Takze, co sa tyka diskusie.
1. d3 poriesil pernamentom uz niektorych
2. IRISBUS si zabveny adminovskych prav a zaroven pristupu k diskusii.
3. Peto5220 laskavo si mozes najst iny terc, komu budes pisat emails. Este jeden taky to vystup voci diskutujucim a skoncis ako Irisbus v bode 2.
Vsevedko a Zachvat: Viem ako to je v KE co sa tyka Solarisov. Udrzba je biedna, k solarisu treba diagnosticky program, ktory ma bohuzial len jediny clovek. Takze, netreba sa cudovat, ze je to s tymi vozmi ako je. Kazdy ma z Vas pravdu. len vsetko zavisi od pristupu ludi z dielni a vedenia.Keby bol solaris taky crep, tak si ho nekupuje 1/4 dopravnych podnikov v Europe.
Ked ma kabelaz autobus natiahnutu tak ako ma, tak je asi natiahnuta spravne, lebo asi by to nepreslo cez urcite normy a skusky, ktore su stanovene uz pri prvom prototype. Ku kazdemu vozidlu MHD by sa mala robit revizia po kazdych 400km, v KE sa nerobi. Cudujete sa, ze sa to kazi, pokial sa nedodrzuje normou a vyrobcom stanovene pravidla na prevadzku? Ja nie. Osobne poznam, ludi ktory robia v dielni (obidvaja viete koho myslim) a viete, ze na solaris DO (denne osetrenie, nikto preskoleny nebol). To ze sa chyta kabelaz, je asi neaky technicky problem asi len v KE, lebo nikde inde s tym problemy neboli, ved add ake mame cesty v KE? Sama ukrajina, tie spony a svorkovnice su na nieco dimenzovane a nikto nepredpokladal, ze v KE sa budu prevadzkovat v Bolechowiciach, ze kosiccke jazveciky budu jazdit ako skoro po ukrajinskych cestach. Zachvat, povedz ze to nie je pravda. S pohladu vodica inych DP je Solaris luxusne vozidlo, lahko manevrovatelne, z vybornou ergonomiou. Pre cestujucich tak isto. Problem je ale v udrzbe, pokial KE bude takto smerovat dalej a nezlepsi sa aj kvalifikacia pracovnikov v dielni, tak to bude na figu. Kazdy druhy dielensky nevie pracovat s pocitacom a CANBUSom (s tym vie podla mna 10 ludi v celom podniku). Udrzba pri Solarise sa uz nerobi, kladivom a 19tkou klucom ale cez notebook. A to vi obidvaja viete. Lenze Vsevedko nevie, ze nootbook v celych dielnach ma len jeden snoob, ktory na nic nema cas. to vies, zas ty Zachvat. tot vsio
1. d3 poriesil pernamentom uz niektorych
2. IRISBUS si zabveny adminovskych prav a zaroven pristupu k diskusii.
3. Peto5220 laskavo si mozes najst iny terc, komu budes pisat emails. Este jeden taky to vystup voci diskutujucim a skoncis ako Irisbus v bode 2.
Vsevedko a Zachvat: Viem ako to je v KE co sa tyka Solarisov. Udrzba je biedna, k solarisu treba diagnosticky program, ktory ma bohuzial len jediny clovek. Takze, netreba sa cudovat, ze je to s tymi vozmi ako je. Kazdy ma z Vas pravdu. len vsetko zavisi od pristupu ludi z dielni a vedenia.Keby bol solaris taky crep, tak si ho nekupuje 1/4 dopravnych podnikov v Europe.
Ked ma kabelaz autobus natiahnutu tak ako ma, tak je asi natiahnuta spravne, lebo asi by to nepreslo cez urcite normy a skusky, ktore su stanovene uz pri prvom prototype. Ku kazdemu vozidlu MHD by sa mala robit revizia po kazdych 400km, v KE sa nerobi. Cudujete sa, ze sa to kazi, pokial sa nedodrzuje normou a vyrobcom stanovene pravidla na prevadzku? Ja nie. Osobne poznam, ludi ktory robia v dielni (obidvaja viete koho myslim) a viete, ze na solaris DO (denne osetrenie, nikto preskoleny nebol). To ze sa chyta kabelaz, je asi neaky technicky problem asi len v KE, lebo nikde inde s tym problemy neboli, ved add ake mame cesty v KE? Sama ukrajina, tie spony a svorkovnice su na nieco dimenzovane a nikto nepredpokladal, ze v KE sa budu prevadzkovat v Bolechowiciach, ze kosiccke jazveciky budu jazdit ako skoro po ukrajinskych cestach. Zachvat, povedz ze to nie je pravda. S pohladu vodica inych DP je Solaris luxusne vozidlo, lahko manevrovatelne, z vybornou ergonomiou. Pre cestujucich tak isto. Problem je ale v udrzbe, pokial KE bude takto smerovat dalej a nezlepsi sa aj kvalifikacia pracovnikov v dielni, tak to bude na figu. Kazdy druhy dielensky nevie pracovat s pocitacom a CANBUSom (s tym vie podla mna 10 ludi v celom podniku). Udrzba pri Solarise sa uz nerobi, kladivom a 19tkou klucom ale cez notebook. A to vi obidvaja viete. Lenze Vsevedko nevie, ze nootbook v celych dielnach ma len jeden snoob, ktory na nic nema cas. to vies, zas ty Zachvat. tot vsio
BMko