupi topanky za 5000 korun, ale vydrzia mu 10 rokov. V konecnom dosledku tak chudobny zaplati za obutie dvakrat viac ako bohaty, a este k tomu chodi furt v nekvalitnych topankach!

Mozno by sa dalo Kosiciam poradit, nech zacnu setrit na detailoch - BUSEcka, teta klepajuca CP na stroji, subehy liniek, jazdne doby, rekonstrukcie nemusia prebiehat do uplnej dokonalosti, staci do slusneho, cisteho, funkcneho a upraveneho stavu... S tym vsetkym sa da zacat hned a bez penazi, ta elektronicka vybava moze prist az potom... Ako hovoria Anglicania, take care after the pennies and the pounds will take care of themselves. Cize starajme sa o haliere, koruny sa o seba postaraju samy.

Re #16473 Zachvat: viem byt enormne neprijemny. Ale ked vies, som alergicky na vetu "to sa neda", zvlast v pripadoch, kde "sa to da" vsade inde.
Reply on: Papyr #16469:

Nemusím hľadať argumenty.
ešte raz: NERIADIM SPOLOČNOSŤ /DPMK/

Skončime tu debatu.
Reply on: basta007 #16475:


Parádna bodka za rozstrelom ?


Záchvat: hej,dokáže ma rozčúliť taký kecálko ?
Netýka sa ho to,nič z toho nevyužíva.... a len ... kecať a kecať ..... ?
Reply on: Papyr #16466:
Tvoje navrhy su konkretne, no ma to malu chybicku krasy. Neodpovedal si si na zakladnu otazku, co si si polozil:"Nemate dost prachov??"Lebo na tvoje navrhy na usetrenie je potrebny vstupny balicek investicii.Ak by DP mal dostatok penazi,tak urcite by sa poriesili aj take "malickosti",ake si spomenul.
Nic v zlom, ale tvoje rady by som prirovnal k rade zobrakovi, ktory ma pred sebou kelimok s cca 10Sk a ty mu poradis, ze ak si kupi chlieb (za20Sk) namiesto 10rohlikov tak ho to vyjde lacnejsie a usetri.On o tom mozno vie, no skor ho trapi,ze kde zohnat zvysnych 10Sk.
Nieco podobne plati aj pre DPMK.
Reply on: Záchvat #16473:
Tak toto je perfektná reakcia a bodka k diskusii na danú tému ?
cybernetic & Papyr: Navrhujem túto plodnú debatu uzavrieť diplomaticky:
Papýr, vieš byť protivný ako motyka, ale najhoršie na tom je, že máš pravdu...
Môžem ti poslať faktúru za dnešné wapovanie? To bola sila... ?
cybernetic: Ty sa v práci rozčuluješ??? Tak to nerob ani doma... ?
Reply on: Diggi #16471:
No tak tu jamu by si mal po sebe zarovnať... ?
Reply on: Záchvat #16470:
ak sa bojis nebol to ten vodic ktoreho myslis ? a urcite nemal lebo som tam stal takmer 50 min ?
Reply on: Diggi #16464:
Nechápem čo tým chcel autor povedať. Čakal si nejaký iný bus, veď 3534 je na 19-ke najčastejšie. Alebo máš niečo proti osádke? Chalanov z neho poznám, treba im niečo odkázať? A čo sa meškania týka, od septembra to čiastočne napraví zmena jazdného času (po roku sa aj patrilo) a od novembra sa majú odstrániť aj zápchy na Výš. Opátskom.
P.S: Meškal 19 minút... nemal nadbehnutých 11 minút???
?
Reply on: cybernetic #16468:
No co ti zostava, nez sa opakovat. Novy argument proti mne ani Vladimirovi si nenasiel.
Reply on: Papyr #16465:


opäť sa budem opakovať: kecálkov máme dosť
opäť sa budem opakovať: NESEDÍM V PREDSTAVENSTVE SPOLOČNOSTI

Ja si robím svoju prácu a nekecám do práce tých druhých.

Cassovia t-busy

ahoj všem!

měl bych jednu prosbu! Nevíte někdo, jak se vyvíjel tarif MHD v letech 1993-2005? stčaí základní jízdné. Díky moc!
Reply on: Papyr #16445:
Nemate dost prachov? Tu je par metod, ako ich ziskat, resp. usetrit.

1. Zavedenie elektroniky I. Databazovy program na cestovne poriadky uz dnes ma kde-kto. (Databazovy program na CP sa nevola Word ani Excel.) V takom programe je zmena linky ci jej odchodov otazka par minut, zaroven sa daju v priebehu 5 sekund vytlacit CP tej linky, nemusite na to zamestnavat extra silu na klepanie na stroji.

2. Zavedenie elektroniky II. Je nutne zakupit palubaky do VSETKYCH vozidiel. Investicia sa vrati v tom, ze vystupy z palubakov budu presnejsie, ako ktorykolvek inzinier zaznamenavajuci vo svojom volnom case do zosita spotrebu (to su teda archaicke metody...). Spotreba, aktualna vaha, aktualna rychlost, stav nadrze, vsetky meskania, to vsetko su udaje nedoziernej hodnoty, ktore ten palubak pocita sam, rychle, presne a naviac zadarmo. Naviac palubak lahko prepojis s databazou CP, cize jednotlive poradia budu mat priamo online vo voze napisane, o kolko sa prave teraz odchyluju od CP. Zavedenim palubakov sa zamedzi neodovodnenemu meskaniu, pride sa na zlodejov nafty, zisti sa vytazenost liniek, pride sa na tych, co z lenivosti neodjazdia kolecko, zisti sa aj ta priemerna spotreba a ulahci az odbura sa manipulacia vodica s digitalnymi displejmi, cim sa minimalizuje riziko, ze vodic nieco zabudne prehodit, tabulu totiz zanho prestavi palubak.
Teraz teda KE idu kupovat nove palubaky do vsetkych vozov, takze tato rada je passe. (tiez mohli v ramci setrenia kupit len do tych vozov, kde este nie su namontovane, ale ked chcu kupit vsetky, tak vsetky. A to aj ked v dobrej polovici vozidiel uz maju namontovane nekrestansky drahe BUSE. Penazi je predsa dost.)

3. Zavedenie elektroniky III. Zavedenie elektronickych oznacovacov cestovnych listkov. Odkedy boli v Presove stare madarske stikatka nahradene elektronickymi, DPMP ma o milion mesacne vyssie trzby na papierovych CL. Len preto, ze sa nedaju nechavat listky v oznacnikoch a preto, ze na vyrazeny kod (4 cisla z 9) sa da cestovat v tom istom vozidle viackrat, zatialco na vytlaceny kod s nastupnym casom to nejde.

4. Uprava dlzky liniek. Zrusit linky jazdiace stylom 30 minut jazda, 30 minut pauza, pripadne s este dlhsou pauzou. Zaviest prejazdy na linkach pre maximalne vyuzitie vozidiel (a vodicov) v cirkulacii. Zaviest obehy vozidiel tak, aby ziadne nemalo zbytocne prestoje, ale zase tak, aby nebol poruseny Zakonnik prace v bode, kde sa hovori o povinnej pauze a o uhrade casu straveneho v praci. KE s tymto mali v minulosti problemy, vodic bol v praci ("pracovna pohotovost") a nedostaval za to plat.

4a. Uprava linkoveho vedenia, kde je to potrebne.

Dalsie moznosti ma teraz nenapadaju, ak ma casom napadnu, este pripisem.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.