Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

*SOLARIS* maniak

Reply on: Dimi #15780:
Včera bol 1020 na údržbe. Vôbec mu nepozreli stav zberačov a dnes sa zistilo, že dvojitá izolácia bola narušená.. preto asi nastal skrat.

Dnes proste nebol deň 1020tky.
Reply on: eMareq #15766:
podľa mňa košickej MHD mohlo pomôcť nasadzovanie 15-metrových busov tam, kde momentálne jazdia 12-metrové. Napr. L 15.
Reply on: *SOLARIS* maniak #15782:
pozri mail...

*SOLARIS* maniak

Reply on: Dimi #15780:
ozaj, a ako sa to potom vyvíjalo, keď vyšlahol ten palmeň? Presunul sa sám do garáže, či ho odtiahli? Keď môžeš, poď na mail.

*SOLARIS* maniak

Reply on: Dimi #15780:
hej, viem.... ☺
No akoby to nestačilo 1020tke, toľko smoly dnes...
Reply on: *SOLARIS* maniak #15779:
Solaris no jo.. Co uz 🙂 kecal som teraz s Trolej1020 na lingove, asi pred siedmou.. dosiel aj furcan, tak som sa pytal trolejaka, ze ako je mozne, ze nema svoj voz 🙂 jo a doslo na to, ze si odtial, odkial furcan a ja 🙂

*SOLARIS* maniak

Reply on: Dimi #15776:
a miesto 1020 "dotiahne" službu 1012.
Reply on: milan-cestujuci #15777:
Ak tam stala dielna, tak to zrejme davali dohromady. Jo, zadna cast je motor. Mozno praskla hadica, alebo skor olejova vana, ci prevodovka.. Toz.. aj nove vozy su len masiny 😉
Keďže som tu o udalosti, ktorú som dnes videl, ešte nečítal, tak ju spomeniem. Cca. 18:20 na železničnej stanici na nástupišli MHD smer KVP bola na zemi velikánska mláka oleja (asi). Bola už posypaná nejakým práškom. Opodiaľ na nástupišti Tescobusu stál autobus Solaris L.32 tuším číslo 3504 s otvorenou motorovou (?, vzadu) časťou, pri ktorej bola ďalšia posypaná mláka oleja. Za ním stála pojazdná dielňa.
Ajeje 😞 ako tu uz bolo skor spomenute, 1020 mala mensiu nehodu, s minimalnym skrabancekom.. Pruser ale je, ze pri poslednom kole sluzby 72031 na mieri v smere na furcu tesne pred krizovatkou, kedy chcel vodic rozbehnut voz na semafore sa hlavny vodic, prechadzajuci zo zberaca na zakladnu v streche prave v tomto mieste dotkol zivou (poskodenou a presuchanou) castou stresnej konstrukcie. Samozrejme, nasledoval skrat a metrovy plamen. Vodic to zachranil stiahnutim zberacov. Vozidlu na mieste dali nahradny provizorny kabel a dostal sa v pohode do dielne.. Takze dalsi voz odstaveny 😞 😞
Reply on: S499.1023 #15763:
No tak ja by som ťa do ktorého koľvek posadil, najlepšie do nového rovno z fabriky, aby nebola výhovorka na servis a údržbu v KE... aj keď to je už iná kapitola...
Tu ti závady a fakty isto písať nebudem, ale načo aj... ži si svoj svet...

*SOLARIS* maniak

Reply on: S499.1023 #15772:
hej, tiež mám ten pocit.... ?
sorry
Reply on: S499.1023 #15772:
tu mi nejako ušla niť? O čom je reč?
Reply on: *SOLARIS* maniak #15769:
Obávam sa, že si si nejako nepreštudoval, o čom Sarko píše ? .
Reply on: cybernetic #15765:
Pekné...
Reply on: cybernetic #15767:
Takže budú niekedy niekým uvedené tie konkrétne nedostatky alebo len takéto kecy? Skutočne by som sa rád dozvedel, čo za odflíkanú finalizáciu robia v Bolechówe špeciálne pre KE, keďže inde s tým problémy nemajú...

*SOLARIS* maniak

Reply on: Sarko #15768:
áno L4 má po polnoci 20 min. interval. (tak do cca 23:27 z Loky(alebo nejako tak.) O nej to viem na 100%
Kuk mail prosím. diky ?
Reply on: S499.1023 #15760:
Ak vezmem do úvahy, že v KE sa končí denná prevádzka o 23:00, tak tie 2 hodiny navyše je fakt citeľný rozdiel. Na takej L4 a 6 som na CP videl tuším 20 min. interval ešte aj krátko po polnoci.
Reply on: S499.1023 #15763:
konkrétne nedostaky? No to by si sa divil,čo za ´´zázrak´´ to vyrobii v PL
TA-15 metrakovych vozov tu mame az prebytok.Ale nebranil by som sa tomu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.