Tak takýto bus by som nazval: " Posledné štádium", aspoň že vodič mal viac šťastia... ?
A čo sa týka KE cyklobusu, naši experti by to vyriešili klasický nálepkou: Cestujúci je povinný za jazdy si držať... ?
Tak ale neverím že tam majú krčmové stojany, alebo opierajú tie bicykle riadidlami o bočné okná??? Mňa práve zaujíma, ako to fixujú proti pohybu, či je tam menej sedadiel a tak...
Mňa a uraziť? Ja voči tomu imúnny. Ten bus musí byť minimálne na takýto účel prispôsobený a to je zasa o peniazoch. Keď DPMK šetrí už aj na telesne postihnutých, tak by bolo nemorálne zriaďovať linku pre športovo zdatných, nemyslíš??? Voziť bicykel 5km nemá význam, ale 50km už hej.
Tak chceme cyklotrasy alebo cyklobusy??? Čo je dnes reálnejšie a samozrejme praktickejšie???
U ostatných vozidiel je to zakázané, respektíve povolené za istých podmienok (stočené riadidlá, pedále do vnútra... to je novinka, čo???)
A ešte niečo: Tak to ja si nemyslím, že je to zakázané zo žartu. Už aj na toto mám návrh: U všetkých vozidiel MHD, by to bolo zakázané, okrem cyklobusov.
kto nič nerobi nič nepokazí... jazdiť v meste a odolavať všetkym nastraham ( napr. ožgreť voz o 40 cm obrubník, lebo vozidlo maš pristaviť čo najblišie k obrubniku )to nie je sa hupať v praci na stoličke ? ? ?
Vy si snáď myslíte, že vozenie bicyklov je v autobuse zakázané iba tak zo žartu? Čo by sa stalo, keby musel bus nečakane prudko zabrzdiť??? Kto by bol zodpovedný za následky??? Nápad to nie je možno zlý, ale bicykel patrí na cesty a chodniky... tak prečo ho voziť???
Re CYKLOBUS:
1. návrh: Môj návrh je, aby boli vytvorené dve linky cyklobus, po ktorých jazdili autobusy z MHD aj SAD. A možno neskôr by boli ďalšie tri linky po ktorých by jazdilo SAD. Prvé dve linky by som nazval napr. 60 a 61.
2. návrh: Nemohol by cyklobus jazdiť po trase 14, 25 a 29? ?
Dispecer: Nie, nemali, nebol dôvod, pretože na tú malú prevádzku, čo tam majú tých pár km trate s jednou linkou zo Straussbergu do Berlína, im tam úplne stačia tie 3 KT8.
Nizsia spotreba energie este nemusi suvisiet s nizsou svietivostou.Ako priklad ti uvediem usporne ziarivky...
Ak pouzijes rovnaku vybojku do osv. telesa, co je v KE montovane a napr. do gule, urcite bude rozdiel v osvetleni blizkeho okolia.Kym gula ti siri svetlo rovnomerne do celeho okolia, teleso s reflektorom ti usmerni luc pod lampu, no v blizkom okoli mas uz tmu.Takze jednoznacne sa v KE mali zvazit aj konstrukcie osv. telies, nielen bezhlavo menit vsetky existujuce typy osv.telies za jeden typ.No samozrejme, ze svoj "konstrukcny preslap" musela firma, co sa stara o verejne osvetlenie zdovodnit, tak to zhodila na svetelny smog.A pani poslanci-vseznalci jej to bez pripomienok odklepli.
Bielo-modro-červené KT8 máme od predaja KT8 #503, 505 a 527 do DP Straussberg, kde si takýto náter vyžiadali a odvtedy ich dostali aj KT8 #525, 530, 535, 536, 537 a 538. Zakomponovanie reklama PČSP vzniklo na #536 až oveľa, oveľa neskôr.
K tym lampam: lampy vymienaju aj v inych mestach, udajne z dovodu nizsej spotreby, no ak kedze menej spalia, tak aj menej svietia. So samotnou konstrukciou telesa lampy to asi suvisiet nebude.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dispecer